Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

E46 moare motorul foarte usor


ady_smith

Recommended Posts

Salutare tuturor posesorilor bmw! Am si eu o intrebare pentru detinatorii bmw 320d e46: la voi moare motorul usor la plecarea de pe loc? De ceva vreme detin si eu un e46 320d 150cp si intampin aceasta problema. Adica se intampla la semafor in rampa sa mai moara motorul. Mentionez ca inainte am detinut un vectra b pe benzina si nu mi s-a intamplat sa moara motorul...adica ma descurc cat de cat la condus!Eu stiam ca in general la diesel ar trb sa plece foarte usor de pe loc, chiar la unele fara acceleratie (chiar daca esti in rampa). La voi cum e? Astept ceva pareri...sa stiu daca cumva am eu vreo probl.

 

Stima!

Link to comment
Share on other sites

Calc-o si tu mai tare cand pleci de pe loc..nu te astepta sa pleci indiferent de situatie doar lasand ambreiajul,chiar daca e el diesel...sau cum ,iti moare oricum ai pleca?oricum,pot fi multe ,prea multe probleme care ar determina acest lucru,fi mai explicit.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Calca acceleratia mai ales in rampa, chiar daca e diesel are nevoie de acceleratie sa porneasca de pe loc.

 

 

Si mai fa o proba: incearca pe loc drept sa pornesti mai tare de pe loc, daca iti da in nas apoi pleaca ai debitmetrul dus.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa plec de pe loc in tromba trb sa o duc pana pe la 4000 de ture si dupa sa las ambreiajul, altfel moare...si plus de asta da si destul de mult fum negru...cred ca mai mult decat ar fi normal! Adica daca dau acceleratie cu greutate las un nor de fum dupa mine! E normal?
Link to comment
Share on other sites

Verifica daca, la accelerare, furtunul care intra in EGR se intareste. Pune pe cineva sa accelereze peste 2500rpm si incearca sa strangi cat poti de tare furtunul acela. In mod normal, daca turbina face presiune, ar trebui sa nu reusesti sa-l strangi. Daca furtunul e moale atunci turbina nu face presiune sau o pierzi pe undeva (intercooler, furtune). Iar fumul negru eu stiu ca e amestec prea bogat in motorina (aer fals pe undeva ?!).

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Verifica daca, la accelerare, furtunul care intra in EGR se intareste. Pune pe cineva sa accelereze peste 2500rpm si incearca sa strangi cat poti de tare furtunul acela. In mod normal, daca turbina face presiune, ar trebui sa nu reusesti sa-l strangi. Daca furtunul e moale atunci turbina nu face presiune sau o pierzi pe undeva (intercooler, furtune). Iar fumul negru eu stiu ca e amestec prea bogat in motorina (aer fals pe undeva ?!).

turbina baga presiune in EGR ??? de cand ?

aer fals la diesel ???

:blink: :blink: :blink:

macar nu mai bagati omul in ceata

Edited by alexwrc
Link to comment
Share on other sites

Ca sa plec de pe loc in tromba trb sa o duc pana pe la 4000 de ture si dupa sa las ambreiajul, altfel moare...si plus de asta da si destul de mult fum negru...cred ca mai mult decat ar fi normal! Adica daca dau acceleratie cu greutate las un nor de fum dupa mine! E normal?

cred ca ai probleme cu ambreiajul ceva.

Link to comment
Share on other sites

Ai venit de pe benzinar,e normal,trebuie sa te obisnuesti cu masina,nu-i cauta nod in papura.

PS.Nustiu cum era Opelul dar asta are (ar trebui )volanta dual mass,nu strica sa pleci un pic turat,o protejeaza (dieselul are cuplu mare la turatie mica)si e scumpa in draci :)

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.