Jump to content

320d e46 schimbare evacuare


Recommended Posts

Salut baieti,ma bucur sa fiu aici alaturi de o comunitate asa de mare.

Inainte sa pun acest post vreau sa spun ca am cautat pe forum si nu am gasit in totalitate raspuns la intrebarile mele.

Din acest motiv apelez la voi si la cunostiintele voastre.

....

....

Detin un Bmw 320d e46 an 1999 nemodificat absolut deloc...a apartinut unui batran unic proprietar.

Masina are 200.000 km si am observat de ceva vreme ca inauntru miroase a fum.

Cand am mers cu ea la mecanic si a ridicat-o in vazduh s-a constatat ca acel racord flexibil era deteriorat.

Am mers la BMW la reprezentanta si din pacate ei nu vand piese micute,ei vand cu totul...toata piesa...catalizatorul superior cu racord flexibil cu teava etc..totul original...500 de euro.

Cautand o varianta mai ieftina am cumparat si eu un racord flexibil si omu la sudat acolo.(Am atasat poza cu rezultatul)

Dupa 1 saptamana racordul ce nou s-a rupt si a trebuit cumparat altul si sudat la loc.(De data asta la sudat de l-a zapacit)

(mentionez ca sudura s-a facut cu sarma de cupru sau ceva de genu)

 

Majoritatea pieselor de acum 10-15 ani sunt depasite din punct de vedere tehnologic,si daca tot este sa platesc un 200 de euro de exemplu,as prefera sa fie o piesa profi si nu o piesa stock daca este tot in aceasi bani.

Am inteles ca schimbarea evacurarii cu una de aluminiu,anularea DPF etc strica motorul,turbo in timp...teoretic..practic..voi stiti mai bine.

Eu cand ma refer la tunning nu doresc sa fiu ""smeker"" sau sa ma auda tot cartieru cand pornesc masina.

Pur si simplu vreau o masina buna pentru mine si pentru familia mea,cu care daca merg 2000 de km sa merg fara frica ca ""imi pica toba pe autobanda""

Imi cer scuze pentru atat de mult scris.

Nu sunt Trol si acest post nu este SPAM.

Daca acest post este bagat in categoria nepotrivita as aprecia daca un mod l-ar muta.

 

Va multumesc frumos si ma bucur sa fiu aici.

post-72119-0-90147300-1432849579_thumb.jpg

post-72119-0-77880700-1432849591_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bleah ce sudura urata ti-a tras :)

 

 

La diesel poti sa scoti evacuarea complet si tot nu se strica nimic.

 

Ce iti recomand in schimb sa faci e sa scoti primul catalizator (ala care se vede in poza inainte de racordul flexibil), il inlocuiesti cu teava, pe urma sudezi dupa el racordul flexibil, cum e si normal.

 

Pe teava care inlocuieste catalizatorul sa iti refaca cele 2 urechiuse de prindere, altfel iti va vibra foarte tare si iti va rupe racordul.

 

Pe urma, poti sa anulezi finala, pui teava si un tips (ornament) dublu frumos.

 

Va suna mult mai bine, nu va fi deranjant, treci testul de noxe fara probleme, turbo va functiona corect, masina ar trebui sa traga tot asa sau mai bine.

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut @Kenbobo multumesc frumos de sfat si de ajutor.

Deci,din cate am inteles mai sus tu vrei sa fac asta cu partea de evacurare de sub motor/scaune din fata:

-vizualizeaza poza 1 pentur detalii.

 

Partea superioara stock de la BMW de ai spus tu a a sudat-o nasol de tot...se vinde la "smecheri" ce au bani decat de second cam pe la 200 de euro.

Deci practic daca o cumpar pe asta din poza cu 200 de euro si iau pe a mea 200 de euro/....e cap pe cap...crezi ca e buna investitia?

Mersi frumos.

 

OFFTOPIC: Aici in Germania...fiecare sudor/mecanic incearca sa isi faca banii pe luna pe undeva pe 4000 de euro salariu.

Mie pentru sudura aia nasoala mi-a luat 100 de euro.

Deci sa platesc sa modifice sa etc....ma ajunge scump ca dracu...si munca facuta cum zici tu...ca sosu.

post-72119-0-98400900-1432915173_thumb.jpg

Edited by Recunoscator
Link to comment
Share on other sites

 

Pe teava care inlocuieste catalizatorul sa iti refaca cele 2 urechiuse de prindere, altfel iti va vibra foarte tare si iti va rupe racordul.

 

 

 

Despre 'urechile' incercuite in poza de mai jos spui ca trebuiesc refacute pe teava cea noua?

post-59326-0-05630100-1432993218_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Daca ajuta pe cineva, la 320d de 136cp, ambele catalizatoare se pot anula fara nici un cost sau sudura. Il dai jos de unde e prins in surube si dupa ce dai 2-3 gauri in el cu o dalta sau ceva, materialul ala dinauntru incepe sa se crape singur si sa se desprinda de pe margini. Dupa ce scoti toate bucatile afara ramane frumos inauntru, ca o teava care o cumperi cu 200 de euro. La mine se pare ca a fost infundat primul catalizator, ca dupa ce l-am spart si golit inauntru, a fost o diferenta enorma la acceleratie.

 

Mersi, Kenbobo, pentru info.

Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.