Jump to content

Bmw318 achizitie


cristisad

  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Cred ca o sa-i fac dupa ce rezolv niste chestii ce tin de aspectul exterior. Are lipite niste brizbrizuri de care vreau sa scap. Inca nu mi-am facut timp pt asta. Dar dupa ce o "despodobesc" ii fac niste poze si incep sa ma laud cu ea :)))
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Mi-am luat pana la urma e46 316i, 2003, facelift. Nu este full option, dar e diferenta prea mare intre ea si renault symbol 2008.

E un vis sa urci in e46, tinuta de drum, comfort, pozitie sofer foarte adanca. Te simti ca intr-un tanc, ce sta lipit de strada.

Cu toate ca am vazut ca multi spuneau de 316i ca e cam subturat, masina trage bine si in depasiri si la drum lung, e suficient motorul.

Probabil cand incarci masina cu 5 oameni, abia atunci simti ca motorul e depasit. La 60kg ale mele, masina goala, trage prea tare.

Renault Symbol facea ca barca pe strada.

E o placere faina in e46, in symbol nu simti nimic, zici ca mergi cu autobuzul )).

Edited by cristisad
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

e46 cu probleme? orice e46 are probleme, au 13 ani totusi . O masina de 13 ani, mereu va avea cate o problema, doar nu e impecabila .

Toate au rulaj, nu? TOate piesele de pe ea au 13 ani si rulaj, iar acestea urmeaza sa cada.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost in situatie lui Cristisad.Eu veneam de pe un Logan din 2011.Maina luata de noua.Dupa 6 luni a inceput sa rugineasca sub luneta spate.Remediata prost la service pe garantie.Geamurile se abureau ingrozitor pe timp de ploaie,cu tot cu dezaburire.Pur si simplu nu mai vedeai nimic.Stateam cu buretii si carpele in torpedou.Veneam de pe un golf 3.Virajele pe care le luam cu golf 3 la 60 km/h,de abia le luam cu 35-40 cu loganul.Instabila,antifonata prost,iti dadea senzatia de lift,scaun care iti dadea dureri de spate,plastice care pe timp de canicula miroseau ingrozitor,scartia incredibil cand treceam peste limitatoarele de viteza.Trecerea pe e46 este din caruta in limuzina.Am bagat 800E in ea dar nu imi pare rau.Sunt bucuros ca am scapat de masina romaneasca.Am fost pasager in spate intr-un Clio din 2008 saptamana trecuta.Pur si simplu te simti ca intr-o celula strimta.Simteam claustrofobia aproape de mine.Scartia din toate madularele.Am suportat Loganul timp de 4 ani.Dupa g3 mi-a parut rau.Dupa Logan nu.Am baut si o bere in cinstea lui. Edited by karlito
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Mi-am luat pana la urma e46 316i, 2003, facelift. Nu este full option, dar e diferenta prea mare intre ea si renault symbol 2008.

E un vis sa urci in e46, tinuta de drum, comfort, pozitie sofer foarte adanca. Te simti ca intr-un tanc, ce sta lipit de strada.

Cu toate ca am vazut ca multi spuneau de 316i ca e cam subturat, masina trage bine si in depasiri si la drum lung, e suficient motorul.

Probabil cand incarci masina cu 5 oameni, abia atunci simti ca motorul e depasit. La 60kg ale mele, masina goala, trage prea tare.

Renault Symbol facea ca barca pe strada.

E o placere faina in e46, in symbol nu simti nimic, zici ca mergi cu autobuzul )).

 

Ăți dai seama cum era dacĂŁ ĂŽși lua E39 și-l compara cu comfortul din Clio?

 

Dar, felicitĂŁri. Ai luat cea mai slabĂŁ motorizare de pe E46. PânĂŁ și apa platĂŁ vine la 2 Litri!

  • Like 1
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Ce stil au unii pe aici. Este lipsa totala de respect si educatie si meltenism curat sa ii zici cuiva dupa ce si-a cumparat ceva ca e de cacat si sa il faci prost in fata. Chit ca poate nu e pe placul vostru, omul e foarte incantat de masina si e mandru de ea.

Este atat de simplu sa il feliciti si sa ii urezi sa o conduca cu placere. Treaba lui ca si-a luat 316, pentru el este un salt urias oricum.

Dar na, plin de țĂŁruÂşi pe forum, educatie spre zero.

Ps: 316 nu prea se cauta asa ca e mai posibil sa fi gasit una decenta decat 320d-lurile ultra hĂŁrtĂŁnite si forjate.

Edited by cavaliere
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

mda...daca te uiti la un pol legat de motorizarea cea mai raspandita vezi una , dar din discutii iti dai seama ca foarte multi au motoare mari V10-V16...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/23467-care-este-cel-mai-raspandit-model-de-bmw/page__st__220

 

in fine drinks.gif

Edited by wind-3er
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ăți dai seama cum era dacĂŁ ĂŽși lua E39 și-l compara cu comfortul din Clio?

 

Dar, felicitĂŁri. Ai luat cea mai slabĂŁ motorizare de pe E46. PânĂŁ și apa platĂŁ vine la 2 Litri!

Cea mai slaba si cea mai economica, poate ca asta a si vrut, are caroseria unui 330i cu consumul unui 316i, sti cat e ala in regim de functionare normala a motorului si o viteza de 90-110 extraurban? 5.6-6.2l/100km la pompa.

 

Pentru unii dintre noi care vin de pe Dacia/Peugeaut/Renault si alte marci low cost si ne mutam la BWM avem o oarecare retinere la motoare mari, suntem speriati de consum ca asa am auzit noi de la unu care a auzit de la altu ca BMW astea manca mult.Normal ca mai tarziu dorim motoare mai mari ca nu e dracu asa negru cum parea.

 

Multi raman la coteturile lor sau chiar nu le pasa ce conduc, oricum ii felicit pe cei care se muta la o masina premium, numai cascati bine ochii ce luati si de unde luati ca dupa 10 ani se pot intampla multe.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

adica la o astfel de masina degeaba e bmw, trebuie sa fii impacat si pregatit financiar ca sigur se vor gasi destule sa pice.

dar ce vrei, calitatea se plateste :)

 

toata discutia e in jurul ideii daca iti vei permite intretierea daca vor aparea probleme.sa nu pleci cu vreo idee ca asta e bmw nu se strica domne asta.

 

si acum vii si ne spui:

Il am si pe Clio, dar conduc e46 pana ma satur si de el si de masini. Stai linistit, mi-am luat lectia: nici e46 nu ma mai incanta cu atatea probleme, dar nici clio. Mai exact, m-am cam saturat sa am masina , sa stau s-o intretin mereu.

pai abia o ai de cateva luni si deja te-ai saturat?. ce te faci peste 1-2 ani cand costurile cu siguranta se vor aduna la niste sume maricele? din pacate pentru tine se pare ca ai luat un n42 cu belele. trist moment, sincer si eu care ma pricep asa cat de cat la e46 mi-ar fi frica sa iau un n42. pur si simplu n42 e un motor prea complicat pt cineva care isi doreste intretinere ieftina :(.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pentru toti baietii suparati de mai sus.

E46 al meu nu are probleme, pur si simplu am schimbat niste semeringuri supape si mecanicul n-a montat corect un furtun debitmetru corect si s-a fisurat de la rotiele pe care stau cureaua si au inceput problemele.

Singura problema cu e46, a fost consum ulei, ce s -a rezolvat cu semeringuri noi (niste consumabile)

 

E46 316i 116cp e nava de masina comparativ cu renault symbol ce am avut inainte. E prea mare diferenta, nici n-am sa pot cobora de pe e46 ,inapoi pe tractiune fata, o tigaie de masina.

Pisatul ala de symbol care putea a besini de nu puteam scoate mirosul din ea si cu toate ca era mai tanara, era uzata la interior grav, ca avea materiale de wc.

Sa revenim la e46 316i, masina trage in orice treapta, comparativ cu symbolul care facea zgomot si cu acceleratie la fund, statea pe loc.

 

Nu sunt cuvinte de comparatie, dar nu mai pot trece pe tractiune fata, acele masini sunt tigai.

Ce placere ai la volan, la drum lung si in curbe, cu tractiune spate, nici nu se compara cu restul. 316i motorizare slaba? trage prea tare, pentru ce drumuri de cacao avem.

Un baietasi cu 320 diesel, mi-a spus ca trage mai tare a mea si a lui nu are probleme, trage si a lui normal.

 

COncluzia mea e asa: e46 e o masina reusita, nu stricacioasa si am sa bag mereu bani in ea, pentru ca merita, pentru ca e peste multe masini. Am fost prin service, eu am avut doar de schimbat semeringuri,atat!.

Altii au probleme mari , cu masini mult mai noi.

E46 e peste multe masini , iar 316i e perfect pentru mine, trage suficient de puternic,in orice treapa. Tractiunea spate e un salt urias. N-am ce face cu motoare mai mari, nu-mi permit taxe mari si nici strazi nu avem de motoare mari. Daca era Romania impanzita de autostrazi, luam 2.5 motor, dar sunt prea multumit cu 316i 116cp. Nu puterea e totul la o masina, centrul de greutate, tractiunea spate, aerodinamica, distribuirea greutatii.

Am trecut de la renault symbol la e46 si daca m-ai pune azi sa ma intorc in renault symbol, as prefera sa merg pe jos. Masina aia nu merita sa i se plateasca intretinerea,taxele,benzina si asa mai departe, o masina premium merita.

Edited by cristisad
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E bine sĂŁ crezi asta ĂŽn continuare. :)

 

N-am spus eu ca trage mai tare, el a spus. Te simti atacat ?)))))) Crezi ca fac raliuri aici? Un tip cu 320diesel mi-a spus ca 316i al meu trage mai tare, spune-i lui asta, nu mie.

Citeste si tu mai corect.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N-am spus eu ca trage mai tare, el a spus. Te simti atacat ?)))))) Crezi ca fac raliuri aici? Un tip cu 320diesel mi-a spus ca 316i al meu trage mai tare, spune-i lui asta, nu mie.

Citeste si tu mai corect.

 

De ce să mă simt atacat? Nu eu sunt cel care își ridică mașina în slăvi p-aici. :) Eu am 318-ul de 143 de cai și mi se pare decentă ca putere, eventual spre mediocră pentru drumurile noastre (exact, la drumuri proaste și cu câte o bandă pe sens e mai bine să ai mașină mai puternică). Pentru mine următoarea o să fie minim un 325, așa că mă simt cel mult amuzat de ce povestești tu p-aici cu „trage prea tare”.

Edited by Ciuby
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce să mă simt atacat? Nu eu sunt cel care își ridică mașina în slăvi p-aici. :) Eu am 318-ul de 143 de cai și mi se pare decentă ca putere, eventual spre mediocră pentru drumurile noastre (exact, la drumuri proaste și cu câte o bandă pe sens e mai bine să ai mașină mai puternică). Pentru mine următoarea o să fie minim un 325, așa că mă simt cel mult amuzat de ce povestești tu p-aici cu „trage prea tare”.

bai copchil, tu citesti printre randuri? Eu comparam mai sus 316i cu pisatul de renault symbol , ca trage prea tare fata de ce am avut. Ca tu te umfli in pene si vrei motoare de 3.0 si incerci sa-mi dai tu lectii ca 316i e motorizare slaba, esti un copchil atomic.

Eu vin de la renault symbol, pentru mine 316i trage prea tare si e suficient. Stiu, tu esti mare pilot si 316/318 sunt petarde de masini. Tu vrei motoare mari, ca ai bani de stat la pompa zi de zi si bani de taxe. Costurile sunt uriase la motoare mari.

Bmwurile n-au fost facute pentru drumuuri proaste, mai ales alea cu putere mare, pe care le lauzi tu. Am sa te vad la stiri, daca iti iei 325 si faci raliuri pe 2 benzi. Tocmai de asta sunt

atatea accidente, ca avem infrastructura praf si noi ne luam masini puternice )). Bmwurile nu-s pentru drumurile noastre si tu iti iei 325 , ca e mai bine puternica .

Cu una mai puternica mori mai rapid, ca te risti mai mult intr-o infrastructura unde-s doar 2 benzi si alea denivelate si soferi nu prea educati.

Edited by cristisad
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Roman tipic. Dai 3000 eur pe un BMW..ca de, e BMW..e premium, desi tu spui ca nu iti permiti motor mai mare, taxe ! In rest spui de masinile cu tractiune fata ca sunt "pisaturi" si ca mai bine mergi pe jos..zici ca nu iti permiti ceva cu motor mai mare..nu ai bani de taxe/consum etc..dar daca aveai autostrazi mai multe..iti luai 2.5 <_< . Am senzatia ca 316i asta ( Coca lifestyle edition ) vine cu niste optionale mai rar intalnite printre forumisti. Cola, seminte si maneaua !
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ce tot ii dati inainte cu motoare mari, ca nu ai ce face cu ele in Romania. Eu cu e36 318i nu am simtit niciodata ca am o masina submotorizata cat am condus in Romania. Abia pe autostrada as fi putut sa experimentez, dar dupa ce mi-au taiat de doua ori banda in primii 20 de km m-am linistit. Cel mai bine este sa mergi incet si cu grija prin Romania.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Serpentine cu o banda mai ales daca ai autobuz/tir/camion in fata,daca esti si pe Valea Prahovei/Oltului unde nu ai decat cateva posibilitati de depasire e si mai relevant.acolo motoarele mari fac banii.altfel da poti merge pe autostrazi sau drumuri cu 2 benzi identic cu 1.8 sau 2.5.mai sunt diverse drumuri judetene unde iar te ajuta,nu zic de Transalpina,Transfagarasan sau alte drumuri de gen. Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.