Jump to content

Blue Furry - E46 2.2i


Claudiu Visan

Recommended Posts

Probabil nu ai inteles nimic, sau nu ai idee cum e piata auto in uk.

Masinile care le-am avut au fost mereu in stare mecanica perfecta pentru ca acolo am investit bani nu in jante, bari, scaune si erc, vrei masina dotata o cumperi dotata si gata.

Asta a fost parerea mea in a investii banii intr-un e46 care deja e la pamant si nu prea se cauta in uk mai ales 2.2.

Ok e o masina frumoasa si intretinuta dar cand o sa vrea sa o vanda peste 1-2-3 ani nu o sa mai ia aproape nimic pe ea.

Nu ma inteereseaza de banii nimanui era doar onparere personala si din propria experienta.

In tara puneti bari, jante si luminite si dar va troncane masina si stati cu martorul aprins la rezervor. M-am saturat de ipocrizia voastra de piloti cu bmw.

 

 

E90 nu e naveta spatiala, pentru ce modificari a precizat nu ai nevoie de laptop, sa nu mai zic ca in 2015 laptopul e ceva normal.

in ro e46 inca e o masina in care poti sa investesti, in schimb in uk nu cred ca se merita decat daca ai de gand sa o ti pe perioada lunga sa te poti bucura

 

nu am inteles nimic si nici nu ma intereseaza cum e piata in UK, sau oriunde altundeva, pasiunea si preferinta pentru o masina anume nu tine de piata sau tara unde esti, pe principiul asta mergeam acum cu Toyota Land Cruiser V8, uite ca prefer in continuare BMW sau Audi...

 

nu te pune nimeni sa stai pe forum daca nu ne mai suporti, e drept ca poate clima ploioasa din UK te-a schimbat si ti-a dat aerul asta plin condescendenta vis-a-vis de "pilotii" de BMW de acasa...probabil erai membru 4tuning inainte, de acolo ai ramas cu impresia ca lumea pune luminite si ignora partea mecanica, ia vezi putin la paki si indi british cum merg cu ele cu taras, dar plm, ei sunt british si e mai misto sa ii vorbesti de rau pe ai tai din tara, ca doar tu ai plecat acum si ai uitat sa pui luminite...tu esti cumva din filmul de pe Ch2?

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

stiu de unde am plecat si stiu ce e in piata auto de la noi, pasionat sunt si eu de tou ce are motor dar principal pentru mine este starea mecanica a masinii si dupaia esteticul.

Si da am fost membru 4thning acum multi ani si ma duceam la vtm bucovat si la 402m destul de des si chiar am participat spre deosebire de altii.

Asta fiind ultima postare pentru ca deja am deviat mult, doar mi-am spus parerea si asta a deranjat mult vad.

Bafta cu modificarile si sa de duca multe mile fara probleme

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Daca incepi sa investesti bani in masina pentru estetic parerea mea e ca nuno sa recueprezi nici macar 1£ la vanzare, ai dat cat ai dat pe masina si daca mai bagi 500£ in ea peste 1 an la revanzare sa zici mersi daca mai iei 500-600 mai ales ca e benzina. 😂 asta e gandirea mea, la e60-u meu singura investite estetica au fost geamurile negre si asta pentru ca am copil si era nasol cu soarele, in rest bani in partea mecanica cand e nevoie.

La fosta masina la fel am facut si mi se pare cel mai ok.

Daca esti pasionat si vrei sa modifici, imbunatatesti o masina cumpara macar un e90 bagi bani si sti ca o ai pe cativa ani buni, dar sa bagi bani intr-un e46 in Anglia nu prea e de bine 😅

Ps: asta e doar parerea mea daca tu poti desigur sa faci ce vrei

 

 

nu am inteles nimic si nici nu ma intereseaza cum e piata in UK, sau oriunde altundeva, pasiunea si preferinta pentru o masina anume nu tine de piata sau tara unde esti, pe principiul asta mergeam acum cu Toyota Land Cruiser V8, uite ca prefer in continuare BMW sau Audi...

 

nu te pune nimeni sa stai pe forum daca nu ne mai suporti, e drept ca poate clima ploioasa din UK te-a schimbat si ti-a dat aerul asta plin condescendenta vis-a-vis de "pilotii" de BMW de acasa...probabil erai membru 4tuning inainte, de acolo ai ramas cu impresia ca lumea pune luminite si ignora partea mecanica, ia vezi putin la paki si indi british cum merg cu ele cu taras, dar plm, ei sunt british si e mai misto sa ii vorbesti de rau pe ai tai din tara, ca doar tu ai plecat acum si ai uitat sa pui luminite...tu esti cumva din filmul de pe Ch2?

 

 

stiu de unde am plecat si stiu ce e in piata auto de la noi, pasionat sunt si eu de tou ce are motor dar principal pentru mine este starea mecanica a masinii si dupaia esteticul.

Si da am fost membru 4thning acum multi ani si ma duceam la vtm bucovat si la 402m destul de des si chiar am participat spre deosebire de altii.

Asta fiind ultima postare pentru ca deja am deviat mult, doar mi-am spus parerea si asta a deranjat mult vad.

Bafta cu modificarile si sa de duca multe mile fara probleme

 

Deviem si se alege praful de topicul meu :)

Va multumesc pentru pareri, acide/neacide/rele/bune, eu le accept asa cum sunt, insa nu cred ca este cazul sa inaintam in discutii de genul asta. Este adevarat, pareri contradictorii mereu vor fi, insa sa incercam sa le stapanim :console:

 

Asadar, ieri dupa ce am ajuns acasa, am saltat capota si am mai facut cateva verificari, asa cum colegii au mentionat mai devreme (disa, ccv, capac culbutori), si pare totul in regula :)

Nedumerire mare in ceea ce priveste posibila Admisie si Filtru de 3.0 :) dar am sa fac un pic mai tarziu poze mai detaliate si am sa cer parerea si altor colegi de forum....poate impreuna dezlusim misterul (eu unul sunt pamant la capitolu asta, fiind primul l6)

 

Multzam!

Link to comment
Share on other sites

Buun,

Asa cum am zis mai devreme, va atasez cateva poze (din mai multe unghiuri cu filtrul si admisia).

Am tot cautat pe net sa vad diferente intre motoare (2.2 vs 3.0) insa, o sa fiu sincer, nu am inteles nimic!

Asa ca astept pareri.

Sunt cele doua enumerate mai sus standard pentru aceste motoare, sau difera in fct de capacitate?

Link to comment
Share on other sites

Hai ca vesti bune si sfaturi am tot dat, acum sa incepem si cu partea mai putin placuta :)) Doar ce am venit de jos, am fost putin cu inpa prin masina, si iata ca am primele 4 erori :)

 

Din cate am inteles eu, din germana mea de balta, este vorba de:

- Rateuri pe cilindrii 1 si 5 (ce ar putea cauza asta?)

- O eroare pe termostat pe care sincer nu o inteleg

- Eroare pe MAS AIr Flow...(debitmetru oare? - ouch)

 

Astept si alte pareri...

 

Mentionez ca masina, de cand am luato, daca vreau sa plec ca taximetristii (pana in 1000rpm) da in nas...dar cred totusi ca e normal sa dea in nas, voi ce zieti? in rest...e avion :))) porneste si merge exemplar.

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 06/02/15 20:37:09 ECU:

MS430DS0 JobStatus: OKAY Variant:

MS430DS0

-------------------------------------------------------------

RESULT: 4 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

242 Verbrennungsaussetzer Zylinder 5

Error frequency : 3 Logistic counter: 26

TCO 26.25 Grad C

N_32_TOL 992.00 rpm

MAF_TOL 392.19 mg/stk

MAF_BOL 179.75 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 23.90 h

--- Misfire CARB_B1 ---

FUS aktiv bei Fehlereintrag

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: F2 BA 03 1A 63 1F 48 21 84 57

-------------------------------------------------------------

 

123 Thermostatheizung,

KFK

Error frequency : 3 Logistic counter: 10

N_32 1024.00 rpm

MAF 163.41 mg/stk

TCO 10.50 Grad C

VB 11.12 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 19.10 h

KS--> UB --- --- ---

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 7B B1 03 0A 20 1E 4E 6D 84 87

-------------------------------------------------------------

 

8 Luftmassenmesser

Error frequency : 1 Logistic counter: 24

N_32 160.00 rpm

THR 16.42

Grad TPS ISAPWM_ISA 96.09 %

VMAF 1.80 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 10.40 h

--- KS--> Masse o.

Unterbrechung --- ---

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 08 B2 01 18 05 15 F6 5C 84 DE

-------------------------------------------------------------

 

238 Verbrennungsaussetzer Zylinder 1

Error frequency : 1 Logistic counter: 26

TCO 26.25

Grad C N_32_TOL 1056.00 rpm

MAF_TOL 212.44 mg/stk

MAF_BOL 119.84 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 9.90 h

--- Misfire CARB_B1 ---

FUS aktiv bei Fehlereintrag

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: EE BA 01 1A 63 21 27 16 84 E3

=============================================================

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In mod sigur nu e normal/exemplar sa dea in nas la plecarea de pe loc.

Doar in cazul in care pleci din ture ridicate si ai DSC on.

Edited by r0n1n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ba e oarecum normal,softul de M54 stock e destul de prost la turatia aia.de ex nupoti tine fix la 1000 rpm masina,apoi daca accelerezi usor de la 100 ure are o secunda in care da in nas,din ce am mai citit s-a scos un update pe tema asta.missfire 1 si 5 sunt de urmarit bobina/fise injectoare,dar asta doar daca mai apar ,eu am anual cam 2-4 missfire pe cilindrul 5 dar nu m-am obosit sa investighez prea mult.oricum sterge erorile mai baga ceva mile apoi vezi ce ramane. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Merci pentru raspuns la aman2 :)

Asta e planul, pe termen scurt, am sters erorile si astept sa mai merg cu ea 1zi doua si apoi o sa fac din nou o scanare, sa vad ce mai apare (daca mai apare).

Cine stie de cand or fi erorile stocate, ca sincer, masina merge prea bine ca aiba vreo problema (parerea mea)...am sa incerc maine sa fac un filmulet pe tema asta a datului in nas, si eventual un relanti, o plecare de pe loc, chestii concludente, o a doua parere e intotdeauna bine venita :)

 

Multumesc mult inca o data!

Seara faina si drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

nu mi-as face griji pentru erori decat daca reapar, in momentul de fata ele sunt inregistrate ca si sporadice.

 

Neata,

Imi poate explica cineva (pe intelesul unui nepriceput) ce este o eroare sporadica?

MS

 

corect ,vezi ce apare,ezitarile la turatie mica pot sa mai vina si de la Vanos :)

pentru orice alte probleme vezi http://forum.e46fanatics.com/index.php

desi daca citesti prea mult o sa devii paranoic.

 

Nu stiu de la ce vine, nu este foart esesizabila treaba :)

Paranoic, nu am cum sa devin, cred ca am trecut peste perioada aia in care saltam capota de 3x pe zi :))

Da, e util forumul, il vizitez des (chiar inainte sa imi cumpar maina, zilnic)

 

Esti entuziasmat ca un copil. Fii cu bagare de seama in ceea ce priveste consumul de ulei. In rest, e un motor foarte bun.

 

Deh :pardon: cred ca este normal nu :)

De consum de ulei am mai citit, insa nu am gasit niciunde o abordare calumea a situatiei. Momentan nu am decat vreo 800km facuti, prematur sa salt joja.

In week-end voi schimba uleiul, iar dupa, clar o sa fiu cu bagare de seama.

in orice caz, sper sa nu fie gurmand precum N42-ul care Papa 1L la fiecare 1000km :)))

 

 

Zi faina!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

exact ce inseamna sporadic :), eroarea nu s-a repetat, a fost inregistrata o data si a ramas stocata insa in prezent nu mai este. Daca se repeta in continuare ar fi fost permanenta.

 

Nu stiu ce INPA ai tu, dar al meu afiseaza si cand anume a fost inregistrata, timp si mileage, in felul asta iti poti da seama mai bine cand s-a intamplat sa o inregistreze, eventual poti corobora cu ce ai simitit/facut atunci, de exemplu o benzina mai slaba, sau ceva de genul...

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Neata,

Imi poate explica cineva (pe intelesul unui nepriceput) ce este o eroare sporadica?

MS

 

 

 

Nu stiu de la ce vine, nu este foart esesizabila treaba :)

Paranoic, nu am cum sa devin, cred ca am trecut peste perioada aia in care saltam capota de 3x pe zi :))

Da, e util forumul, il vizitez des (chiar inainte sa imi cumpar maina, zilnic)

 

 

 

Deh :pardon: cred ca este normal nu :)

De consum de ulei am mai citit, insa nu am gasit niciunde o abordare calumea a situatiei. Momentan nu am decat vreo 800km facuti, prematur sa salt joja.

In week-end voi schimba uleiul, iar dupa, clar o sa fiu cu bagare de seama.

in orice caz, sper sa nu fie gurmand precum N42-ul care Papa 1L la fiecare 1000km :)))

 

 

Zi faina!

 

S-ar putea sa fie mai gurmand.

Link to comment
Share on other sites

exact ce inseamna sporadic :), eroarea nu s-a repetat, a fost inregistrata o data si a ramas stocata insa in prezent nu mai este. Daca se repeta in continuare ar fi fost permanenta.

 

Nu stiu ce INPA ai tu, dar al meu afiseaza si cand anume a fost inregistrata, timp si mileage, in felul asta iti poti da seama mai bine cand s-a intamplat sa o inregistreze, eventual poti corobora cu ce ai simitit/facut atunci, de exemplu o benzina mai slaba, sau ceva de genul...

 

Good,

Asta e planul, o sa merg cu masina, si asa fac cam 100km pe zi (exterior 80%) si am sa pun inpa iar in seara asta...

 

S-ar putea sa fie mai gurmand.

 

Adica sa papae mai mult de 1L/1.000 km?! pe bune!?

Ce duce la consumul asta asa mare la acest motor. Hai ca la n42 se stia ca sunt simeringurile....la asta? ce mai e?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e concludent sa spun daca am sau nu am dupa doar appx 800km facuti cu masina...

Eu m-am tot uitat zilele astea la Nivelul uleiului, insa, nu mi s-a parut a fi vreo modificare de nivel, de aceea nu ma pot pronunta.

Mai mult ca sigur, daca M54 se stie a fi un consumator, e clar ca al meu nu face exceptie :)) Dar o sa verific,...

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur, daca M54 se stie a fi un consumator, e clar ca al meu nu face exceptie :)) Dar o sa verific...

 

 

Eu stiam ca unele probleme in ceea ce priveste consumul de ulei este strict pe motorizarea 2.2 nu la modul general m54...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.