Jump to content

Blue Furry - E46 2.2i


Claudiu Visan

Recommended Posts

unde aveai temperatura apei la test?de fapt de cat timp era motorul pornit?temperatura ext 10-15 grade sau cat?la mine in primele 10-15 min dupa pornire scoate o cantitate impresionanta de abur,din filmuletul pus de tine nu imi e clar daca e abur sau fum de ulei,asa la prima vedere pare abur.

 

 

cam in halul asta face cu ccv praf.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

unde aveai temperatura apei la test?de fapt de cat timp era motorul pornit?temperatura ext 10-15 grade sau cat?la mine in primele 10-15 min dupa pornire scoate o cantitate impresionanta de abur,din filmuletul pus de tine nu imi e clar daca e abur sau fum de ulei,asa la prima vedere pare abur.

 

 

cam in halul asta face cu ccv praf.

 

Motorul era la temperatura optima (90/110?) adica acul era la jumate in timpul testului dupa appx 5-10 min de relanti. Iar temp ext. appx 16-17 Grade

O sa incerc sa fac un al 2-lea filmuletz, de aceasta data mai aproape camera....

 

Iar referitor la filmuletul pus de tine....e de departe...nu e asa.

 

Fa o poza la iesirile tobei finale...Sa vedem ce depuneri sunt...

 

Am facut :) sper sa se inteleaga ceva :)

 

Astept pareri! :D

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Buun, de acord cu tine pana aici.

Insa, cum ajunge sa fie ars, si de ce o cantitate asa mare fara a fi foarte vizibil la tobe. (N42-ul manca 1l la fiecare 1000km dar nene, aveam fum la coada) pe cand aici, nu e fum la coada...insa consumul pare sa fie mai mare de 1l la 1000km....

Link to comment
Share on other sites

da sunt cam murdare,pe de alta parte cine stie de cand nu au mai fost curatate :).mai e o modalitate relativ primitiva de testat rogi pe cimeva sa stea cu un servetel de hartie in spatele tobelor cand accelerezi,daca ajung pe ele particule de ulei deja e clar ca ai o problema.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Primitiva ne primitiva, o sa o fac si pe asta nene daca e nevoie.

Adica, totusi, e prea mult :) la un asemenea consum, ar trebuii totusi sa se vada la tobe fum frate...vorbim de 1L la 6-700km totusi.

Am fost acum 3 minute si m-am uitat si in vazul de expansiune (sa exclud toate variantele) nimic...

Cred ca nici masina celui prezentat mai devreme cu CCV-ul dus, nu consuma in halul asta.

O sa incerc sa le curat inainte sa plec de la serviciu si am sa ii dau in gura cat de mult imi permit legile si camerele din uk, pana acasa...

 

"daca ajung pe ele particule de ulei deja e clar ca ai o problema."

Aici te referi la?! Segmentii de ungere? sau simeringuri chiulasa sau PCV?! SAU LA TOATE :))))

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Cunosc pe cineva cu M54 caruia ii consuma 1l la 500 de km si nu vede fum pe teava. Nici mie nu mi-a scos niciodata fum. Ti-am mai spus o data ca segmentii de ungere sunt cu probleme la motorul acesta. Poti schimba PCV +furtune preventiv, oricum nu mai sunt in stare buna. O sansa mai poate fi sa ai apendicele jojei infundat si PCV-u sa nu deverseze uleiul in baie. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

2.5-ul sta cel mai bine la capitoul consum de ulei, dar nici el nu e scutit in totalitate. Pe forumurile din afara toti se vaita de 2.2 si 3.0I. Segmentii 2.5-ului au niste fante, care sunt mult mai eficiente in razuirea peliculei de ulei decat gaurelele segmentilor de 2.2.
Link to comment
Share on other sites

Cunosc pe cineva cu M54 caruia ii consuma 1l la 500 de km si nu vede fum pe teava. Nici mie nu mi-a scos niciodata fum. Ti-am mai spus o data ca segmentii de ungere sunt cu probleme la motorul acesta. Poti schimba PCV +furtune preventiv, oricum nu mai sunt in stare buna. O sansa mai poate fi sa ai apendicele jojei infundat si PCV-u sa nu deverseze uleiul in baie.

 

Uleiul care ajunge in cilindru, si este implicit ars = fum albastru (asta dupa capul meu).

O sa incerc sa ajung si la joja, presupun ca te referi la conexiunea de jos de pe joja...

 

totusi nu are km/mile foarte multe motorul,pe de alta parte nu am studiat prea mult cum sta treaba cu 2,2-ul .la 2,5 nu am auzit de probleme de genul asta.

 

KM=appx 179mii.

Este adevarat ca si eu am vazut mutli pe forumuri din afara care se plangeau de 3.0i :(

 

2.5-ul sta cel mai bine la capitoul consum de ulei, dar nici el nu e scutit in totalitate. Pe forumurile din afara toti se vaita de 2.2 si 3.0I. Segmentii 2.5-ului au niste fante, care sunt mult mai eficiente in razuirea peliculei de ulei decat gaurelele segmentilor de 2.2.

 

Sa il ia dracu, decat sa stau cu litrii de ulei dupa mine toata ziua, doar de dragul de a avea un E46 cu motor in 6cyl, mai bine o vand si imi iau iar N42. Pai da'l in mama masii de motor.

Da compresia, domne, compresia cum iasa in cazul in care sunt probleme cu segmentii de ungere?!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

La motorul acesta compresia de regula e ok, chiar daca consuma ulei. Probabil ai probleme cu segmentii pe 1 sau 2 pistoane, in niciun caz pe toate. Poate catalizatoarele isi fac bine treaba si opreste fumul sau o mare cantitate din el. Verifica totusi sa nu-l pierzi pe undeva....Ar fi bine sa ai noroc.

 

Ai fost si tu intr-un service sa faci cateva verificari? Ai luat compresia daca tot amintesti de ea?

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Nu, in service nu am fost.

Verificari insa? ce verificari poti face (in service) in afara de cele prezentate si mai devreme in postarile mele? Gen: vizuale, ccv vacum, si relantii 10min urmat de turatie in 6000?

Referitor la compresie, NU AM FACUTO INCA :) dar, Mi-am comandat Tester pentru compresie (acel ceas cu furtun si diverse prinderi). Consider ca decat sa dau 30£ la Service, mai bine imi cumpar eu unul cu 20£ :) si imi vine Vineri. Iar in w-end o sa stiu ce compresie are motorul pe fiecare cilindru!

 

O sa incerc azi sa desfac majoritatea plasticelor din jurul motorului pentru a avea o vizibilitate cat mai bina.

Chiar am sa merg in cartier pt ca avem o rampa, pentru a desface si scutul, sa am o privire de ansamblu si de sub motor!

Edited by Claudiu Visan
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Neata tuturor,

Din cauza vremii urate, nu am facut nimic din ce mi-am propus (curatat esapament, verifiacare scurgeri de ulei, s.a.m.d).

Insa, am mai pus un Litru de Ulei (la fix 111.354 mile), verificat in dimineata asta nivelul, rezultatul fiind in dreptul semnului de maxim. Asta pentru ca de cand am pus acel litru, am facut maxim 5 mile cu masina :)

Acum, urmaresc exact numarul de KM, cam pana in w-end ar trebuii sa dispara din nou :)

 

Pentru w-end am vbit deja la un service de cartier (bulgari care vb romaneste) pentru eventuale verificari + test de compresie!

Link to comment
Share on other sites

Pentru a mai reduce consumul de ulei poti incerca http://bit.ly/1TfUzZh .O sa-l consume si pe asta dar nu asa repede. Asta e uleiul pe care-l ai tu acum http://bit.ly/1FcF0Hb, poti sa te uiti comparativ ca sa-ti faci o idee. De exemplu vascozitatea la 100 de grade e aproape de 2 ori mai buna la 10w, pe cand la -25 de grade 5w nu e sigur de 2 ori mai fluid.

P.S.

E posibl sa nu fi interpretat chiar cum trebuie datele tehnice :).

Edited by Viitor sofer de autobuz
Link to comment
Share on other sites

Nu mai investesti la estetic in masina? 😅 cand am spus parerea mea au sarit pe mine.

Daca considerinca nu se merita financiar mai bine o vinzi decat sa te apuci sa bagi bani mai ales aici un UK unde mecanicii nu sunt asa buni ca in tara si risti sa le iei la ghici.

 

Ei, hai ca nu cred ca ai stiut ca masina va avea o problema ca asta.

O sa verific in w-end pentru potentiale scurgeri (asta ca sa stau cu mintea impacata), iar, asa cum am mai spus, daca nu vor fi gasite, CLAR o marit...nu mai vreau iar belea pe cap, sa stau saptamanal cu ea desfacuta si capota ridicata....aia e, iau din nou N42 (verific de la inceput daca scoate fum dupa 10 min de relanti) si gata. Ajung in vara cu el in tara, bag 20mil in el, schimb simeringurile, patine si ceva garnituri, dar stiu dupaia ca ma va tine 1-2 ani fara sa mai stau cu gandul la motor.

 

Esti copil @Claudiu Visan.

 

Sincer ma bate gandul grav, in cazul in care nu gasesc o potentiala problema (alta decat segmentii), sa o vand si sa imi iau fie un Golf gti, fie un A4 diesel :))))) :hyper:

Link to comment
Share on other sites

De ce nu un 320d FL ? Daca tot te orientezi spre diesel? Nu cred ca Audi ar fi mai ieftin de intretinut. Ma refer strict la diesel vs diesel .

 

Bubele 320dFL se stiu, clapetele din galerie le cam scot si englezii.

 

Cand te saturi de ea, vii in concediu in RO si o lasi la baietii cu dezmembrari. Cererea pentru piese de E46 este mare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci sincer,

Pana sa imi iau masina cu motoru asta, sa mor yo daca nu am auzit din toate partile numai LAUDE MARETE de motoarele in 6cyl, mai ales de 'sculatul' M54.

Nu pot sa inteleg cum de am fost atat de naiv, incat nu am cautat si eu macar 1 data ma, 1 data, sa fi scris pe google posibile probleme la M54. :frantics:

 

Poate am fost eu ghinionist, si inca sunt, pentru ca niciodata nu am avut noroc de masini calumea :)) majoritatea au clacat in prima saptamana de la achizitie :hyper:

 

Referitor la DIESEL, nu stiu, ma cam feresc de diesel. Aici oamenii fac km cu ele nu se joaca (sub 170mii MILE nu cred ca gasesti decat daca esti foarte norocos, deci nu e cazul meu), iar nene, in diesel cand te apuci sa bagi, pai bagi :))

Edited by Claudiu Visan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.