Jump to content

Noul BMW X1 - o alta generatie, aceeasi familie X


X X L

Recommended Posts

transversal?pana acum ala longitudinal era da shit acum s-a schimbat fizica?

 

Aritmetica simpla a costurilor conteaza Alex. Iar cu fizica, multi stiu putin cunosc. Conteaza cum e imbracata si cat costa. Mercedes a facut-o, Audi la fel. Cati crezi ca stiu din conducatorii de Quatrro compacte ca in spate au un Haldex ca la Skoda/VW. Ce Torsen, ce povesti, uite-o domne cum arata si are de toate la banii astia. Pe compacte vad ca s-au aliniat, ieseau din competite altfel...

Link to comment
Share on other sites

Noul X1, si in curand si seria 1 vor avea motoare de 3 si 4 cilindri, montate transversal, si vor avea, ca deja super reusitul Seria 2 grand tourer sau cum se mai numeste oribilitatea aceea, tractiune fata sau integrala.Dar vor marca in mapa de prezentare si strategiile de marketing ca datorita progreselor ingineresti si inovatiilor tehnice, masinile conserva acceasi placere de a conduce, si ca masinile reprezinta o evolutie fata de modelele anterioare in toate privintele.

 

De fapt lumea cauta (si acest lucru il constat in vestul europei, nu romania), la marci gen bmw, audi, mercedes un statut, o marca....multi habar nu au ca e tractiune fata sau spate.....si pentru bmw e mai ieftin sa produca masini cu tractiune fata, deci toata lumea e multumita. Si atat timp cat vanzarile merg bine, inseamna ca strategiile lor functioneaza, ca doar clientela bmw nu e formata doar din puristi care nu concep un bmw fara tractiune spate si motor in 6 cilindri.....de fapt acestea vor deveni istorie nu in mult timp, sau destinate doar modelelor exotice.

Edited by Eugen B
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Noul X1, si in curand si seria 1 vor avea motoare de 3 si 4 cilindri, montate transversal, si vor avea, ca deja super reusitul Seria 2 grand tourer sau cum se mai numeste oribilitatea aceea, tractiune fata sau integrala.Dar vor marca in mapa de prezentare si strategiile de marketing ca datorita progreselor ingineresti si inovatiilor tehnice, masinile conserva acceasi placere de a conduce, si ca masinile reprezinta o evolutie fata de modelele anterioare in toate privintele.

 

 

Mda... Noua platforma comuna inceputa cu ultimul Mini...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

116d ED este deja in 3 cilindri, 1500 cmc, 116 CP, 270 Nm, adica identic cu motoarele N47 de 2000 cmc (2011-2014).

 

PS

Sper totusi sa nu puna asa ceva pe X1, este totusi o masina prea grea pentru un motor asa de mic.

Edited by D_A_N
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

116d ED este deja in 3 cilindri, 1500 cmc, 116 CP, 270 Nm, adica identic cu motoarele N47 de 2000 cmc (2011-2014).

 

PS

Sper totusi sa nu puna asa ceva pe X1, este totusi o masina prea grea pentru un motor asa de mic.

Cum au pus deja 4 cilindri pe X5, si motorul diesel in 3 cilindri este deja pe seria 2/seria 1, este evident ca va fi un best buy si pe noul X1.

Link to comment
Share on other sites

Aritmetica simpla a costurilor conteaza Alex. Iar cu fizica, multi stiu putin cunosc. Conteaza cum e imbracata si cat costa. Mercedes a facut-o, Audi la fel. Cati crezi ca stiu din conducatorii de Quatrro compacte ca in spate au un Haldex ca la Skoda/VW. Ce Torsen, ce povesti, uite-o domne cum arata si are de toate la banii astia. Pe compacte vad ca s-au aliniat, ieseau din competite altfel...

Reteta Logan. Ce sa mai punem atatea cardane, diferentiale s.a.m.d

 

BMW by Renault si prietenii sai.

 

Insa arata foarte misto, deci se va vinde.

Link to comment
Share on other sites

Mda, din pacate directia in care se duce Bmw este una de... da-o dracului de traditie. Facem masini cu tractiune in fata in 3 cilindrii. Acum cativa ani un directoras de la Bmw spunea foarte mandru ca Bmw va face o masina cu tractiune fata atunci cand va da faliment... well there you are :))

X1 asta e superb, arata foarte bine dar Bmw clar incepe sa nu mai fie deloc Bmw, aceea masina care se lua strict pentru condus si nimic altceva. Pacat...

Oricum... se poate si mai rau. Vezi Mercedes cu motorizari Renault/Dacia. Recent am mers cu un Smart fortwo ultimul model. Mi s-a parut un jeg de masina. Plafoniera, manerele de la usi, schimbatorul de viteze, manetele de semnalizare si stergatoare... toate sunt preluate de la Logan... da ati citit bine de la Logan! Asta este era de consum.

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce lumea da vina pe BMW. BMW trebuie sa produca bani. Atat.

 

Iar pt asta, are niste competitori cu care trebuie sa se bata. Daca ei au luat-o intr-o directie, o ia si BMW altfel pierde.

 

Un exemplu: exista cativa competitori care ofera solutii multimedia pt masini. Foloseau display-uri de la producatori grei gen LG, Sony etc si le integrau pe masini. Unul dintre ei a colaborat cu ceva chinezoi si a pus la puct un kkt ieftin insa cu care castiga cam tot ce misca pt ca diferenta de pret e prea mare. Acum se vor indrepta toti spre chinezarii pt ca daca nu castiga proiecte apar probleme. Calitate? Nope. Pret bun. Da.

 

Cat timp vanzarile merg, nu intereseaza pe nimeni de traditie, calitate si alte "nimicuri".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.