Jump to content

ACTIVARE BEC CHECK ENGINE


Piovra

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu apasam de 6 ori :blink: Oricum, nu am tras firul. Mereu a plouat si a fost frig. Plus de asta, daca nu merge cu pedala si pun bec si ala clipeste ce inteleg eu din toata treaba? :)

 

Si daca a-si avea bec, unde trebe sa fie?

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Am incercat conform pozelor, m-am chinuit vreo 1 ora si tot degeaba. Nu vrea sa se aprinda. Ideea este ca difera si numerotarea pinilor si chiar daca am luat de baza pinul 1 si am numarat oprindu-ma la 15, tot nu-mi da semnal.

Am incercat si cu aparatul de masura, sa fad daca am tensiune pe firul ala si n-a indicat nimic (si cu contact pus si cu contact luat).

 

Nu prea am inteles eu bine poza cu fixarea cablului pe pinul 15, dar poate ne lamureste Vadim! :blink:

Acolo vine infipt firul in pinul 15 sau se face o punte cu ceilalti pini?

Link to comment
Share on other sites

Am incercat conform pozelor, m-am chinuit vreo 1 ora si tot degeaba. Nu vrea sa se aprinda. Ideea este ca difera si numerotarea pinilor si chiar daca am luat de baza pinul 1 si am numarat oprindu-ma la 15, tot nu-mi da semnal.

Am incercat si cu aparatul de masura, sa fad daca am tensiune pe firul ala si n-a indicat nimic (si cu contact pus si cu contact luat).

 

Nu prea am inteles eu bine poza cu fixarea cablului pe pinul 15, dar poate ne lamureste Vadim! :blink:

Acolo vine infipt firul in pinul 15 sau se face o punte cu ceilalti pini?

229133[/snapback]

deci : conform celor spuse de Paul acum ceva timp si studierea schemei electrice a masinii :) trebuie pus un fir la pinul 15 de la ecu ( pinul este masa )

Link to comment
Share on other sites

Atunci e clara tb.! Mie nu-mi merge. Daca mai are curaj sa incerce cineva, sa posteze, sa-mi spuna si mie unde am gresit.

Problema este ca, nu m-i se aprinde Check Engine, nici cand pun contactul. :blink: si becul nu e ars, asa cum am crezut.

Mai incerc si maine, poate reusesc ceva. :)

Link to comment
Share on other sites

Toate astea nu au sens pentru 525i, care are check control (si afiseaza erorile pe ecran), corect? Sau ma insel?

229210[/snapback]

da , dar nu-ti afiseaza toate erorile :blink: adica daca ai sonda lambda defecta , daca ai debitmetru defect , daca ai vre-un injector defect , daca ai vre-un senzor defect .....................

Link to comment
Share on other sites

probabil s-a mai discutat, dar am cautat vreo 2 ore pe forum si n-am gasit.

 

cine imi pune pe tester E34?

 

am inteles ca il pot pune la Bosch Car Service, dar ma gandeam poate are cineva de aici de pe forum tester.

224481[/snapback]

 

daca ai mufa de diagnosticare vb eu cu un amic sau macar te pun in leg cu el...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
operatia reusita......... pacientul decedat

am urmat exact pasii insa cred ca becul ala o sa ramana acolo ca bec de rezerva pt ca refuza sa functioneze..

235070[/snapback]

hmmmmmmmmmmm :blink: trebuie sa mai verific odata schemele electrice :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am zis ca nu merge............. :)

 

Poate tb. pe alt pin la calculatorul masinii! La bord, pinul 3 daca fac conxiunea cu un minus de pe caroserie, ar tb. sa stea aprins sau nu?

Eu am pus si pe minusul de la baterie si tot nu s-a apris nimic! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am zis ca nu merge............. :)

 

Poate tb. pe alt pin la calculatorul masinii! La bord, pinul 3 daca fac conxiunea cu un minus de pe caroserie, ar tb. sa stea aprins sau nu?

Eu am pus si pe minusul de la baterie si tot nu s-a apris nimic! :blink:

235104[/snapback]

- ii da ECU :)

Link to comment
Share on other sites

- ii da ECU :blink:

235109[/snapback]

pinii indicati de vadim practic sunt de fapt lacasuri unde ar fi trebuit sa fie pini (cel putin la mine asa este)adica nici pinul de ecu nici cel de la mufa din bord nu aveau conectate fire erau pur si simplu gauri....poate la tine era altfel Vadim......Apropos tu ce versiune de Motronic aveai?

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

pinii indicati de vadim practic sunt de fapt lacasuri unde ar fi trebuit sa fie pini (cel putin la mine asa este)adica nici pinul de ecu nici cel de la mufa din bord nu aveau conectate fire erau pur si simplu gauri....poate la tine era altfel Vadim......Apropos tu ce versiune de Motronic aveai?

235185[/snapback]

crezi ca mai stiu :blink:

Link to comment
Share on other sites

crezi ca mai stiu  :blink:

235223[/snapback]

depistat proble......intradevar la DME 1.3 este pinul 15 insa la mine la DME 3.1 este pinul 8 sursa Bentley deci stia omu ceva cu pinu 15.....acum tre sa gasesc unde in bord ajunge firul de la pinu 8 din DME .....vadim eventual o schema cu pinii de la mufele din bord

Link to comment
Share on other sites

depistat proble......intradevar la DME 1.3 este pinul 15 insa la mine la DME 3.1 este pinul 8 sursa Bentley deci stia omu ceva cu pinu 15.....acum tre sa gasesc unde in bord ajunge firul de la pinu 8 din DME .....vadim eventual o schema cu pinii de la mufele din bord

236836[/snapback]

sa ma uit astazi sa vad ce scheme am :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.