Jump to content

M54 - 2.2 / 2.5 / 3.0 - Consum Ulei - Simeringuri / Segmenti / PCV / Garnituri


Recommended Posts

Am incercat si eu o serie de uleiuri, diverse brand-uri si vascozitati iar consumul e neschimbat, 1l/700-800 km.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Cati km are masina? de curios :) si ce ulei folosesti in prezent ?

 

sigur ai pierderi pe acolo,incepe si la mine sa dea semne de oboseala :angry2:

 

Am verificat vizual doar partea superioara a filtrului, crezand ca acolo ar putea fi problema...am sa investighez :)

 

Pierderi mai pot exista si pe la garnitura de la capacul tachetilor (partea dreapta, spre evacuare).

 

http://www.youtube.com/watch?v=OgksOQxRMBY

 

http://www.cyberforma.com/auto/diys/bmw/528i/1998/engine/head/vanos/900x500/009.jpg

 

La fel si asta, am verificat-o vizual fara a da plasticele jos...

 

totusi, e cam mult ulei fara a fi vizibil. Ma gandesc ca ar trebuii sa fie si ceva pete in parcare nu credeti? (in cazul scurgerilor)

Link to comment
Share on other sites

Baieti, eu unul m-am hotarat :)

In cazul in care in w-end o sa esuez in gasirea unor scurgeri de ulei la motor, nu am sa mai caut acul in carul cu fan....O sa o repun la vanzare, in speranta ca o sa imi recuperez macar banii pe car i-am dat pe ea....imi pare rau de ea ca arata bine si e intretinuta, dar nu vreau sa o iau iarasi de la capat ca si cu N42-ul...

 

Asa ca soarta ii va fi definitivata in w-end :)

 

Va tin la curent!

Edited by Claudiu Visan
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Incerc sa aflu', daca mai este cinvea printre colegi care a schimbat simeringurile, si problema a persistat

 

 

 

Tot 2.2 ? La tine scoate fum la tobe?

Da, tot 2.2. Scoste fum dat nu pot spune ca e ceva iesit din comun. Scoate ca toate celelalte. Treaba cu fumul e interpretabila! Cat ar trebui sa scoata sa zici ca e prea mult?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Adevarat, dar cand pierde pe acolo se vede nene...Eu am patit-o cu fostul E39 M52.

@ionut,Poti te rog sa dai mai multe detalii in legatura cu pierderile de ulei din jurul carcasei filtrului la M52.Cat si cu rezolvarea.

 

Am inteles ca sunt si 2 o-ringuri in zona pe unde mai poate sa scape ulei.

Link to comment
Share on other sites

Da, tot 2.2. Scoste fum dat nu pot spune ca e ceva iesit din comun. Scoate ca toate celelalte. Treaba cu fumul e interpretabila! Cat ar trebui sa scoata sa zici ca e prea mult?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu stiu, eu incerc merg pe premisa, consuma 1l la 500km...de ce nu e mult fum la coada....

 

 

Adevarat, dar cand pierde pe acolo se vede nene...Eu am patit-o cu fostul E39 M52.

 

Incet incet imi pierd speranta sa fie de acolo....la mine nu e prea vizibil...iar daca ai pierde 1l la saptamana...pai ar trebuii sa fie baltoaca sub ea....

 

 

Last update:

400km si iar becuri aprinse pe bord...DISPER sa moara gibilan.

Observ ca din ce merg cu ea, din aia consuma mai mult.

 

Ma bate gandul sa imi comand CCV-ul cu furtunele si sa fac o incercare....

Insa, parca vad ca bag 150£ in ea degeaba...

 

Ma apropii cu pasi repezi spre revanzare...

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Claudiu, nu schimba CCV-ul degeaba, ridica joja cu motorul mergand si vezi daca exista aspiratie. Idem si pentru busonul de ulei. Daca nu exista, poti trece la inlocuirea ei, altfel n-are rost.

Calin, la M52 imi amintesc vag ca exista o problema rezolvata la M54, o sa ma documentez sa vad daca imi reamintesc care era....

Link to comment
Share on other sites

E cel mai mare consum de ulei la M54 pe care l-am auzit.

Welcome to my F... world :)

 

Vezi daca face vacum pe carter inainte sa dai banii, scoate capacul de la ulei si vezi daca ai vacum

 

Am facut testul asta...atat la bushonul de ulei cat si la joja, nu este un vacuum iesit din comun.

La bushonul de ulei, se aude un osor 'fasait' dar e insesizabil daca nu stai cu urechea la 10cm de el....

Pe cand la N42, cand am avut CCV-ul dus, pai nene, facea vacuum nu se juca (iata un filmuletz din vremea aia):

 

Deci clar nu face asa...

Claudiu, nu schimba CCV-ul degeaba, ridica joja cu motorul mergand si vezi daca exista aspiratie. Idem si pentru busonul de ulei. Daca nu exista, poti trece la inlocuirea ei, altfel n-are rost.Calin, la M52 imi amintesc vag ca exista o problema rezolvata la M54, o sa ma documentez sa vad daca imi reamintesc care era....

 

Stai ca nu inteleg, daca nu e vacuum, sa o schimb? Credeam ca trebuie sa fie

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, eu incerc merg pe premisa, consuma 1l la 500km...de ce nu e mult fum la coada....

 

 

 

 

Incet incet imi pierd speranta sa fie de acolo....la mine nu e prea vizibil...iar daca ai pierde 1l la saptamana...pai ar trebuii sa fie baltoaca sub ea....

 

 

Last update:

400km si iar becuri aprinse pe bord...DISPER sa moara gibilan.

Observ ca din ce merg cu ea, din aia consuma mai mult.

 

Ma bate gandul sa imi comand CCV-ul cu furtunele si sa fac o incercare....

Insa, parca vad ca bag 150£ in ea degeaba...

 

Ma apropii cu pasi repezi spre revanzare...

man ceva nu e in regula da-l dracu nici Trabantul nu halea atat,la ce zici tu masina trebuia sa fumege ca un transoceanic.nu ai face inca vand,daca il pui la punct e un motor foarte bun.daca ar fi dusi segmentii de ungere trebuia sa fie sfarsitul lumii in spate .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pe sistemul, if it fits, I sits :D

E vacuum = totul e in regula cu CCV-ul.

Nu e vacuum = nu e totul in regula cu CCV-ul.

 

Ppff...sunt nedumerit...

La N4218 aveam exagerat de mult vacuum in capacul culbutorilor si joja. La acea vreme am inteles atat de la mecanici ca acolo nu trebuie sa fie Vacuum (sau cel putin nu atat de mare) (Vezi filmulet atasat):

 

 

Acum, tu imi spui ca daca nu este vacuum = nu este in regula (necesita ccv schimbat)

Sunt confuz...

 

man ceva nu e in regula da-l dracu nici Trabantul nu halea atat,la ce zici tu masina trebuia sa fumege ca un transoceanic.nu ai face inca vand,daca il pui la punct e un motor foarte bun.daca ar fi dusi segmentii de ungere trebuia sa fie sfarsitul lumii in spate .

 

Deci, am doi vecini cu care vorbesc des de masina (ambii sunt bmw-isti inraiti) si aproape ca ma cred ca am luato razna cand le zic ca masina mea consuma 1l la 500km si ca nu scoate fum pe tobe.

La fel am zis si eu referitor la segmenti, dai naiba, cat de bune sa fie ele catalizatoarele si tobele, tot dadea cu fum in spate.

Imi amintesc ca la N42 erau doar simeringurile, (si aia avea catalizatoare si tobe) si uite ce norisori facea:

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

E cel mai mare consum de ulei la M54 pe care l-am auzit.

Aaaaaaaaaa nu e cel mai mare! Eu detin de 2 ani jumate un 325i E90 N52 cu valvetronic si manca tot cam asa de mult ulei (1L la 5-600km) cand aveam in motor faimosul ulei BMW 5W30....L-am dat jos pe nenorocit, am schimbat filtrul si uleiu, of course, cu Castrol Edge 5W40 FST si consumul s-a redus la 3-4L la 10 000km, in conditiile in care masina nu scoate fum albatru si nu exista nici un fel de eroare in bord.Bine, asta se intampla in cazul in care am avut niste garnituri coapte pe la motor, in partea sa superioara si mai pierde si acum cred eu din motive de simering de palier sau garnitura baie de ulei pentru ca am vazut ceva ulei in zona aia acum ceva timp la service.

 

@ionut,Poti te rog sa dai mai multe detalii in legatura cu pierderile de ulei din jurul carcasei filtrului la M52.Cat si cu rezolvarea.

 

Am inteles ca sunt si 2 o-ringuri in zona pe unde mai poate sa scape ulei.

Am vazut la un moment dat balta de ulei sub masina...UUUUUPS...Baie de ulei sparta sau crapata m-am gandit!Fals ridic capota si ma uit si eu prin zona, cand vad acolo exact in zona imbinarii corpului filtrului de ulei cu blocul motor o fâșie destul de lata de lei proaspat...M-am dus la mecanicul meu, s-a uitat si el si mi-a recomandat sa schimb acea garnitura...Bineinteles ca pana la schimbarea garniturii ma gaseai prin oras dupa urmele de lei de pe asfalt daca te straduiai un pic. Am comandat-o OE, mi-a montat-o omu si aia a fost tot.

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

In carter nu trebuie sa fie vacum ci o usoara suprapresiune. Cand presiunea din carter atinge o anumita valoare ccv-ul deschide si trage pe admisie ce este in carter si dupaia inchide si tot asa.

Daca ccv-ul este stricat ai doua variante

faci presiune pe carter pana sar toate simeringurile de la motor si ai si ungere slaba pentru ca pompa de ulei trebuie sa invinga si presiunea din carter

ori ai vacum pentru ca admisia comunica permanent cu carterul

sper ca am elucidat cazul

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La mine este ""umezita" cu ulei toata carcasa filtrului pana la inbinarea cu blocul motor.Iniatial am intrat in panica m-am gandit la garnitura de la Vanos ...dar la o inspectie mai atenta am observat ca nu este de acolo.

 

Azi am desfacut toate plasticele din zona de sus (filtru de aer, filtru de particule, plasticele ce acopera admisia si bobinele/bujiile), am luat o lanterna cu led, si am baga-o printre 'matzaraiele' de la motor. Nimic frate, in partea de sus, absolut nimic.

Din nefericire, baietii cu care am vbit la service, nu au terminat cele doua masini care le au pe elevator, si nu am putut urca masina azi...hopefuly maine :) dar, parca nu mai am deloc tragere de inima sa ma uit si pe jos, sigur nu o sa gasesc nimic nici acolo.

99% Masina va merge la vanzare incepand de luni 15iunie :)

 

In carter nu trebuie sa fie vacum ci o usoara suprapresiune. Cand presiunea din carter atinge o anumita valoare ccv-ul deschide si trage pe admisie ce este in carter si dupaia inchide si tot asa.

Daca ccv-ul este stricat ai doua variante

faci presiune pe carter pana sar toate simeringurile de la motor si ai si ungere slaba pentru ca pompa de ulei trebuie sa invinga si presiunea din carter

ori ai vacum pentru ca admisia comunica permanent cu carterul

sper ca am elucidat cazul

 

Si la mine tinde s afie spre ok, adica am o suoara 'fasaiala' in momentul in care desfac capacul de umplere ulei.

Am trecut prin ccv stricat cu cealalata masina, mi-as fi dat seama daca era asta stricat :) dar ma nedumerise colegul, credeam ca la m54 poate fi usor diferit...

 

Nu ma mai amagesc degeaba, asta e, maine daca termina baietii aia, o pun pe elevator, daca nu, ii trag un dush, un polish, poze, si pe net la vanzare cu ea....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.