Jump to content

BMW + Shell = LOVE


fbdcnt

Recommended Posts

poate stiti poate nu stiti. bmw a renuntat la castrol in favoarea shell.

 

http://www.shell.com/global/products-services/solutions-for-businesses/lubes/media-centre/news-media-releases/2014/shell-to-be-bmw-recommended-oil-supplier.html

 

sunt convins ca a fost o decizie mai mult financiara decat tehnica - sa cumpere mai ieftin si sa faca profit mai mare din revanzare. uleiurile castrol, cu predilectie cele aditivaye pentru bmw erau foarte bune. cele shell nu mi-au facut o buna impresie. nu as fi aflat de asta daca nu as fi dus motocicleta la revizie. cand am luat-o facea de parca ar fi avut in motor nisip amestecat cu ceva piulite. am intrebat, mi s-a raspuns ca s-a schimbat uleiul cu shell. nu e bun deloc pt moto cel putin. o sa mi-l schimbe.

va recomand pt revizii luati castrol sau altceva ce stiti ca merge cum trebuie.

  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Sincer vorbind eu am sa continuu cu Castrol. Nu am avut neplaceri cu el anterior nu cred ca am sa am nici acum. Pana la utma cred ca totul se rezuma la mentenanta si exploatare corespunzatoare.
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

inainte de shell au avut fuchs, asa ca legenda castrol sa sfarsit de mult

se pare ca am primit multe minusuri de la simpatizantii castrol

ce sa vezi cititi google simpaticilor

 

Ca si gramatica limbii romane de altfel...

esti un guru de + se pare ca ai scris un nimic, incepatorule ai o parere de +

  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Dorin, nu de la "simpatizanti" Castrol ai primit "-". Eu nu ti-am dat :) . Practic nu vad rostul dezacordului cu alegerea facuta de cineva. Cel mult o opinie personala, bazata pe experienta, este arhisuficienta. Restul e "Can-can". Si, ca sa fiu inteles, nu sunt un fan Castrol ci doar un utilizator ce nu a avut probleme folosindu-l de-a lungul anilor. Asa ca, conform zicalei, "de ce sa umblu la ceva care merge bine?" . Una peste alta nu agreez experimentele decat in laborator :D .
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Brandul Castrol este o marca a BP adica British Petroleum ....un gigant,,,,Shell este alt gigant...poate chiar mai mare,personal cred ca ambele uleiuri sunt bune si deja eu am bagat Shell datorita tehnologiei mai noi ..active cleansing folosite si care este o mare smecherie din punctul meu de vedere.

Motorul merge perfect si parca se aude mai curat cand urca in ture....Motul era inainte.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mai scris si la mine pe pagina,am deja vreo 2000 km facuti cu noul BMW Shell,nu am simtit nici o diferenta,chiar am ascultat motorul si inainte de schimb si il ascult si acum. Sunt si eu de parere,ca si altii ca este o chestie de marketing,iar sumele in joc sunt colosale.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Corect FRE.

Acum, daca ma gandesc - iarasi parere strict personala, s-ar putea ca uleiul Shell sa nu fie chiar degeaba acceptat de producatorul BMW, ci trebuie sa intruneasca niste standarde (LL04). De asemenea, BOASKA, mai de calitate se refera la? (sau este ironic...). Daca te referi la aditivi si detergenti nu cred ca cei de la Castrol vor renunta la cei folositi anterior (poate chiar ii vor imbunatati). Chiar as vrea ceva lamuriri legate de calitatea uleiului in principiu (e pe bune ;) ).

 

Off topic:

_VUV :D

Edited by MCO
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

eu cam orice castrol am folosit a fost bun. am pus prin toate masinile (bmw) si in motocicleta. pe la alte marci i-am lasat sa puna ce puneau ei, marci difertite in functie cu cine aveau contract, toate au mers bine. acum mi-au pus shell in motor la revizie si mergea de porc. am reclamat, mi-era sa nu zica ca sunt nebun dar se pare ca nu am fost singurul. raspunsul de la bmw a venit ca sa se puna in loc de 4l, 3.6 pentru ca face presiune si de aceea merge prost si agata ambreiajul. de pe vremuri cand omoram uleiuri si masini la raliu, uleiurile proste faceu presiune in carter pentru ca spumau. sa lasi loc sa se dilate pt ca spumeaza pentru mine e suficient ca sa arunc un ulei. mi-au pus un motul rosu care merge f bine, mai bine decat castrolul pe care il foloseam. nu sunt frate cu nici unii, asta e experienta mea.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am si eu motul 10w60 si nu mi se pare nimic special, cand se incinge nu mai face nimic, troncane cutia si motorul, am zis sa pun si eu motul na

 

Cu shell am mers foarte multi ani, nu se simte dupa primul schimb de ulei si nici dupa primii km, se simte in timp cum se modifica motorul, este mai silentios, mai elastic, consumul scade si mananca mai putin ulei in general decat restul.... la masini noi poate nu se simte diferenta pentru ca sunt noi

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

uleiurile moto sunt mai special formulate din cauza ca ambreiajul sta in acelasi ulei. de asemenea, canalul de ungere al ambreiajului este ingust si la un ulei vascos poate sa nu intre in ambreiaj si sa unga corespunzator. ambreiajul poate sa agate (cazul meu cu shell), sa patineze, nu e treaba simpla. la auto nu e atat de critic.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.