Jump to content

Bmw e36, 328i Coupe.


calinbmw2000

Recommended Posts

Multumesc Dan ...bafta iti doresc si tie cu masina.

 

Intradevar interiorul a vazut si zile mai bune ....dar am inceput sa ma ocup de el ...deh nu prea am timp ca as bibili toata ziua la ea .Fac una alta cum apuc si eu,chiar zilele trecute am curatat motorul cu servetele umede speciale pentru degresat ...servetele care si-au fact treaba cu brio(nu m-am incumetat sa pun apa sub presiune pe motor).

 

Maine imi ajunge piesa cu tepi , facem si clima sa functioneze.

Iar in weekend intra din nou in service ,de data asta ne ocupam de schimb de ulei si instalatia de racire a motorului...

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Inca o zi petrecuta in service (mai exact 5 ore :) ),huh :sweat: au curs apele pe mine azi ...Per total a meritat petru a mentine masina in conditie optima.

 

Schimbat urmatoarele.

 

Ulei Motul 5w40 8100 x-cess

Filtru ulei man,filtrul era foarte murdar si tare ca piatra (cred ca era acolo de cel putin 2 schimburi de ulei).

Garnitura de etansare a corpului filtrului de ulei.

Curea accesorii.

Termostat Febi(cu deschidere la 88 grade)

Buson radiator Febi .

Pompa de apa HEPU.

Schimbat lichidul din traseul servo.

 

Si cum nu puteam sa termin ziua prea glorios, cand am vrut sa plec din service la manevra de mers cu spatele aveam usa (soferului) deschisa si nu am observat ca era un stalp in lateralul masini(ocupat sa ma uit in oglinda retrovizoare)pe care l-am lovit cu coltul de sus al geamului ...in momentul impactului am rupt clemele culisante din interiorul usii.Asa ca am plecat cu panoplia in portbagaj iar geamul nu mai eu stiu cum l-am facut sa stea ridicat.Am dat comanda pe ebay pt piese (nu este costisitoare isprava ,dar am avut ceva nervi + socul ca nu am stiut pe moment ce pocneste).

 

 

Atasez si cateva poze facute in service..

Edited by calinbmw2000
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pentru ca de fiecare data cand ma urc la volan ma incanta iar sunetul motorului ma unge la suflet merita sa-i mai dedic cateva randuri .

Am fost intr-o vacanta pana in Grecia cu masina .Pot sa spun ca s-a comportat exemplar mai ales in Germania unde a primit testul suprem :D .

Am avut in plan si circuitul Nurburgring dar nu s-a concretizat din anumite motive.Sper pe data viitoare.

 

In tara a primit folie transparenta 5% pe luneta si geamuri laterale spate .

 

Am mai schimbat urmatoarele.

Proiectoarele (erau crapate ).

Grilele fata (narile),am montat negre eu zic ca arata bine (una din cele originale a cedat in Bulgaria de la o groapa luata in toiul noptii).

Uleiul (din nou),am pus 5w30 bmw modelul nou pe care cred ca o sa-l schimb recent pt ca il cam consuma..

Lichidul de racire .

Aeroterma (cu una second hand care la randul ei cred ca a cedat :huh: iarasi nu mai baga aer ).

 

Iar de pe site-uri straine am invatat sa mai modific una alta ,de ex.

 

Airbox Debaffle

Golf Tee Mod B)

 

Fara cresteri semnificative de performante, parca urca in ture mai bine iar sunetul motorului este mai pronuntat.

 

Cateva poze cu grilele si proiectoarele montate.

 

Urmeaza sa urc si un video pe Youtube cu sunetul evacuari ..

 

P.S.Stiu jantele sunt din alt film ,dar cu rabdare ne ocupam si de alea.

 

In momentul de fata preocuparea nr 1 este M.O.T-ul (verificarea auto),care trebuie facut pana la finalul acestei luni.

Edited by calinbmw2000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Service Premium .Multumesc.

 

Se prezinta bine avand in vedere ca mai putin schimba prefixul + 200k mile :) .

 

Mai punem o poza de pe Tansalpina (scuze de calitatea pozei).post-22171-0-95452200-1444504728_thumb.jpg

 

Si una cu cea care sta cuminte sub prelata .

 

@MuciX.Multumesc.In legatura cu grila este putin discutabil,eu m-am obisnuit cu ea pe negru.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Asta cu obisnuinta e discutabilĂŁ. Și eu am un spoiler "belit" cu care m-am obisnuit, dar nu inseamna ca arata bine. :)

Eu oricum, am inteles ce ai zis, stai linistit. S-o porti cu plĂŁcere, ca grija vad ca ai de ea. Stiu ca oricum pe acolo e mai greu cu m.o.t decat e la noi cu i.t.p, deci daca circula, inseamna ca e ok.

 

P.S.http://www.roadandtrack.com/car-culture/a7834/avoidable-contact-tough-all-the-time-may-2014/

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Multumesc Laurentiu.

 

Nu am mai scrs de mult pe acest topic.

Intre timp masina a trecut MOT-ul cu brio [doar unul dintre cauciucuri era aproape de limita admisa}

 

A primit placute de frana noi fata spate .

Uleiu si filtrele schimbate, uleiul ales este Castrol GTX 10w40 [luat la oferta 8 lire 2 litri],pot sa spun ca am nimerit vascozitatea pentru ca nu mai consuma ulei.

Inainte am avut in motor modelul nou de ulei BMW 5w30 care il consuma foarte rapid ,cca 200mml la 300 km.

 

M-am ocupat sa o incalt si cu un set de jante pe 17 ,am prins un set de MV1 la un pret super bun {cu 2 cauciucuri aproape noi iar 2 mai uzate 215/45/17 toate 4}.Nu am putut sa rezist si le-am cumparat,stiu ca parerile sunt impartite referitor la acest model pe e36 dar deocamdata sunt bucuros de alegerea facuta.Poate pe viitor ceva cu buza.

 

cateva poze cu janele pe masina .Cu cele vechi r15

 

Si cele noi.

 

Edited by calinbmw2000
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut pe pielea mea ca nu face casa buna cu tipul meu de motor,unde mai adaug uzura motorului care mai putin si ajunge la 200 k mile.Nu vreau sa spun ca este un ulei prost.Scump da,asta pot sa zic.

Problema la mine era vascozitatea,inainte de uleiul bmw am avut Motul 5w30 care la fel il consuma.

 

Cu 10w40 am aprox 4k km si nu am completat deloc.

 

Diferenta mare cu jante pe 17, acuma stau si ma gandesc ce mi-a luat asa mult timp sa fac schimbarea.

Ma tot bate gandul sa montez un x-brace pe puntea fata.

Daca are cineva experiente cu astfel de modificare il rog sa posteze daca sunt beneficii care sa merite investitia.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

5w30 care il consuma foarte rapid ,cca 200mml la 300 km.

 

Destul de mare consumul, eu folosesc shell 5w30 si nu am completat mai mult de 150ml. La sfarsitul lui aprilie(1 an) o sa ii fac schimbul, probabil o sa ajung la 10k km.

 

215/45/17 e marime folosita pe modelele nfl. Jantele sunt latimi diferite ?

Link to comment
Share on other sites

Da,acela a fost si l-a consumat(cred ca am scris 5w30 in postul de mai sus din greseala).Cumparat de pe ebay(nu stiu daca are relevanta).

Dupa care am trecut pe uleiul nou 5w30 de la Bmw-Shel,pe care l-am luat din Ro cu 58 lei litrul parca :mellow:,fara nici o schimbare.

Iar la ultimul schimb am gasit castrol 10w40 gtx la oferta la Tesco pe care nu il consuma.

 

Damn...Am schimbat uleiul in nici un an de 3 ori + de cate ori am copletat :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A sosit timpul sa ne ocupam de jante si siguranta.Stim foarte bine ca anvelopele sunt cele care tin masina pe asfalt.

 

Cum anvelopele de pe jante erau 2 foarte uzate si alte 2 made in china am decis sa cumpar un set noi.

 

Am mers pe un set de GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3,225\45\17 toate 4.

Cam devreme sa spun ceva despre ele dar am avut experienta foarte buna cu G.Y F1 Asymmetric 1,iar review-urile pe internet sunt foarte pozitive.

 

Urmeaza reconditionarea jantelor.Pentru ele voi folosi vopseaua spray de la Wurth.

 

Si cateva poze cu noile achizitii.

post-22171-0-39575200-1460370231_thumb.jpg

post-22171-0-64437900-1460370241_thumb.jpg

post-22171-0-16174400-1460370620_thumb.jpg

Edited by calinbmw2000
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Spray-ul pt reconditionarea jantelor este pregatit.

Intre timp am schimbat si bieletele anti ruliu.Cele de pe masina erau obosite iar odata cu montarea jantelor pe 17 uzura lor a devenit mai accentuatapost-22171-0-62780100-1461540896_thumb.jpg.Mult mai precisa directia acuma.

 

P.S.Va scriu de pe feribot (canalul manecii),sunt in drum spre Romania .

 

Vreau sa fac un scurt review cu vedere la anvelope.

Pot sa spun ca sunt exact ce trebuie ,destul de moi incat sa ofere comfort(cat poate sa ofere jantele 17 pe e36)si suficient de rigide pe curbe,iar pe ploaie se simt in largul lor am prins cateva ploi si pot sa spun ca nu am avut nici-o emotie si nu am condus legal.

Cu vechiile anvelope in sensul giratoriu intra ASC-ul foarte des pe ploaie ,acum mai intra doar la plecari foarte bruste si foarte putin ''pana prinde cauciucul cu dintii de asfalt''

 

Nu sunt cele mai silentioase anvelope dar asta ar fi compromisul pe care il accept cu drag.

Edited by calinbmw2000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Recomand din toata inima ,am avut si Asymmetric 1 cumparate de noi atunci cand au aparut,iarasi anvelope senzationale pe ploaie dar modelul 3 este cu mult peste si cauciucul din care sunt facute se simte mai moale,mai aderent.

 

Jantele sunt MV1 .

 

L.E.Inca o chestie ce am observat.In oras la o franare de urgenta la viteza de 40-50 km/h pe langa ca franeaza impecabil face un zgomot foarte aparte un fel de huruit ,se aude cum adera la asfalt daca pot sa spun asa..

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Multumesc :)

Am ajuns luni spre marti pe la 3 dimineata in Ro,masina s-a comportat exemplar.Anvelopele la fel mai ales ca au primit testul suprem.Am prins toate anotimpurile pe drum,soare,ploaie,ninsoare si grindina.

 

Cat timp este in tara masina va primi

CCV nou si bucsele de la bratele de pe puntea fata noi.

 

Drumuri bune sa aveti!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.