Jump to content

Bmw e36, 328i Coupe.


calinbmw2000

Recommended Posts

Consumul de ulei am reusit sa-l suport nu asta a fost problema,ci consumul de benzina este un subiect interesant :D

 

Totusi consumul de ulei este in limitele acceptabile pt un condus sportiv,dar prin schimbarea valvei CCV sper sa-l aduc la o cantitate cat mai mica.

 

Cat despre ulei semi vs sintetic din ce am studiat eu cel din urma nu ar fi o revelatie pt un motor proiectat in anii 90''.

 

P.S.Pt mine o masina de aprox 20 de ani care inca mai atinge viteza maxima data de producator la iesirea de pe poarta fabricii este itradevar o masina veche,dar una cu potential si manevrabilitate de invidiat si in ziua de azi.

 

Tare mi-as dori ca si un F30 328i sa faca acelas lucru prin 2036.

Edited by calinbmw2000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Astazi am reusit sa schimb CCV-ul.Se vede in poze ce am gasit acolo.Aprox 3 ore de munca :sweat:

 

Ce dop de mizerie era acolo exact pe unde trebuia sa ajunga vaporii de ulei in baia de ulei. Cred si sper ca asta era motivul pt consumul ridicat de ulei.

post-22171-0-13853500-1461880796_thumb.jpeg

 

 

Curatat tot ce era pe acolo prin zona ,furtune de vacum ,corpul jojei de ulei, corp acceleratie si ICV-ul.

 

Dupa operatie motorul sta mai fix la relantii,mai putine vibratii si se tureaza mai usor,per total motorul se simte mai bine.

 

Urmeaza DIY bucsele de la brate.

Edited by calinbmw2000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Update review anvelope.

Vreau sa spun din capul locului ca nu stiu cat masurau crampoanele pe anvelopele noi.

 

Dupa aprox 8k km majoritatea facuti pe autostrada si in toate conditiile(ploaie,ninsoare ,grindina si drum de țara) ,respectiv Uk-Ro-Gr si retur.

 

Crampoanele anvelopelor(ambele fata si dreapta spate) masoara 8 mm ,doar stanga spate masoara 6mm in exterior,7mm pe mijloc si peste 8 pe interior.Exact acolo a fost rulmentul schimbat dupa care s-a facut "geometria",inca nu am scapat de cosmarul cu rulmentul :console: .

 

Am umblat la geometrie si am modificat cu o linie gradatia surubului incat am marit negativ camber.

 

Sunt surprins si placut incantat de aderenta pe ploaie ,se pare ca nu stiu ce inseamna acvaplanare anvelopele astea.

 

Recent am schimbat si bujiile,la investigatie am gasit si o bobina fisurata care a fost si ea schimbata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Sa mai stergem praful putin de pe topic.

 

Masina se afla in Romania din Septembrie.

Am hotarat sa fie maşina pe care o folosesc in tara pe langa 320i-ul si sa zburam cu avionul in concedii.

Cand am dus masina in tara am plecat la 6AM din Londra si am ajuns a doua zi la 7AM in Timisoara .A fost o calatorie placuta dar sa o faci dus intors pt concediu devine foarte obositor.

 

Cu toate astea nu a fost lasata de izbelişte ,sta frumos in garaj .

Am mai achizitionat una alta si va trece printr-o serie de modificari.La fiecare concediu mai facem cate ceva.

Printre bunatatiile cumparate enumar.

 

Suspensie puntea fata noua(K&W coilovers Variat 2).Pt puntea spate montam alta marca o sa cantaresc optiunile.

Evacuare finala Scorpion inox.

Urmeaza sa merg sa iau un X-brace de pe un cabrio.

Am comandat un levier de Z4 3.0i (pt short shifter).

Ar mai fi cateva pe lista dar le facem dupa posibilitati.

Cum o sa reusesc sa intru pe laptop o sa adaug si cateva poze.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si pozele promise.

Astazi am fost dupa x brace.

 

Setul de coilovers fata K&W V2

De departe cea mai buna investitie pana acuma :thumbsup:

 

Si evacuarea Scorpion care nu stiu de pe ce model provine ,stiu doar ca este de pe UN BMW benzinar.

 

O sa facem putina galagie.

Edited by calinbmw2000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am reusit saptamaniile astea sa montez x-brace-ul si finala Scorpion.

Sunt foarte multumit de cat de inchegata a devenit masina pe puntea fata cat si de sunetul finalei cu care am facut cateva filmari.

Sunetul tipic incepe pe la 1200 rpm si se pierde pe la 3500 rpm.

 

Am mai montat si jantele de iarna Style 32 R16 pe masina cat si un short shifter cumparat de pe ebay.Urmeaza sa urc cateva poze din timpul lucrarilor la masina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

X -brace-ul chiar isi face treaba .Multa lume spune ca este mai indicat decat un Strut Bar.Directie a devenit mai responsiva iar puntea fata mai rigida.

https://postimg.org/image/6ihg8rkj5/

 

Jantele de iarna sus pe masina.

https://postimg.org/image/sfrnanc53/869bf692/

https://postimg.org/image/bb86hd5rd/166db046/ si 320i -ul in poza.

 

Polish tipsuri finala.

https://postimg.org/image/lpmrrwftd/241be779/https://postimg.org/image/gk7a3xh8h/cd890652/

Finala care mi-a dat mult de furca la instalare.Dupa ce am fost refuzat de un service "profi" din vestul tarii ,m -am ambitionat si cu ajutorul unui service de cartier unde am pus si eu mâna la lucru am reusit sa o sudam pe masina.

https://postimg.org/image/iotnwx85j/717e0e3d/

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Frumos E36 sa il stapanesti cu placere si fara incidente.Masina se prezinta fantastic pe partea de exterior ma incanta la culme pachetul sport (asa este considerat pe partea de state prafuri luxury, fata FL si spate stock, insa ar mai fi style 30 ca si jante), interiorul care arata bine, scaunele se pot reface, eu am vorbit cu cei de la viprotec iar ca link ei te vor trimite pe centruldepiele.ro, si in functie de ce am avut nevoie ei mi.au trimis.Au ceva filmulete pe ytb si te orientezi sa iei kit restaurare...asta in cazul in care vei dori sa il refaci.Cantitatile sunt discutabile de asta zic sa vorbesti cu ei la telefon.Crede.ma iti trimit foita cu pasii ce trebuie realizati sa iasa treaba buna (in paginile anterioare Alin ti.a recomandat bine viprotec.ro).Iti voi lasa o poza sa vezi in mare parte cum arata kitul...este pacat sa nu refaci......pentru crapaturi ai intaritor special care intra si nu mai da voie sa inainteze.In orice caz masina se prezinta bine.Jantele MV1 sunt ok, insa e discutabil pe partea de coupe...ai putea alege alteceva din gama E36 sa fie foarte prezentabil.Ce ai tu ca si parere se potrivesc mai bine pe E46 insa nimic de zis, bine ca le.ai prins si le ai.Ca si performanta sunt ce trebuie.Ma incanta finala cand se incalzeste sunetul aduce cu cel al unui M3 sincer.In rest, sa fie motorul cat mai intretinut si sa bata pe partea de detailing.Frumos exemplar pentru simplul fapt ca e stock.....ceea ce pe mine ma incanta enorm.Succes cu ea in continuare sa fie intr.o forma de invidiat.

 

11357216_868717433186041_8936520147267662273_o.jpg

Edited by TheGerman
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt gandurile bune.

Intradevar masina a avut jante style 30 cand am cumparato,jante pe care le-am vandut.I-am luat MV1 R17 pt vara si Style 32 R16 pt iarna.

Legat de interior m-am mai ocupat de el o data ..l-am curatat si am umplut crapaturile ,urmeaza sa vopsesc scaunul soferului.Ca produse am folosit degresant Meguiars sa curat interiorul,degresant pe care il recomand.Iar pasta cu care am umplut crapaturiile si vopseaua sunt luate de pe ebay sper sa fie ok.

Din pacate masina nu este langa mine tot timpul ca sa pot lucra dupa plac.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Urmeaza 2 saptamani de concediu timp in care mai mesterim cate ceva la masina .

 

Am mai achizitionat una alta .

 

Filtru de aer K&N

Cot silicon cu diametrul 80mm-90mm ce face legatura de la debitmetru la filtru..

Lichid de frana ATE type 200.

Bielete atiruliu spate.

Oil catch can (pentru a anula ccv-ul).

Silent coat de montat in jurul finalei sa mai reduc zgomotul din habitaclu.

Folie de aluminiu cu protectie termica pt a o aplica pe unele zone de pe admisie (incerc sa mai reduc temperatura aerului in admisie)Nu stiu daca va da rezultate .

Adaptoare pt a face suspensia spate ajustabila.Pe fata am de montat KW complet ajustabila iar pe spate montez o suspensie sport din comert cu adaptoarele cumparate.

 

Poate reusesc sa-i fac si un remap.

Masina va intra si la o cura de slabire ,cat se poate fara sa compromit comfortul.

 

Planul meu ar fi sa scad sub 6 secunde timpul 0-100 km/h (cca 7 secunde stock).

 

post-22171-0-51496900-1495018346_thumb.jpgpost-22171-0-68004500-1495018371_thumb.jpgpost-22171-0-02332600-1495017385_thumb.jpg

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A trecut și concediul.

Timp in care am făcut aproximativ tot ce mi-am propus sa fac la mașină(a trebuit sa mă bucur și de concediu deh).

Curățat injectoarele și schimbat o-ringurile.

CCV delete și montat catch can-ul.

După ce sistemul de răcire a cedat(furtun ieșit din radiator) am schimbat vascocuplajul + antigelul.

Filtru de aer K&N montat.

 

Revin și cu poze.

Pana atunci un video teaser.

 

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc @eneh.

In momentul de fata masina merge foarte bine,am fost si in grecia cu ea si s-a comportat exemplar.

Totusi se pare ca a revenit consumul de ulei,cred ca pana la urma trebuie sa umblu la simeringurile supapelor.

Cateva poze din perioada in care am lucrat la masina.

Inventia mea pt a monta o-ringul in partea de jos a injectorului.post-22171-0-93116200-1498518341_thumb.jpg

Am luat cca 1 pana la 2 mm de metal din diametrul corpului de acceleratie si ASC urmata de slefuirea lor.

post-22171-0-93940500-1498517832_thumb.jpgpost-22171-0-58139900-1498517851_thumb.jpgpost-22171-0-46187500-1498517862_thumb.jpg

Montarea filtrului de aer si a cotului de 40 de grade de silicon unde am avut si ajutor pe nepotelul meu :thumbsup: .

 

Zgomotul finalei a devenit mai suportabil in habitaclu cu un strat de silent coat in jurul ei.

post-22171-0-62289700-1498518025_thumb.jpg

 

Lichidul de frana a fost schimbat cu ATE Type 200

 

Si nu in ultimul rand o poza cu motorul spalat si curatat.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc.Si tu ai o mașinĂŁ de invidiat pe care o ĂŽntreții exemplar.

 

DacĂŁ decizi sa aplici silent coat Ăți dau câteva sfaturi.

Sa cureți cât de cât zona unde il aplici.

Sa insiști ĂŽn spațiul liber dintre bara spate și caroserie.Pe acolo se strecoarĂŁ undele sonore ĂŽn habitaclu.

Eu nu am mai dat bara jos,am aplicat cât a intrat mana mea În zona.

Când montezi deasupra finalei sa te asiguri ca nu atinge finala(nu rezista la temperaturi mari materialul).

 

Am avut 10 fâșii de 2mm din care mi-au mai rĂŁmas 3 cred.

Ăn teste cu aplicația pe telefonul diferența nu este enorma cu silent coat -2 sau 3 db,dar ĂŽn mașinĂŁ toți pasagerii mi-au spus ca este mai silențioasĂŁ nu se mai aude finala așa gros.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pe masina deocamdata am unul de pe ebay de care vreau sa scap.

La cel de z3 ma gandeam si eu dar am tot amanat.Intre timp l-am gasit pe acesta care din ce inteles ar fi peste cel de z3.

 

Am de asteptat pana la urmatorul concediu ca sa-l montez.

Poate scad astia impozitul,in cazul acesta ma gandesc sa inscriu masina.

 

@Dan .Cum este cu 335i-ul?

:thumbsup:

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Am facut 2 poze mai bune cu noul short shifter(se observa ca abia apuc sa-l montez) :smile:

Am gasit prin arhive si o poza mai veche cu 320i-ul.Ce mai vremuri ,pe atunci nu stiam care este diferenta dintre 316i si 320i .Intrebam prin stanga si dreapta ce este VANOS.

post-22171-0-27043200-1514582621_thumb.jpg

post-22171-0-54884400-1514582632_thumb.jpg

post-22171-0-55220000-1514582811_thumb.jpg

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.