Jump to content

BMW E34 520i M50B20 - Probleme motor


Recommended Posts

Salutare tuturor.Am un BMW E34 520i 24v . Motorul nu are putere,degeaba calc pedala de acceleratie la maxim ca intrerupe motorul si da in nas,cand isi revine merge,dar se simte un miros puternic de benzina.In plus tremura motorul in relantina, parca ar muri,dar numai cand motorul este cald.Nu stiu ce este problema.Va rog sa ma ajutati si pe mine.. BMW E34 520i 24v M50B20.. Multumesc mult! ♚♚
Link to comment
Share on other sites

Scoate mufa la debitmetru si da o tura. Daca functioneaza fara sa dea in nas, ala e. In ralanti, motorul cum functioneaza? Are fluctuatii de turatie, se opreste sau functioneaza normal?

 

 

Am fost la tester si m-i s-a spus sa schimb debitmetrul , l-am schimbat si tot asa face.. Da in nas mereu..Si cateodata isi revine.. Nu merge deloc.. Ma chinui doar cu ea..Cand merge in relantina scutura toata masina de parca ar muri motorul. Si acul de consum se misca din stanga in dreapta..

Link to comment
Share on other sites

Am fost la tester si m-i s-a spus sa schimb debitmetrul , l-am schimbat si tot asa face.. Da in nas mereu..Si cateodata isi revine.. Nu merge deloc.. Ma chinui doar cu ea..Cand merge in relantina scutura toata masina de parca ar muri motorul. Si acul de consum se misca din stanga in dreapta..

ce este relantina?:)

Link to comment
Share on other sites

Foarte posibil valva EGR sa fie intepenita pe deschis si sa ai cam aceleasi simptome.

Incearca sa faci un test de compresie, si in primul rand cauta un mecanic bun , si incearca sa dai jos bujiile, curata-le foarte bine si apoi porneste masina, accelereaz-o , si apoi scoate pe rand bujiile si incearca sa descrii cat mai bine

cum arata fiecare bujie.Posibil pompa de benzina sa nu fie in parametri, foarte posibil filtrul de benzina sa fie imbacsit, posibil unul dintre injectoare sa fie blocat pe deschis si atunci bujia respectiva e fleasca de benzina, posibil ca una dintre supape sa nu se inchida (putin probabil)si ,atunci scapa compresia. foarte posibil cum spunea si colegul mai sus sa ai vreun furtun crapat si sa traga aer fals,

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Valva EGR la E34?unsure.png Cred ca vroiai sa spui regulatorul de ralanti.

 

Verifica furtunurile de pe admisie sa nu fie crapate, verifica vacuumul motor, curata regulatorul de ralanti, verifica sondele lambda. Dupa mergi din nou la tester.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.