Jump to content

316i nu mai tine relantiul


Recommended Posts

Salut! Am o problema care de cateva zile a inceput sa se manifeste din ce in ce mai des. Al meu 316i M43B19TU de 105cp nu isi tine relantiul dupa pornire. Porneste dar ca sa stea pornit trebuie sa stau cu acceleratia apasata. Asta tine vreo 2-3 minute pana ajunge probabil la o anumita temperatura . Dupa cativa km isi revine ca prin minune. Nu stiu daca are vreo legatura dar face asa de cand s-a incalzit mai tare afara.

 

Inca nu am ajuns la tester. A mai intalnit cineva problema asta?

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata a facut la fel. A pornit si s-a oprit instant. A doua oara a pornit doar cu acceleratia da apasata putin si am stat cu ea asa 1 minut ca daca ii dadeam drumu se oprea. Dupa 1 min nu a mai avut nimic a stat singura la relanti.
Link to comment
Share on other sites

Ca sa fii sigur care e faza , scoate bujiile curata-le foarte bine, pune-le la loc, incearca sa pornesti motorul, de 2 ori , nu apasa pedala de acceleratie, si apoi scoate bujiile si daca sunt ude de benzina citeste in continuare:

Credca ai cel putin 3 probleme: una e ca la pornire injectoarele se deschid prea mult si cantitatea de benzina e prea mare ( asa a fost la mine tot la 316i), si pornea greu si nu statea la relanti,

a 2-a, trebuie sa verifici senzorul de temperatura de pe motor, el este cel care comanda caculatorul si ii spaune ce temperatura are motorul si astfel modulul care se ocupa de injectoare

va da mai multa benzina, cu toate ca ar trebui sa fie invers.

3-ECU (calculatorul care se si ocupa de motor) ar trebui sa vada ca scade turatia si in mod normal ar trebui sa deschida mai mult modulul de relanti, pentru a da mai mult aer la motor, dar vad ca nu-l deschide.

Posibil ca regulatorul de relanti sa se miste greu mecanic, ar trebui verificat.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa fii sigur care e faza , scoate bujiile curata-le foarte bine, pune-le la loc, incearca sa pornesti motorul, de 2 ori , nu apasa pedala de acceleratie, si apoi scoate bujiile si daca sunt ude de benzina citeste in continuare:

Credca ai cel putin 3 probleme: una e ca la pornire injectoarele se deschid prea mult si cantitatea de benzina e prea mare ( asa a fost la mine tot la 316i), si pornea greu si nu statea la relanti,

a 2-a, trebuie sa verifici senzorul de temperatura de pe motor, el este cel care comanda caculatorul si ii spaune ce temperatura are motorul si astfel modulul care se ocupa de injectoare

va da mai multa benzina, cu toate ca ar trebui sa fie invers.

3-ECU (calculatorul care se si ocupa de motor) ar trebui sa vada ca scade turatia si in mod normal ar trebui sa deschida mai mult modulul de relanti, pentru a da mai mult aer la motor, dar vad ca nu-l deschide.

Posibil ca regulatorul de relanti sa se miste greu mecanic, ar trebui verificat.

A 2a problema o am si eu..uneori..la cald mai des porneste innecat..la vreo 300 rpm..apoi isi revine...unde e senzorul temp? Dupa termostat sau pe blocul motor?

Link to comment
Share on other sites

 

a 2-a, trebuie sa verifici senzorul de temperatura de pe motor, el este cel care comanda caculatorul si ii spaune ce temperatura are motorul si astfel modulul care se ocupa de injectoare

va da mai multa benzina, cu toate ca ar trebui sa fie invers.

+1

 

vezi ca ai doi senzori.Unul e negru si unu e albastru.

Unul se duce la ECU,iar al doilea ti l afiseaza in bord.E situat sub admisie.

Link to comment
Share on other sites

Da , dar mai e si varianta cu 2 senzori in aceeasi capsula, pe asta o am eu pe motor.

Pe realoem am pus seria caroseriei mele, ma gandesc ca la mine e acest senzor. Problema e ca nu am eroare de senzor de temperatura (exceptie 115 controlled grid-controlled cooling)...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.