Jump to content

sa fie ambreiajul sau catalizatorul


Recommended Posts

dupa cum stiti probabil din celelalte topicuri am muncit la masina asta de mi-au sarit ochii si tot face pe nebuna...ce ma nemultumeste: dupa schimbarea distributiei adik lanturi patine etc, a sondei lambda, a bujiilor, a supapelor , garnitura de _chiulasa_ si asa mai departe tot nu trage cum trebuie. azi am fost si am schimbat senzorul de la arborele cotit, cel de pe fulie, la NSL_Florica, caruia ii multumesc din suflet ca si-a facut timp pt mine, dupa care am fost la test la baietii de la Bobocica, unii dintre daca nu chiar cei mai buni in asa ceva....dupa reglarea distantei la 2 bujii hai sa o punem pe tester...ca sa vezi nimic, zero nici macar cea mai mica eroare, debitmetru ok, lambda ok, senzor axa came ok, senzore arbore cotit ok, noxe perfect culmea masina nu trage de aici am tras eu concluzia urmatoare....ori este catalizatorul infundat (se rezolva), ori este ambreiajul (iarasi se rezolva dar ceva mai scump) ...daca am mai patit cineva treaba asta pls un sfat sa nu ma apuc de nebun sa dau cutia jos sa aflu ca defapt e catalizatorul infundat...multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

dupa cum stiti probabil din celelalte topicuri am muncit la masina asta de mi-au sarit ochii si tot face pe nebuna...ce ma nemultumeste:  dupa schimbarea distributiei adik lanturi patine etc, a sondei lambda, a bujiilor, a supapelor , garnitura de _chiulasa_ si asa mai departe tot nu trage cum trebuie. azi am fost si am schimbat senzorul de la arborele cotit, cel de pe fulie, la NSL_Florica, caruia ii multumesc din suflet ca si-a facut timp pt mine, dupa care am fost la test la baietii de la Bobocica, unii dintre daca nu chiar cei mai buni in asa ceva....dupa reglarea distantei la 2 bujii hai sa o punem pe tester...ca sa vezi nimic, zero nici macar cea mai mica eroare, debitmetru ok, lambda ok, senzor axa came ok, senzore arbore cotit ok, noxe perfect culmea masina nu trage de aici am tras eu concluzia urmatoare....ori este catalizatorul infundat (se rezolva), ori este ambreiajul (iarasi se rezolva dar ceva mai scump) ...daca am mai patit cineva treaba asta pls un sfat sa nu ma apuc de nebun sa dau cutia jos sa aflu ca defapt e catalizatorul infundat...multumesc anticipat

225397[/snapback]

eu ma gandesc sa nu fie de la _chiulasa_ aia :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu ma gandesc sa nu fie de la _chiulasa_ aia :blink:

225408[/snapback]

man tot _chiulasa_ aia o avea si cand manca asfaltul...adik stiu cum mergea masina asta cu aceeasi _chiulasa_....asa ca exclus treaba asta..am gasit kit de ambreiaj super ieftin 360 RON si este cel original care e pe masina, asa ca nu mai stau pe ganduri si maine il iau.si dak tot tre sa dau tobele jos o sa scot si catalizatoarele, o sa las teava goala sa vad atunci ce mai zice....oricum la RAR nu este dat ca euro II asa ca nu vad ce rost mai are sa tin catalizatorul pe masina....va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

Cum adica ,,nu trage"? Se tureaza motorul in gol si masina nu fuge sau pur si simplu motorul nu se ridica in ture?

Esti sigur ca distributia ai pus-o bine la punct? :blink:

225865[/snapback]

problema nu e de cand a schimbat distributia .. este dinainte :)

Link to comment
Share on other sites

aceleasi simptome are si a mea numai ca n-am timp sa alerg sa le rezolv...  :blink:

poti testa ambreiajul facand fel de fel de manevre... poate ne vedem candva sa faci o comparatie la cum se comporta...

226048[/snapback]

ar fi super bine sa ne intalnim poate asa prin comparatie vedem ce si cum....in legatura cu distributia daca nu era bine pusa la punct ori tramba supape sau mai rau spargea pistoane ori nu mergea motorul rotund...crede-ma ca ai sa ramai uimit cat de bine merge motorul insa are problema asta cu puterea ....merg cu ea si sa zicem ca am 1500 rpm in treapta a 2-a si accelerez brusc ..e in momentul ala se comporta ca un diesel adica nimic ..nimic... si apoi pe la 3300rpm simti ca trage dar nu are atata forta cat ar trebui sa aibe, sau as putea spune ca urca foarte greu in ture pana intr-un anumit punct ca deja de la 4000rpm trage bine.

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca ai verificat bobinele si sunt bune?>

226193[/snapback]

foarte sigur.....ma mai gandeam la senzorul de la axa cu came...in diminetile reci o ia razna turometrul si vitezometrul adik pornesc masina si turometrul arata 300 rpm insa motorul merge la 1100 sau cat o avea si vitezometrul "tzopaie" adica sare pana la 100 cade inapoi iarasi sare iarasi cade...stiu ca senzorul de la vitezometru e cel din grup insa cel de turatii este cel de pe axa cu came sau cel de pe fulia vilbrochenului (cel de pe fulie e schimbat)...sa fie oare asta de la axa cu came buba????

Link to comment
Share on other sites

foarte sigur.....ma mai gandeam la senzorul de la axa cu came...in diminetile reci o ia razna turometrul si vitezometrul adik pornesc masina si turometrul arata 300 rpm insa motorul merge la 1100 sau cat o avea si vitezometrul "tzopaie" adica sare pana la 100 cade inapoi iarasi sare iarasi cade...stiu ca senzorul de la vitezometru e cel din grup insa cel de turatii este cel de pe axa cu came sau cel de pe fulia vilbrochenului (cel de pe fulie e schimbat)...sa fie oare asta de la axa cu came buba????

226198[/snapback]

schimbat senzor axa came...povestea continua..nici cea mai mica schimbare

Link to comment
Share on other sites

buna,,am si eu problema asta exact asa,,am un bmw 520i rechin din 86,,motor de 2000,,si exact problema asta o am si eu,,si imi si manica cam mult dar nu trage bine,,am schimbat si buji si debimetrul de aier ,,dar tot degeaba,,ma poate si pe min e ajuta cineva sami deie o ideie ce ar putea avea??la ce sa umblu??mss

post-5666-1177528292_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu as lua-o asa:

 

1 - Benzina

Vine cum trebuie? Verificat debitul pompei la motor, pe tur. Schimba si filtrul, ca nu e scump.

 

2 - Aer

Vine cum trebuie? Da o tura fara filtru, daca zici ca debitmetru e bun. Si poti da o tura si fara debitmetru... Vezi sa o dai printr-o zona/zi fara praf.

 

3 - Evacuarea

Scapi de fum cum trebuie? Catalizatorul o fi infundat? Sonda lambda e buna?

 

Dupa parerea mea intr-una din zonele astea e problema, daca motorul merge rotund.

 

 

 

 

PS - Huruie rau vreo roata, sau diferentialul? Poate ai frecari mari pe undeva, si asta te trage inapoi... Merge bine pe liber? Aluneca usor la vale?

Link to comment
Share on other sites

foarte sigur.....ma mai gandeam la senzorul de la axa cu came...in diminetile reci o ia razna turometrul si vitezometrul adik pornesc masina si turometrul arata 300 rpm insa motorul merge la 1100 sau cat o avea si vitezometrul "tzopaie" adica sare pana la 100 cade inapoi iarasi sare iarasi cade...stiu ca senzorul de la vitezometru e cel din grup insa cel de turatii este cel de pe axa cu came sau cel de pe fulia vilbrochenului (cel de pe fulie e schimbat)...sa fie oare asta de la axa cu came buba????

226198[/snapback]

 

Problema descrisa de tine aici e de natura electronica, si rezolvarea e in bord, nu in motor :blink:

 

http://www.bmwe34.net/e34main/maintenance/.../capacitors.htm

Link to comment
Share on other sites

Problema descrisa de tine aici e de natura electronica, si rezolvarea e in bord, nu in motor :blink:

 

http://www.bmwe34.net/e34main/maintenance/.../capacitors.htm

226557[/snapback]

nu are nici o legatura cu condensatorii din bord azi am schimbat si senzorul de la axa cu came si totul e ok in legatura cu tzopaitul acelor in bord mai putin vitezometrul (o sa ma credetzi nebun dar am testat condensatorii din bord odata cu aparatul de masura si totul a iesit ok dupa care am pornit motorul si AC-ul si timp de 1h am lasat sa bage aer rece in masina , am oprit motorul dupa si am mai lasat-o inca 7 ore adica pana acum cand este ora 1:57 si turometrul e ok in schimb vitezometrul face la fel, mentionez ca senzorul de temp exterioara indica 3 grade temp la care si turometrul facea figuri, in concluzie buba era senzorul axa came pe care de altfel l-am gasit putin deformat ca si cum ar fi fost lovit cu ciocanul) maine schimb si senzorul temp aer si senzorul temp colant ...... si inca ceva in continuare la rece rupe scaunul cu mine, deci cu motorul la rece trage ca un adevarat 2.5 24v....vreau sa spun ca se simte acel fuleu , apesi pedala si instantaneu te baga cu totul in scaun, de aici deduc ca e un senzor care la cald nu functioneaza cum ar trebui, senzor temperatura colant, senzor temperatura aer, sau de ce nu chiar sonda lambda...multzumesc mult

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

Intradevar, Coolant temperature sensor face belele la mersul masinii la cald, insa "semnatura" lui este pornirea greoaie la cald. E cazul la tine?

 

Vezi ca senzorii se pot verifica cu aparatul de masura, fara a fi dati jos. Sunt niste valori specifice pe care le returneaza la rece si la temperatura de lucru. Valorile le gasesti in manualul Bentley.

 

De asemenea, senzorii defecti genereaza mesaje de eroare, care apar la diagnosticare. Cum tu ai zis ca nu ai erori, de aceea am dat variantele de mai sus, pe care, sustin in continuare, le cred vinovate de mersul prost :blink:: Benzina, aer, gaze.

Link to comment
Share on other sites

Intradevar, Coolant temperature sensor face belele la mersul masinii la cald, insa "semnatura" lui este pornirea greoaie la cald. E cazul la tine?

 

Vezi ca senzorii se pot verifica cu aparatul de masura, fara a fi dati jos. Sunt niste valori specifice pe care le returneaza la rece si la temperatura de lucru. Valorile le gasesti in manualul Bentley.

 

De asemenea, senzorii defecti genereaza mesaje de eroare, care apar la diagnosticare. Cum tu ai zis ca nu ai erori, de aceea am dat variantele de mai sus, pe care, sustin in continuare, le cred vinovate de mersul prost :blink:: Benzina, aer, gaze.

226666[/snapback]

nu man masina functioneaza perfect am avut ceva probleme cu pornirea la rece din cauza senzorului de la fulia vilbrochenului insa acum nu am probleme nici cu pornirea la cald nici cu pornirea la rece

Link to comment
Share on other sites

Intradevar, Coolant temperature sensor face belele la mersul masinii la cald, insa "semnatura" lui este pornirea greoaie la cald. E cazul la tine?

 

Vezi ca senzorii se pot verifica cu aparatul de masura, fara a fi dati jos. Sunt niste valori specifice pe care le returneaza la rece si la temperatura de lucru. Valorile le gasesti in manualul Bentley.

 

De asemenea, senzorii defecti genereaza mesaje de eroare, care apar la diagnosticare. Cum tu ai zis ca nu ai erori, de aceea am dat variantele de mai sus, pe care, sustin in continuare, le cred vinovate de mersul prost :blink:: Benzina, aer, gaze.

226666[/snapback]

benzina numai OMV 100 sau 95, aer ok mai am de vazut catalizatorul sambata il dau jos

Link to comment
Share on other sites

Poti verifica la un service auto. Se scoate furtunul de tur si cu un aparat, verifica cati bari baga pompa cand pui contactul.

 

Si ca sa nu mai deschid alt topic, rog frumos pe cineva, sa-mi spuna si mie unele date tehnice referitoare la pedala-pompa de ambreaj:

 

1. De unde se alimenteaza pompa de ambreaj cu lichid?

2. Se poate aerisi ambreajul si daca da, unde gasesc aerisitorul?

3. Unde se afla situata pompa de ambreaj, ca m-am uitat prin compartimentul motor de s-ametesc si nu am vazut nimic. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa te uiti sub masina, pe carcasa cutiei de viteze, daca vrei sa vezi pompa. Care se alimenteaza din acelasi loc ca si pompa de frana. Si se aeriseste tot ca pompa de frana, cu prieten la volan, facut pedale, etc. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.