Jump to content

Instalatie electrica a luat foc e90


MariusCioc

Recommended Posts

Sariti toti cu gura in loc sa-l ajutati....tipic romanesc. Daca era oricare dintre voi nu se intampla sau va faceati toate formalitatile. Felicitari. Omu nu a facut si acum vrea niste sfaturi. Daca puteti ajutati-l, daca nu, macar aveti bunul simt sa nu il judecati. Nu cred ca se gandeste vre-unu cand isi ia masina ca in scurt timp ia foc
  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sariti toti cu gura in loc sa-l ajutati....tipic romanesc. Daca era oricare dintre voi nu se intampla sau va faceati toate formalitatile. Felicitari. Omu nu a facut si acum vrea niste sfaturi. Daca puteti ajutati-l, daca nu, macar aveti bunul simt sa nu il judecati. Nu cred ca se gandeste vre-unu cand isi ia masina ca in scurt timp ia foc

 

Sfat:

Alta data sa-ti alegi cu atentie masina si sa-ti faci asigurare cand vrei sa circuli pe drumuri publice

 

O repari in service sau o dai la dezmembrari, expertiza se face in service, de pe forum nu poate nimeni sa ghiceasca ce si cum este stricat

  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Eu nu-mi explic de la ce a luat foc ca banuiam saibele de la injectoare dar vad ca de pe admisie din spate a pornit

 

S-ar putea aprinde mororina daca ar avea scurgeri pe la injectoare?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am mers odata cu un diesel proaspat luat din service, cu bujiile incandescente schimbate si inca ceva pe la alimentarea cu motorina. Service respectabil in Belgia, taxasera undeva la 700 de euro si nu au strans bine o conducta de motorina. Am mers 2000 de km pana acasa in Ro si la fiecare oprire in trafic vedeam cum iese fum de sub capota. Am avut un consum mai mare cu un plin(mai mult cu 60 de litrii fata de obicei). Proprietaru m-a asigurat ca nu are nimic masina :), si am mers mai departe, dar nu a luat nimic foc. Acasa am vazut ca la relanti, picura motorina, iar la peste 1500 de ture era jet continuu. Toata partea de sub masina era fleasca de motorina si umpluse si bara spate si portbagajul. Intr-adevar era iarna, asa ca a fost cea mai buna protectie anti coroziune :).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Bogdan La asta ma refeream si eu legat de aprinderea motorinei. M-am gandit insa ca poate gresesc.

@ Mihai, cred ca ce vedeai tu iesind de sub capota erau de fapt vapori (aburi) nu fum. Si acum unii spala motoarele cu motorina (pe vechi) :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Bogdan La asta ma refeream si eu legat de aprinderea motorinei. M-am gandit insa ca poate gresesc.

@ Mihai, cred ca ce vedeai tu iesind de sub capota erau de fapt vapori (aburi) nu fum. Si acum unii spala motoarele cu motorina (pe vechi) :)

motorina curgea pe motorul incins, acum ne fiind specialist in chimie nu pot sa zic daca motorina se vaporiza sau lua foc. Dar fiind frig afara, 0 grade cred ca mai degraba ardea. In mers in schimb probabil ca era luat repede de aer si imprastiata pe sub masina. Imi amintesc clar ca undeva langa Budapesta stand destul de mult in trafic chiar a inceput sa miroase in masina.

Link to comment
Share on other sites

@Bogdan La asta ma refeream si eu legat de aprinderea motorinei. M-am gandit insa ca poate gresesc.

@ Mihai, cred ca ce vedeai tu iesind de sub capota erau de fapt vapori (aburi) nu fum. Si acum unii spala motoarele cu motorina (pe vechi) :)

Am vazut masini care aveau pierderi atat de mari pe la injectoare incat ajungea motorina pe catalizator si tot nu au luat foc.

Motorina se aprinde destul de greu. Nu e ca benzina. Pe de alta parte, uleiul ia foc destul de usor.

Stiu cazuri de masini care au ars asa sau au luat foc. Pierderi de ulei de la galeria de admisie ----> ulei pe releul de bujii incandescente ---> incendiu.

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din ce m-am documentat , cred ca a fost vorba de filtru de particule, aceasta masina a stat in oras mult timp, automata filtru nu si-a facut regenerare, iesind pe autostrada masina a ajuns la temperatura optimapentru regenerare si a inceput procesul, procesul din cate am citit sper sa nu gresesc se face cu un plus de motorina pe galeria de evacuare care se autoaprinde si curata filtrul la o temperatura foarte foarte mare, eu nestiind am mers cu 120-140 km/h, acesta s-a incins filtrul blocat probabil temperatura in loc sa se duca spre iesire a urcat spre motor , asa cred, daca nu ceva electric, azi vine un mecanic si maine o duc la un service , eu am pus povestea mea pentru a va preveni, si poate unu din voi chiar a patit vreodata ceva de genul, in nici un caz nu am puso ca sa imi spuna unu sau altu cat de incompetent sunt, ca asta mi-am dat seama, masina urma sa aiba asigurare abia peste o luna sau doua , ai idee (cel care critici) cat este o asigurare in tarile astea? Eu am masina si nu pot tine doua asigurari pe doua masini acu urma sa o vand pe cea veche un golf 4, si sa ii fac asigurare la bmw, asta poate dura2,3 luni... Dar fiecare si le stie pe ale lui, o zi buna si multumesc celor care intra pe aceasta postare doat pt a spune ceva folositor!! Oricum acum avando acasa m-am uitat mai bine inafara de tot ce. Ecablu si galeria de admisie alte componente nu sunt afectate, mai e protectia de la filtru de polen tot plasticul acela de sus, se face cu 700-800 si in nici un caz pt suma asta nu dau masina la asigurari ca pot face asigurare si acu, dar ai idee(cel care critici) cat iti creste asigurarea pt chestia asta in urmatorii ani?
Link to comment
Share on other sites

Cine se uita la sigurante cand cumpara o masina !?

Un scurtcircuit "netratat" (vreo problema veche, o sarma/siguranta mai mare..), sansa de incendiu mai tarziu.

 

Nefiind asigurat te-ai supus unui risc de care ai avut ghinionul sa te lovesti.

Cea mai ieftina asigurare care garanta accident, furt si incendiu probabil costa la 40-50 lire..

 

Asa ca te gandesti la avocati... nici macar aceia care nu cer bani decat daca castiga/gi nu se baga.. pentru simplu fapt ca nu ai fost asigurat..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ti-as recomanda un pic de DIY, daca ai unde sa tii masina. Romani electricieni auto nu stiu personal..sa te ajute, dar ca incurajare te asigur ca in privinta a sectiuni sau toata instalatia electrica e cam plug-and-play..

Mecabnic probabil e ok si e pacat sa o dai pe nimic.

 

:offtopic:

Sper sa nu te fi deranjat postare de mai sus, dar mai citesc si altii, chiar daca nu au pareri, macar retin ca lucrurile devine foarte serioase cand ai masina, mai ales in vest... si se trag si concluzii.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te descurajez dar incendiul si inundatia sunt mai periculoase pe viitor pentru masina decat accidentul...oricand pe viitor poate sa ti-se intample tot felu de probleme din cauza asta...gandeste-te la cate piese pot fi afectate in interior datorita temperaturii mari iar tu sa crezi ca sunt bune, tabla atinsa de foc o sa iti rugineasca imediat dupa, instalatia electrica si tot ce inseamna mufe de pe piese trebuie schimbate, dat tot bordul jos etc etc...plus ca la final nu mai poti fii niciodata sigur pe ea... Eu singura varianta normala o vad vanzarea pt dezmembrari... plus ca daca te apuci sa o repari poti sa bagi bani foarte multi neprevazuti in ea si sa ajungi la inca 50% poate din pretul ei..eu unu nu mi-as asuma toate riscurile astia..anunta-ne ce decizie iei...bafta Edited by thegame
Link to comment
Share on other sites

eu am facut odata schimbul de ulei la un mega service... si au pus prea mult si a iesit excesul de ulei pe undeva....cert e ca a picurat pe alternator si sa incins si a inceput sa iasa fum.. noroc ca nu s-a aprins... doar fumega... schimbat uleiu si pus la nivel... schimbat alternatorul... spalat motorul si a mers in conotirnuare ok... oricum a fost noroc... deci si asta poate fi o cauza (msina era un 320d din 99)
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.