Jump to content

clima bmw e 90


gj24costi

Recommended Posts

Salutare.am si eu o problema cu clima.baga rece in mers foarte bine.problema e ca atunci cand merg in oras incepe sa numai bage asa bine.a mai patit cineva asa ceva???cu ce ar trebui sa incep???daca ar putea cineva sa imi spuna cand ar trebui sa intre termocupla care raceste???
Link to comment
Share on other sites

termocupla nu are nici o treaba prietene,aia e la radiator...idea este ca bmw are o chestie tare de tot la clima ...nu am mai vazut la alte marci de masina adica dupa ce setezi sa bage frig ai optiunea sa setezi de la grila din mijloc sa bage aer de afar mai cald ...sa nu te sparga la sinuzita.

Oricum verifica filtrul de polen ca la cat parf este in tara asta si tine minte...toate masinile baga mai bine aer rece cand merg afara la drum intins ,nu e nevoie nici macar de viteza mare si in oras...

Link to comment
Share on other sites

Daca ventilatorul acela electric nu functioneaza, el se aprinde odata cu apasarea fulgului (ac-ul) radiatorul de clima se incalzeste si se opreste compresorul. In mers functioneaza deoarece bate vantul din fata si se raceste radiatorul. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

E prins de venilator, sa il repari si mai greu asta daca e defect. Recomand sa iei un ampermetru sa vezi exact daca e modulul ventilatorului. Verifici daca ai curent pana la el si daca ai curent si dupa modul. Mergi la un electrician auto in caz ca nu te pricepi.

Modulul e turnat in mastic, nu prea poti sa il repari de unul singur fara sculele necesare.

 

Trimis de pe al meu SM-G800F

Link to comment
Share on other sites

E prins de venilator, sa il repari si mai greu asta daca e defect. Recomand sa iei un ampermetru sa vezi exact daca e modulul ventilatorului. Verifici daca ai curent pana la el si daca ai curent si dupa modul. Mergi la un electrician auto in caz ca nu te pricepi.

Modulul e turnat in mastic, nu prea poti sa il repari de unul singur fara sculele necesare.

 

Trimis de pe al meu SM-G800F

ampermetru?

sa verifice daca are curent?

 

eu cred ca voltmetru si tensiune :))

 

edit: incepi cu o diagnoza :))))

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci sa vad daca ajunge curent constant pe fir???diagnoza am facut cu inpa.pe ce modul trebuie sa fie eroarea???

 

ampermetru?

sa verifice daca are curent?

 

eu cred ca voltmetru si tensiune :))

 

edit: incepi cu o diagnoza :))))

 

ampermetru?

sa verifice daca are curent?

 

eu cred ca voltmetru si tensiune :))

 

edit: incepi cu o diagnoza :))))

Am scanat cu inpa.au o erare in dme.dde.si alta eroare in dsc.eroarea de la asta unde imi apare???pe ce modul???multumesc pt raspuns

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu o problema in acelasi domeniu. Nu merge ventilatia, mentionez ca butoanele la AC functioneaza toate, dar nu baga nimic aer. Evident am fost la un service unde prima data toti iti baga freon, chiar daca nu aia te doare si pe urma mi-au aruncat bomba ca sa le las masina 1 zi jumate ca sa-mi desfaca bordul sa vada daca e de la motor ventilatie sau daca e vreuna din sigurante, treaba pentru care m-ar fi taxat 100e.

 

Daca aveti un sfat util, please help.

 

Cu respect,

Marcel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si as mai completa ceva....ventilatorul de racire merge doar pe treapta intai.nu ar trebui sa mearga pe maxim cand pornesti clima????

 

Nu; ventilatorul merge ca orice ventilator; "trage" aer de afara cu puterea/viteza pe care o stabilesti tu, fie pe cald fie pe rece.

Caloriferele in schimb sunt diferite; unul e incalzit de apa din motor, altul e racit de freonul din instalatia AC. Ce e atat de greu!?

Fara ventilator functional (sa miste aerul..) nu ai aer cald/rece; faptul ca prin pornirea lui sistemele, fie el de incalzire sau de racire (dupa cum a fost lasat.. la ultima conducere) v-a reporni AUTOMAT acelasi sistem lasat pe cald sau pe rece..

 

DAR functionarea sau nefunctionarea ventilatorului NU inseamna ca sistemul (cald sau rece) e functional atat timp cat fiecare din sisteme nu e identificat/verificat separat ca fiind functional si in parametri.

 

Aerul rece, in cazul tau, ar trebuie sa fie aproximativ la fel de rece, nu considerabil/sesizabil mai putin rece decat atunci cand conduci la drum intins.. cel putin ce ti se intampla tie, mie nu mi se intampla si de aceea afirmatia de mai sus.

Acelasi lucru valabil si pentru caldura, iarna.. (in privinta DOAR a termostatelor) ;)

 

Tipul asta explica perfect cum se verifica/functioneaza un sistem AC:

amuzant cand a afirmat ca la pornirea AC avea caldura in habitaclu si doar vacuum (in fapt nimic in sistemul AC..) minutul 15:42.

Si CUM SE FACE mai

un sistem AC. Atentie la ce spune dupa minutul 13:40! O voi face in curand; .. everything to make the compressor happy and the condenser clean..!;) Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

Ieri pe o caldura de 38 C decid sa merg la piscina,in drum spre,totul okay..baga rece de mama focului(mentionez ca in urma cu o luna am

Completat niste freon,odata ce a venit caldura mare,baga rece calai) parchez,stau ce stau si decid sa plec,urc in masina,pornesc motorul si pornesc si clima la 16 grade pe auto,porneste compresorul si incepe relantiul sa joace feste...cand in sus cand in jos (600-900 rtpm) am zis fie,se stabilizeaza el,merg ce merg si constat ca numai baga rece,baga cald si relantiul imi oscila cand stateam pe loc...opresc clima,o las cateva min,totul okay,pornesc iar,baga 5'sec rece calai si iar cald..

Ce problema ar fi aparut asa din senin? Aveti idee?

Masina este un e90 benzina

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Ieri pe o caldura de 38 C decid sa merg la piscina,in drum spre,totul okay..baga rece de mama focului(mentionez ca in urma cu o luna am

Completat niste freon,odata ce a venit caldura mare,baga rece calai) parchez,stau ce stau si decid sa plec,urc in masina,pornesc motorul si pornesc si clima la 16 grade pe auto,porneste compresorul si incepe relantiul sa joace feste...cand in sus cand in jos (600-900 rtpm) am zis fie,se stabilizeaza el,merg ce merg si constat ca numai baga rece,baga cald si relantiul imi oscila cand stateam pe loc...opresc clima,o las cateva min,totul okay,pornesc iar,baga 5'sec rece calai si iar cald..

Ce problema ar fi aparut asa din senin? Aveti idee?

 

Ai completat tu personal cu freon?

 

Poti sa ai prea mare presiune in sistem si prea putin freon pentru temperatura solicitata..

E normal sa oscileze acul turometrului la relanti cu atat mai mult daca vrei temperatura joasa.. prin comparatie si diferenta cu temperatura de afara.

Cand scade turatia lucreaza compresorul iar motorul munceste mai mult...

 

In mers nu e sesizabil decat daca conduci "sensibil".

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Daca iti afecteaza si turatia la relanti posibil sa fie o problema la compresorul de clima...eu iti recomand sa mergi la un service specializat pe climatizare auto...eu cel putin asa am facut la Cluj si au identificat problema, comandat piesa si reparat cu garantie.
Link to comment
Share on other sites

N-am completat personal fireste,

Am fost la niste baieti care avea aparat special care le arata cantitatea de freon din instalatie,cat mai trebuie,cat ulei are si ce presiune,intr-un cuvant,destept aparat.

A completat si imi ingheta mana pana ieri cand am pornit motorul si supriza,aer cald.

Nu cred ca in cateva ore (6-7 ore) parcata a pierdut freonul. Ma gandesc ca am

Suprasolicitat compresorul cu 16 grade cand afara erau 38 C. Si ceva a cedat,nu stiu ce,dar relantiul se juca si baga aer cald peste tot...chiar si dupa 30 min de mers.

 

Am facut o programare la BMW Filaret ptr maine de dimineata. Sa vedem ce spun si ei:)

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Nu a mai ajuns la Filaret deoarece masina se comporta foarte bine,am mers cu ea si totul pare perfect,nu stiu ce a avut atunci ,dar am inchis programarea la BMW si ei m-au sfatuit sa mai merg cu ea si sa vad daca mai face figuri,in caz ca,am sa merg ptr o verificare.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.