Jump to content

Suspensie E46


octavian

Recommended Posts

Se pare ca drumurile din Romania si-au spus cuvantul si trebuie sa scimb toate amortizoarele. Masina este un 320D din 2002 si am 115 mii km din care 75 mii in tara.

 

As vrea si eu cateva sfaturi in legatura cu aceasta operatiune. De exemplu, mi s-a spus sa nu schimb arcurile si sa schimb doar amortizoarele. Este corect asa?

 

Pe de alta parte, ce tip de amortizoare sa aleg? Nu am cunostinte in domeniu dar as vrea sa aleg in cunostinta de cauza, sau, in fine, macar sa ma sint eu ca am avut ultimul cavant.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand trebue sa stii ce tip de suspensie ai pe masina ,adica sport sau normala.-eu mi-am cumparat recent amortizoare sachs ca asa era echipata si din fabrica,pret fata-329,73,spate-176,96. arcurile nu trebue sa la schimbi,daca iti cumperi acelasi tip de amortizoare care sant pe masina-preturile sant pt amortizoare cu suspensie normala
Link to comment
Share on other sites

in primul rand trebue sa stii ce tip de suspensie ai pe masina ,adica sport sau normala.-eu mi-am cumparat recent amortizoare sachs ca asa era echipata si din fabrica,pret fata-329,73,spate-176,96. arcurile nu trebue sa la schimbi,daca iti cumperi acelasi tip de amortizoare care sant pe masina-preturile sant pt amortizoare cu suspensie normala

225631[/snapback]

 

Sincer sa fiu nu stiu daca e normala sau sport, cred ca normala, cum as putea sa aflu asta?

 

Pretul de mai sus este pe bucata sau pentru o pereche?

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca preturile sunt in lei, nu stiu de ce ma gandeam la euro :blink:

 

Chiar am sa caut acele etichete dar or mai fi acolo dar cred ca trebuie sa ajung cumva sub masina sau s-o urc pe un elevator. In ceea ce priveste daca e ridicata sau coborata, habar n-am. distanta de la roata la aripa e destul de mica... deci probabil e coborata.

Sigur, ideea cu etichetele este excelenta...

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

recomandat ar fi sa schimbi si arcurile pt in timp ele se mai inmoaie si nu mai lucreaza in parametrii normali. Niste arcuri uzate = caroserie mai lasata = cursa de lucru a amortizorului scurta ( anormala ).

Deci daca vrei suspensie beton baga si niste arcuri noi. Parerea mea :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am sa ma sfatuiesc si cu mecanicul, depinde de ce spune si el. Nu cred ca voi lua amortizoarele pe original, insa inca nu m-am lamurit ce sa aleg. Luni o duc la mecanic si am sa vad si ce scrie pe cele vechi si am sa ma hotarasc in functie de preturi si in functie de sfaturile dvs. :blink:

 

De fapt am mai multe probleme de rezolvat: amortizoare, discuri de frana, placute, ceva pe la toba (legatura elastica pe care inca o caut) si un filtru de carter despre care habar n-am ce inseamna.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
schimba doar amortizoarele,arcurile nu se uzeaza-eventual se rup si se inlocuiesc

235479[/snapback]

Asa am facut, am schimbat doar amortizoarele, pana la urma au fost sachs sport la fel ca alea din fabrica.

Am mai schimbat discurile si placutele de frana si niste bucse la bara stabilizatoare, parca spate.

Voi reveni cu detalii (pret/tip) dupa ce iau masina din service.

Deocamdata astept sa vina parbrizul. Aveam o ciupitura si am hotarat ca daca tot stau cu masina in service ar trebui si ala schimbat. Numai ca tare greu au gasit unul fix la fel: tenta verde, senzori de ploaie si de lumina si nu mai stiu ce dunga neagra. N-au gasit pe nicaieri prin .ro si nici in jur, se pare ca vine din Austria pe original :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am rezolvat suspensia. De fapt au fost mai multe probleme, am sa incerc sa fac un sumar poate mai are cineva nevoie de astfel de informatii:

Deci masina este un E-46, fabricatie 04/2002 - 116000 km

Am schimbat asa:

Amortizoare fata (sachs sport) - 282 lei/buc

Amortizoare spate (sachs sport) - 235 lei/buc

kit protectie amortizor - 47 lei

discuri frana fata (bosch) - 132 lei/buc

discuri frana spate (bosch) 123 lei/buc

placute frana fata - 160 lei/set

placute frana spate - 155 lei/set

tampoane motor (bilstein) 200 lei/buc

bucse bara stabilizatoare (bmw+lemforder): 43 lei/4 buc

 

Toate astea plus schimbul de ulei si toate filtrele au ajuns la 4000 lei dar parca am alta masina. Daca pana acuma vedeam destul de des ca imi intra DSC-ul in functiune acum la un drum Iasi-Bucuresti nu s-a intamplat decat o singura data :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut! Ce placute de frana ai pus? La Bavaria in Bucuresti, originalele costa pe fata 700 RON si pe spate 400 RON. Am inteles ca poti sa-ti pui placute de frana super-OK si sa reciclezi senzorii de placute, si iesi cam pe unde zici tu. Poti sa detaliezi? Sau poate raspund altii care au aceeasi experienta? De fapt, stie cineva ce placute de frana pune BMW original pe masina?

 

Deci masina este un E-46, fabricatie 04/2002 - 116000 km

Am schimbat asa:

...

placute frana fata - 160 lei/set

placute frana spate - 155 lei/set

...

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ce placute de frana ai pus? La Bavaria in Bucuresti, originalele costa pe fata 700 RON si pe spate 400 RON. Am inteles ca poti sa-ti pui placute de frana super-OK si sa reciclezi senzorii de placute, si iesi cam pe unde zici tu. Poti sa detaliezi? Sau poate raspund altii care au aceeasi experienta? De fapt, stie cineva ce placute de frana pune BMW original pe masina?

261340[/snapback]

 

 

Am pus eu ATE fata si TEXTAR spate + senzori noi, m-aq costat 5,5 mil cu tot cu manopera, sa ma &^% pe Bavaria si pe Filaret, niste jepcari.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ce placute de frana ai pus? La Bavaria in Bucuresti, originalele costa pe fata 700 RON si pe spate 400 RON. Am inteles ca poti sa-ti pui placute de frana super-OK si sa reciclezi senzorii de placute, si iesi cam pe unde zici tu. Poti sa detaliezi? Sau poate raspund altii care au aceeasi experienta? De fapt, stie cineva ce placute de frana pune BMW original pe masina?

261340[/snapback]

 

Ale mele sunt BOSCH, si placutele si cred ca si discurile. Placutele le-am mai schimbat odata anul trecut.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ce placute de frana ai pus? La Bavaria in Bucuresti, originalele costa pe fata 700 RON si pe spate 400 RON. Am inteles ca poti sa-ti pui placute de frana super-OK si sa reciclezi senzorii de placute, si iesi cam pe unde zici tu. Poti sa detaliezi? Sau poate raspund altii care au aceeasi experienta? De fapt, stie cineva ce placute de frana pune BMW original pe masina?

261340[/snapback]

 

 

Din cate stiu eu BMW foloseste placute TEXTAR cel putin asa mi-a spus un mecanic de la AB.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ce placute de frana ai pus? La Bavaria in Bucuresti, originalele costa pe fata 700 RON si pe spate 400 RON. Am inteles ca poti sa-ti pui placute de frana super-OK si sa reciclezi senzorii de placute, si iesi cam pe unde zici tu. Poti sa detaliezi? Sau poate raspund altii care au aceeasi experienta? De fapt, stie cineva ce placute de frana pune BMW original pe masina?

261340[/snapback]

 

 

Din cate stiu eu BMW foloseste placute TEXTAR cel putin asa mi-a spus un mecanic de la AB

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.