Jump to content

PRET FILTRU PARTICULE


LIVIU791

Recommended Posts

Buna.

Am gasit la un magazin de piese auto un filtru de particule,pentru masina mea seria 1 116d ,la 3000 ron (pretul e fara adaos comercial).Nu este pe original,acela fiind la valoare dublu si ... ,iar intrebare mea este daca e in regula sa il cumpar.A mai achizitionat cineva filtru pe srl,nu original?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Colegul a intrebat de pret.

A mai achizitionat cineva filtru pe srl,nu original?

 

Omul e clar ingrijorat de calitatea celui AM si de pretul celui OEM. Daca are garantie pe piesa AM + manopera singura lui problema ar trebui sa fie timpul pierdut in caz ca ii pica si cel nou. Dar asta intr-o lume justa.

Gaura in DPF nu te scapa de DPF, nu e chiar atat de simplu, desi sunt sigur ca se apeleaza si la solutia asta. Sunt oameni care stiu sa pacaleasca si ECU, dar si asta costa.

 

Am avut si eu procese de constiinta cu un diesel cu DPF, daca sa dau 1000 de euro pe altul nou sau sa il scot; am analizat situatia si am decis pentru eliminare. In continuare consider ca nu a fost o mutare "onesta" dar asta a fost.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

si oem ala depinde cum il prinzi.. am vazut si la 700 de euro si la 2k..

Asta in germania, prin romania nu cum si cat variaza preturile.

uite un site unde poti sa iti faci o idee. comapara vreo 10 magazine online de prin de si iti poti face o idee.

www.daparto.de

nu stiu ce an e masina ta dar pare a fi in jur de 6-700 de euro cu 2 ani garantie, din silciu - carbon, care e mai rezistent. deci cam cat iti zic si aia la magazin..

oem e in jur de 1300.

 

 

 

sunt unii care fac o curatare chimica, dar nu stiu cat de eficace e, multi erau multumiti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

sunt unii care fac o curatare chimica, dar nu stiu cat de eficace e, multi erau multumiti.

nu merita chimic , mai repede cei de la harghita , la aia daca te prezinti cu un filtru care a fost curatat chimic inainte , costa mai mult sa il curete , colmateaza de la substante si se intaresc depunerile

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

aia la harghita cum il curata ?

oricum diesel euro 4 si mai sus + mers preponderent urban = catastrofa...

am luat diesel acum ca eu la 2 saptamani fac minim 350 km pe autostrada, altfel ..ramaneam la benzina..

cine vrea sa evite problema e bine sa faca minim 30-40 km extraurban la fiecare 250 300 urbani..sa aibe o sansa filtrul sa isi faca regenerare completa. mai lungesti boala asa...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

aia la harghita cum il curata ?

oricum diesel euro 4 si mai sus + mers preponderent urban = catastrofa...

am luat diesel acum ca eu la 2 saptamani fac minim 350 km pe autostrada, altfel ..ramaneam la benzina..

cine vrea sa evite problema e bine sa faca minim 30-40 km extraurban la fiecare 250 300 urbani..sa aibe o sansa filtrul sa isi faca regenerare completa. mai lungesti boala asa...

in cuptor practic replica temperatura din dpf la regenerare in anumite conditii , tot am vrut sa trimit si eu la ei dar nu m-am indurat sa raman fara masina 2 zile . Se trimite prin curier si returneaza ei cand e gata

Link to comment
Share on other sites

in cuptor practic replica temperatura din dpf la regenerare in anumite conditii , tot am vrut sa trimit si eu la ei dar nu m-am indurat sa raman fara masina 2 zile . Se trimite prin curier si returneaza ei cand e gata

 

 

Daca nu i-am dat ture de autostrada la Cj. dus-intors,tinuta la 3500 turati in treapta a 3 ,apoi in a 4 ,atunci nu i-a mai dat nimeni.Am luat si mecanicul cu mine ,sa i de-a el din tester si tot nimic.

Legat de curatare am vazut pe net multi oameni nemultumiti,care le-au trimis si dupa ceva km,eroarea le-a aparut.Iar garantia(14 luni),cum ofera uni ,am inteles ca nu prea e relevanta.Zic ca e problema de la motor si iti iau iar banii.

Eu am ajuns la concluzia ca e piesa consumabila,la fel ca o placuta de frana ,si trebuie schimbata.Costa foarte mult,raportat la salariile din Romania,dar nu prea ai ce face...

Sa il dai jos ,sunt sigur ca in timp se va ajunge la alte probleme,el fiind parte din masina pana la urma...

Link to comment
Share on other sites

E doar o solutie mai buna decat curatarea chimica , acum ai ocazia sa testezi tu filtrul asta Am , poate e bun , cel putin cat mai tii masina

 

Da,poate am noroc si merge 50-60 mii km...Iar cu cel pe care il dau jos...,il pastrez,poate apare pe viitor ceva metoda de curatare mai performanta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.