Jump to content

e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km)


cat82

Recommended Posts

salut.... din luna ianuarie sunt posesorul unui e90 model 325i.....sunt realmente incantat de mașinĂŁ doar ca un aspect ma uimește total..... ĂŽmi consuma 1 litru de ulei la 1000 km.... dupĂŁ multe nopți pierdute pe net am schimbat epuratorul de ulei (valva pcv) cu toate cele 3 furtune.... tot ĂŽmi mĂŁnâncĂŁ ulei...... am schimbat de 2 ori garnitura de la capacul colbutorilor dar nimic nu s-a schimbat...... acum 2 sĂŁptĂŁmâni am schimbat semeringurile la supape crezând ca am rezolvat problema......

 

nici o schimbare.... am fĂŁcut vreo 3 drumuri de București slobozia pe autostrada și dupĂŁ 1000-1200 km se aprinde becul ĂŽn bord și ĂŽmi spune sa adaug 1 litru ulei..... fac precizarea ca inițial am folosit ulei bmw 5w 30, dupa care am schimbat cu castrol edge 5w40 și acum folos3sc motul 300v 5w40 dar deși am folosit 3 uleiuri diferite consumul este același 1l la 1000 km...... nu știu ĂŽncotro sa o apuc, nu prea ĂŽmi place sa ĂŽmi bat joc de mașinĂŁ dar un litru de ulei bun e ĂŽn jur de 50 lei și ĂŽn ritmul asta ĂŽmi da socotelile peste cap.... are cineva o explicație?

 

am tot citit pe net și toți zic ca e normal la motorul asta cu cod n52b25 sa consume,, pana la 1 l la 1000 km,,.... dar totuși mi se pare exagerat de mult indiferent cu ce turație mergi...in stilul asta la 2 planuri de benzina completez și 1l de ulei lucru care mi se pare absurd.....

probabil o sa ziceți ca singurul lucru care mai poate fi sunt segmenți..... am fĂŁcut testul de compresie la toți cilindrii și a ieșit valoarea de 11, adicĂŁ valoarea cu care motorul iese din fabrica, deci nu e de la segmenți.....

 

nu are nici o scurgere, am ridicat-o, i-am dat jos scutul, nu se simte miros de ars...... i-am fĂŁcut și testul de noxe și mecanicul a zis ca au ieșit valori apropiate de euro 5, dacĂŁ era sa dea fum pe eșapament trebuia sa iasĂŁ la test...... nu mai știu ce sa schimb la ea și ce teste sa ii mai fac, asa ca orice idee e binevenita..... mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut..e foarte ciudata problema daca zici ca ai schimbat si simeringurile si valva pcv...iar pierderi vizibile nu ai. Dar mai sunt cateva garnituri pe care merita sa le schimbi gen corp filtru ulei,solenoizi,baie ulei,pompa vacuum..undeva se duce uleiul ala ,daca nu il arde il pierzi..
Link to comment
Share on other sites

Schimba-i uleiul. Baga ceva mai gros. Eu am

Acelasi motor aceleasi probleme,acelasi rezolvari facute si degeaba. La fel imi mananca si mie... Cu toata dragostea ptr

Carcotasi,o sa-i pun 10w60 o scurta perioada,adica vreau sa vad cu 10w60 cand imi va cere +1 L.

Si da,sunt niste garnituri la corpul fitrului de ulei,schimba-le si pe alea.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu rezolvi problema cu ulei mai gros. Asa doar o aburesti. Daca ii mai gros e normal sa consume mai putin, e mai vascos, aluneca mai greu. Asa faci doar curat peste murdar. Plus ca nu ii face bine motorului sa pui un ulei asa gros. Edited by Radu I
Link to comment
Share on other sites

garniturile de la solenoizi le-am schimbat de 2 ori...... nu am umblat la corpul filtru ulei, Baia de ulei sau pompa de vacuum pana acum...

totuși ma gandesc ca dacĂŁ ar pierde 1 litru de ulei ar trebui sa se vadĂŁ undeva.... totuși o sa verific și chestia asta......

Link to comment
Share on other sites

cei care aveți benzinare .... la voi eșapamentul e curat, fĂŁrĂŁ urme de fum? la. mine are o o pojghita neagra care se ia ușor dacĂŁ dau cu degetul..... e normal sau ar trebui sa fie metalul curat?

repet ca i-am fĂŁcut testul de noxe și mi-a ieșit la limita de euro 5, valorile noxelor erau foarte bune.......

Link to comment
Share on other sites

cei care aveți benzinare .... la voi eșapamentul e curat, fără urme de fum? la. mine are o o pojghita neagra care se ia ușor dacă dau cu degetul..... e normal sau ar trebui sa fie metalul curat?

 

Daca nu scoate fum ca un diesel e normal, nu de alta dar daca o sa stai sa te uiti pe evacuarile la motoarele benzina turbo din generatia noua o sa observi la masini cu putini km cumparate de noi ca au deja afumat tipsu de la evacuare(am colegi la munca cu 1.6i turbo... vw/opel care au afumata evacuarea din primii 3mii km)

M3 E92 fara catalizator, evacuare inox cap-coada + soft ... la accelerari blana fumega fix ca un diesel

Edited by Gabriel.V
Link to comment
Share on other sites

cei care aveți benzinare .... la voi eșapamentul e curat, fĂŁrĂŁ urme de fum? la. mine are o o pojghita neagra care se ia ușor dacĂŁ dau cu degetul..... e normal sau ar trebui sa fie metalul curat?

repet ca i-am fĂŁcut testul de noxe și mi-a ieșit la limita de euro 5, valorile noxelor erau foarte bune.......

Da,asa este si la mine cum zici tu si am si tipsuri chrome.

 

@Radu I: okay,ai dreptate teoretic,dar practic ce ai mai putea face cand schimbi garnituri,n-ai pierderi,ai compresie,etc...exact ca-n cazul lui Cata82..

Ar fii totusi o rezolvare ?:)

Link to comment
Share on other sites

credeți-mĂŁ ca am ajuns la disperare cu mașina asta...... prima grija când ma urc ĂŽn ea e sa verific nivelul la ulei..... as schimba orice piesa sa meargĂŁ și ea ĂŽn mințile ei dar nu știu ce as mai putea schimba...... am cheltuit aproape 2000 de euro cu piese, manopera, drumuri și alte mĂŁrunțișuri și tot consuma ulei.....

inițial am zis ca e senzorul de ulei stricat și nu ĂŽmi indica bine dar reacționeazĂŁ de cate ori adaug 300-400 grame ulei se ridica nivelul.....

la ultimul schimb am mĂŁsurat ĂŽntr-o gĂŁleatĂŁ cat ulei curge din baie și au fost 6.5 l deci e ĂŽn regula senzorul.....

efectiv nu mai știu ĂŽn ce direcție sa o iau....

Link to comment
Share on other sites

Schimba motorul sau masina cu totul...

Degeaba faci doar segmentare, daca schimbi doar segmentii nu rezolvi problema, trebuie verificat / schimbat tot inclusiv camasile de cilindru daca vrei sa faci treaba buna.

Edited by smr.andrei
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

leozrx..... am fost i-am fĂŁcut testul de compresie..... a ieșit valoarea de 11 la toți cilindri, adicĂŁ valoarea cu care iese motorul din fabrica...... ĂŽn condițiile astea cum pot fi segmenți?

am vb cu cineva de la Bavaria și mi-a zis ca la el mai vin cei de la spp de mașinile la verificat...... a zis ca niciodatĂŁ nu a avut probleme cu segmentii și aia nu poți spune ca merg chiar normal cu mașinile astea..... turații mari, viteze mari..... nu vad cum ar putea ceda segmentii ĂŽn cazul meu.....

și dacĂŁ ar fi segmentii de ce am compresia la nivel maxim?

Link to comment
Share on other sites

smr. Andrei...... da recunosc ca mi-a trecut și asta prin cap dar la cĂŁti bani am bĂŁgat ĂŽn motor și ĂŽn mașinĂŁ ĂŽn general nu prea mai ĂŽmi da mana sa iau alta sa o iau de la capĂŁt..... prefer sa ii gĂŁsesc buba asteia.....

 

leozrx...... adicĂŁ ĂŽn opinia ta segmenți de compresie pot tine compresia la nivel maxim iar cei de ungere sa fie duși? e posibila chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

smr. Andrei...... da recunosc ca mi-a trecut și asta prin cap dar la căti bani am băgat în motor și în mașină în general nu prea mai îmi da mana sa iau alta sa o iau de la capăt..... prefer sa ii găsesc buba asteia.....

 

leozrx...... adică în opinia ta segmenți de compresie pot tine compresia la nivel maxim iar cei de ungere sa fie duși? e posibila chestia asta?

 

Cam asa ceva.... Uite aici un video cu motorul M54 ce-i drept...Poate te ajuta...

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

😄😄.... știu blizard, ai dreptate dar nu sunt genul care sa ĂŽși bata joc de mașinĂŁ, lasĂŁ domne ca merge și asa..... când știu ca e o problema ĂŽmi place sa o remediez........

,, pace,, ii dau de fiecare data când ies pe autostrada 😉

Link to comment
Share on other sites

smr. Andrei...... da recunosc ca mi-a trecut și asta prin cap dar la cĂŁti bani am bĂŁgat ĂŽn motor și ĂŽn mașinĂŁ ĂŽn general nu prea mai ĂŽmi da mana sa iau alta sa o iau de la capĂŁt..... prefer sa ii gĂŁsesc buba asteia.....

 

leozrx...... adicĂŁ ĂŽn opinia ta segmenți de compresie pot tine compresia la nivel maxim iar cei de ungere sa fie duși? e posibila chestia asta?

 

De aia am zis sa schimbi motorul...pana ii gasesti buba poate mai bagi inca atat , iar un motor second nu o sa te duca 2000 de euro si ramai si cu motorul actual pt piese de schimb.

Link to comment
Share on other sites

leozrx..... interesant video, parca ma vedeam pe mine😰.... schimbat garnituri, valva pcv, simeringuri și tot consuma ulei..... mulțumesc mult pentru indicatii

 

exista vreo posibilitate de curĂŁțare cu vreun produs anume sau pur și simplu trebuiesc schimbați segmenții ca sa remediezi problema?

Link to comment
Share on other sites

Eu am auzit ca din bloc ar fii problema..s-ar ovaliza. Nu stiu ce sa zic,dar eu m-a impac cu idee..

Sa vina Ionut Cosmin ca are acelasi motor si ii consuma 1 L la 5.000 km castrol edge sport 5w40. Inainte de castrol zicea ca avea 5w30

Bmw oe si baga 1 L la 500-600 km .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.