Jump to content

e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km)


cat82

Recommended Posts

Nu calamina se depune pe canalele segmentilor ci COCSul ( desi cel mai afectat este canalul primului segment de compresie). Practic, se formeaza o substanta dura, care blocheaza segmentul si acesta nu va mai indeparta pelicula de ulei de pe cilindru.

post-4839-0-77006900-1435997200_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pistonul are in general 3 segmenti,2 de compresie si unul raclor sau ungere . Compresia este ok. Deci nu ai probleme cu ovalizari cilindru sau segmentii de compresie. Mai ramane cei de ungere ,care sunt plini de calamina si lasa uleiul sa intre in camera de ardere si deaici consumul mare de ulei.Asta in cazul tau,deoarece ai rezolvat si celelalte posibilitati, simeringuri supape,garnituri etc.

Gresesti grav.+ ca deobicei segmentii se uzeaza in egala masura.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sunt din Slobozia ialomita

 

Incearca la Cta mai bine

 

Gresesti grav.+ ca deobicei segmentii se uzeaza in egala masura.

 

Sau poate sunt buni si are simeringurile la supape stricate....noi ne dam cu parerea fara sa avem masina in fata, poate are ceva la chiulasa si scapa ulei in cilindrii...bujiile sunt toate aceasi culoare?

Link to comment
Share on other sites

Eu am segmentat un M54 si intr-adevar era plin de calamina intre segmenti cat si in spatele lor. Din 6 doar 2 pistoane erau afectate, dar era de ajuns sa consume ulei destul de mult.

 

Exact ca in poza.

post-52255-0-92263700-1435998824_thumb.jpg

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Eu am segmentat un M54 si intr-adevar era plin de calamina intre segmenti cat si in spatele lor. Din 6 doar 2 pistoane erau afectate, dar era de ajuns sa consume ulei destul de mult.

 

Exact ca in poza.

Cat iti consuma inainte de segmentare si cum iti consuma acum sau daca iti mai consuma?

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa umbli in motor, intai sa intrebi daca au cale pt N52. Eu decat la un service am gasit dar nu am mai fost la ei pt ca i-am vazut ca nu prea stiu cu ce se mananca treaba. Sa ne ti la curent ce faci cu ea pt ca sunt curios cum o rezolvi...bafta
Link to comment
Share on other sites

crtir, nu am inteles ce vrei sa arati cu imaginea aia. Boaska, nu orice bloc motor merge alezat

 

in imagine e vorba de pelicula de ulei si indepartarea ei.Presupun ca prin depuneri se blocheaza canalul acela de evacuare si cumva uleiul urca in sus spre camera de ardere.

Link to comment
Share on other sites

in imagine e vorba de pelicula de ulei si indepartarea ei.Presupun ca prin depuneri se blocheaza canalul acela de evacuare si cumva uleiul urca in sus spre camera de ardere.

 

Acolo e reprezentata situatia ideala. In realitate, din cauza uzarii, segmentul nu va mai exercita aceiasi forta elastica pe cilindru iar muchiile sale se vor rotunji. Din cauza asta el va "pluti" peste pelicula de ulei de pe cilindru si nu-l va mai indeparta ( + mai exista si alte fenomene care favorizeaza partrunderea uleiului in camera de ardere). In situatia cea mai nasoala, cand segmentul se blocheaza, cantitatea de ulei care va patrunde in camera de ardere va fi foarte mare.

Link to comment
Share on other sites

Nu.

Si oricum e posibil sa se rezolve doar prin segmentare.

Un bloc afectat nu merita reparat.

 

Honuirea se poate realiza doar in fabrica, nu in vreun atelier.

 

Daca ai scule se poate realiza, si atelierul este acelasi in care se rectifica arbori si chiulase....

 

Degeaba pui segmenti daca are uzura pe camasi, cum la fel degeaba pui cuzineti noi daca manetoanele sunt ovale

 

Cum la fel degeaba pui segmenti noi pe niste pistoane ovalizate

 

crtir, nu am inteles ce vrei sa arati cu imaginea aia. Boaska, nu orice bloc motor merge alezat

 

Posibil, cu toate ca ma indoiesc, este vorba de zecimi... eu stiam niste centre in cta care se ocupau de asa ceva acum cativa ani... erau meseriasi buni

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

deci presupun ca depunerile astea sunt asociate si cu pierderea functionalitatii de etansare a segmentilor.

Nu ,depunerile sunt urmare a uzurii segmentilor si eu cred ca si a uleiului prost/sau care nu s-a schimbat la timp.

@BOASKA- Sa sti ca pistoanele sunt facute ovale.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ,depunerile sunt urmare a uzurii segmentilor si eu cred ca si a uleiului prost/sau care nu s-a schimbat la timp.

@BOASKA- Sa sti ca pistoanele sunt facute ovale.

 

Are sens ce zici tu dar nu prea are sens atunci filmuletul acela de pe youtube cu recomandarea folosirii solutiei pt. curatarea depunerilor.Elimini depunerile dar ramai cu segmentii care in continuare nu etanseaza.Pt. ca in filmulet se sugereaza ca folosirea solutiei rezolva problema consumului de ulei.

Link to comment
Share on other sites

e de la simeringurile de supapa.

nu umbla la motor.

daca vrei sa scapi de consumul de ulei trebuie sa schimbi chiulasa (cu modelul 2010)

daca vrei sa reduci consumul de ulei foloseste ulei 10w60 (de M)si schimba mai des uleiul (max 10000km)

si nu astepta sa consume 1l de ulei sa completezi, verifica nivelul mai des si completeaza cu 250 -300 ml

sa fie mereu uleiul pe max

Edited by bill
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Daca ai scule se poate realiza, si atelierul este acelasi in care se rectifica arbori si chiulase....

 

Degeaba pui segmenti daca are uzura pe camasi, cum la fel degeaba pui cuzineti noi daca manetoanele sunt ovale

 

Cum la fel degeaba pui segmenti noi pe niste pistoane ovalizate

 

Rectificarea chiulaselor se face in Romania cu niste scule foarte vechi.

La asta sunt bune, insa pentru honuire nu cred ca exista vreun atelier. Si oricum n-ar merita.

Anumite reparatii merita facute, altele nu.

De obicei exista in oferta si cele care nu merita facute pentru ca asta inseamna profit. Aici depinde de atelier. Exista oameni cu obraz si oameni fara obraz. Sau care se gandesc ca e bine daca merge, nu prea mai conteaza cum.

 

Daca are uzura pe peretii cilindrilor (caci camasi nu exista), schimbi motorul si gata.

 

Evident ca schimbi cuzinetii doar daca nu e vibrochenul uzat. La fel cum nu pui segmenti noi daca ai blocul uzat.

Conteaza cand descoperi problema si cand intervii. De exemplu, daca-ti bate motorul si mergi cu bataia, evident ca nu vei mai avea ce sa repari.

 

Ma amuza treaba cu minusurile. Aici nu e pictura sau poezie ca sa existe viziune artistica. Ceea ce am zis este real si bazat pe argumente si experienta.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Rectificarea chiulaselor se face in Romania cu niste scule foarte vechi.

La asta sunt bune, insa pentru honuire nu cred ca exista vreun atelier. Si oricum n-ar merita.

Anumite reparatii merita facute, altele nu.

De obicei exista in oferta si cele care nu merita facute pentru ca asta inseamna profit. Aici depinde de atelier. Exista oameni cu obraz si oameni fara obraz. Sau care se gandesc ca e bine daca merge, nu prea mai conteaza cum.

 

Daca are uzura pe peretii cilindrilor (caci camasi nu exista), schimbi motorul si gata.

 

Evident ca schimbi cuzinetii doar daca nu e vibrochenul uzat. La fel cum nu pui segmenti noi daca ai blocul uzat.

Conteaza cand descoperi problema si cand intervii. De exemplu, daca-ti bate motorul si mergi cu bataia, evident ca nu vei mai avea ce sa repari.

 

Ma amuza treaba cu minusurile. Aici nu e pictura sau poezie ca sa existe viziune artistica. Ceea ce am zis este real si bazat pe argumente si experienta.

Aici te contrazic, este un atelier in Satu Mare care se ocupa de reconditonare motoare (cam orice piesa din motor) si cel putin la chiulasa lucreaza cu scule performante , automatizate. Iti dau si link poate o sa ai nevoie de ei: http://www.comautoprest.ro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.