Jump to content

e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km)


cat82

Recommended Posts

Mi-au zis si mie mecanicii ca poti sa ai compresie buna si sa fie segmentii de ungere uzati, deci compresia nu e foarte relevanta

Inainte de segmentare poti verifica daca ai vacum pe carter si daca e totul bine fa o decalaminizare a cilindrului-am vazut prin state ca scot bujiile si baga in cilindrii niste solutii si o lasa asa peste noapte

Link to comment
Share on other sites

tot vorbind se segmentare cu diverse persoane, un prieten m-a ĂŽntrebat de ce nu schimb și pistoanele dacĂŁ tot desfac motorul...... mi-a zis ca exista pistoane de compresie fĂŁcute de mahle și alți producĂŁtori aftermarket care vin cu tot cu segmenți și cam la același preț cu segmenții bmw care vin numai pe original și sunt 660 euro...... nu știu ce sa fac, nu cunosc multe detalii referitoare la pistoane..... știe cineva informații suplimentare? și care e diferența ĂŽntre pistoanele de compresie și cele normale? mulțumesc
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

tot vorbind se segmentare cu diverse persoane, un prieten m-a ĂŽntrebat de ce nu schimb și pistoanele dacĂŁ tot desfac motorul...... mi-a zis ca exista pistoane de compresie fĂŁcute de mahle și alți producĂŁtori aftermarket care vin cu tot cu segmenți și cam la același preț cu segmenții bmw care vin numai pe original și sunt 660 euro...... nu știu ce sa fac, nu cunosc multe detalii referitoare la pistoane..... știe cineva informații suplimentare? și care e diferența ĂŽntre pistoanele de compresie și cele normale? mulțumesc

ai un link ceva ? sau un cod de piesa..

Link to comment
Share on other sites

tot vorbind se segmentare cu diverse persoane, un prieten m-a întrebat de ce nu schimb și pistoanele dacă tot desfac motorul...... mi-a zis ca exista pistoane de compresie făcute de mahle și alți producători aftermarket care vin cu tot cu segmenți și cam la același preț cu segmenții bmw care vin numai pe original și sunt 660 euro...... nu știu ce sa fac, nu cunosc multe detalii referitoare la pistoane..... știe cineva informații suplimentare? și care e diferența între pistoanele de compresie și cele normale? mulțumesc

Stiu ca diferenta e capul pistonului, partea de deasupra lui e diferita la un tip fata de altul., Deci o diferenta exista.

 

..Cele de compresie sunt mai "groase" ("buza" de sus a lor) ...deci comprima mai mult "amestecul" si sunt "adaptate" supapelor...

 

Daca e sa schimbi si camasi trebuie demontata si chiulasa iar manopera urca sus de tot.

Daca e vorba "doar" de segmentare cred ca se poate face si doar pe "jos" cu baia, pompa de ulei si arborele dat jos... lant si alte alea, adica mai putin decat pe sus..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Sunt turnate impreuna cu blocul?

Nu exista camasi fiind monobloc.

 

Pe cilindri exista un aliaj numit Aluminum Silicon. Este un material foarte dur. Un astfel de motor nu are camasi si nu poate fi reconditionat.

Exista diversi idioti care bucseaza astfel de blocuri, adica alezeaza blocul si monteaza o camasa facuta artizanal dintr-un material oarecum dur. E o imbecilitate. Un bloc motor afectat trebuie schimbat. Se pot schimba cuzineti, segmenti, se poate reconditiona chiulasa, schimba supape. Insa nu se repara blocurile ca la Dacia 1310.

 

D-aia motoarele de BMW din aluminiu au in denumire si Alusil.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pistonul are in general 3 segmenti,2 de compresie si unul raclor sau ungere . Compresia este ok. Deci nu ai probleme cu ovalizari cilindru sau segmentii de compresie. Mai ramane cei de ungere ,care sunt plini de calamina si lasa uleiul sa intre in camera de ardere si deaici consumul mare de ulei.Asta in cazul tau,deoarece ai rezolvat si celelalte posibilitati, simeringuri supape,garnituri etc.
Link to comment
Share on other sites

Nu exista camasi fiind monobloc.

 

Pe cilindri exista un aliaj numit Aluminum Silicon. Este un material foarte dur. Un astfel de motor nu are camasi si nu poate fi reconditionat.

Exista diversi idioti care bucseaza astfel de blocuri, adica alezeaza blocul si monteaza o camasa facuta artizanal dintr-un material oarecum dur. E o imbecilitate. Un bloc motor afectat trebuie schimbat. Se pot schimba cuzineti, segmenti, se poate reconditiona chiulasa, schimba supape. Insa nu se repara blocurile ca la Dacia 1310.

 

D-aia motoarele de BMW din aluminiu au in denumire si Alusil.

 

Thx for the lesson thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Degeaba schimbi pistoane ,dacã ai blocul ovalizat ,si chiar e o problema Întâlnita destul de des la 325i cel de 218 cp.

Nu ai decât sa desfaci motorul si sa vezi starea blocului si a segmentilor.

DacĂŁ blocul este ok si segmentii de ungere praf ,e clar .

Pui un set de segmenti si unul de cuzineți si e ok, dacĂŁ nu e nasol (alt bloc sau alt motor.)

Bafta ,nașpa moment.

Link to comment
Share on other sites

Pistonul are in general 3 segmenti,2 de compresie si unul raclor sau ungere . Compresia este ok. Deci nu ai probleme cu ovalizari cilindru sau segmentii de compresie. Mai ramane cei de ungere ,care sunt plini de calamina si lasa uleiul sa intre in camera de ardere si deaici consumul mare de ulei.Asta in cazul tau,deoarece ai rezolvat si celelalte posibilitati, simeringuri supape,garnituri etc.

 

sa-mi explicati si mie care e legatura intre depunerea de calamina pe segmenti si patrunderea uleiului in camera de ardere.In ce masura e afectata etanseitatea intre piston si camera de ardere datorata depunerilor ?

Link to comment
Share on other sites

Nu calamina se depune pe canalele segmentilor ci COCSul ( desi cel mai afectat este canalul primului segment de compresie). Practic, se formeaza o substanta dura, care blocheaza segmentul si acesta nu va mai indeparta pelicula de ulei de pe cilindru. Edited by dmnu
Link to comment
Share on other sites

Cum spuneam si pe pagina anterioara,eu am AUZIT de la doi mecanici diferiti din 2 reprezentante (bavaria si mhs) ca ar fi 2 cauze:

Unul spunea ca problema este blocul motor ,se ovalizeaza si trebuie bucsat(si cum zicea service premium este o imbecilitate)

Al 2 lea spunea ca nu ar fi de vina blocul ,ci segmentii si trebuie segmentat motorul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si mai merge alezat blocul si puse pistoane plus segmenti noi la cota 1 de reparatie, asta daca gasesti pistoane la cota 1 sau 2, segmenti gasesti sigur

 

Daca faci asta este motorul ca nou, fara bucsi si alte cacaturi second hand

 

Ok, deci tu nu poti sa stii ce are pana nu il desfaci, daca ai compresia buna inseamna ca este posibil sa scapi cu o segmentare doar, oricum daca desfaci chiulasa poti masura uzura cilindrilor cu micrometrul si o sa deacoperi cata uzura are

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.