Jump to content

NFL--->FL


Bogdy315i

Recommended Posts

Salut , a-si avea mai multe intrebari iar orice fel de raspuns primit ma va ajuta sa fac ceea ce mi-am propus.

 

Am un e46 316i din 99 1895 cm 105 cai iar in cateva sapt voi ,, primi cadou " un BMW 318i M SPORT 1995cm cp 143 din 06.01.2004 cu volan pe dreapta din Anglia

 

Eu vreau ca aceasta masina din Anglia sa-mi fie ca un donator pt a mea, avand in vedere ca e plina de rugina pe la aripi capota praguri etc ( cea din 99 ) ma gandeam sa pun tot de pe cea de anglia pe a mea ( bara fata, aripi, faruri, praguri, bara spate usi etc )

 

Pe langa partea de tabla si transformarea ei in FL , am vrut sa pun : Magazia din portbagaj , a-si vrea sa montez si un CD Player business mode cel care citeste si MP3-uri in loc de ce am acuma acel Reverse cu caseta doar, volanul cu comenzi , scaunele ( ale mele sunt cu incalzire , a-si vrea sa mut incalzirea dp ale mele pe cele care vin montante, nu stiu daca poti sa schimbi perinitele alea sau ce sunt de dau incalzire ) , am avut o problema mai veche si inca nu am remediat-o si anume cu chipul din cheie si contactul care tot faceau figuri, am vrut sa schimb si inchiderea centralizata cu tot cu imobilizator contact etc iar cea mai mare nedumerire a mea este MOTORUL vreau sa-l schimb sa-l pun pe cel de 143 de cai, totusi este o generatie mai bun ma gandesc , decat cel din 99, pe scurt alta viata, nici nu vreau motoare imense de 2,5 3.0 , eu unul a-si fi multumit si de trecerea de la 105 la 143. Intrebarea mea este legata de motor + celelalte , motorul daca se potriveste, trebuie altceve sa schimb la el , ma gandesc si acel calculator de motor ca trebuie schimbat, altceva ar mai fi de schimbat sau m-a impiedica altceva sa nu schimb motorul, iar daca il schimb sa nu imi fie Bordcomputerul in Mile sau Galoane, iar cele de mai sus mentionate care se pot face si care nu se pot face.

 

Orice raspuns mi-ar fi de mare ajutor :unsure:

Link to comment
Share on other sites

daca ai o masina intreaga iti dai seama ca ai tot ce iti trebuie ca sa faci schimbul.

sa schimbi motorul vei avea nevoie de multe, f multe, cred ca inclusiv galeria de evacuare, alternator, compresor clima, motorul cu mare parte din anexe etc.

 

sper ca nu te gandesti sa il muti singur

Link to comment
Share on other sites

Nu mai bine muti volanul la cea de Anglia cu piese de pe a ta si o inmatriculezi?

 

Poate merita.

 

In orice caz, trebuie sa afli cat iese taxa la cea de Anglia si apoi sa te hotarasti, ca daca nu iese euro 4...

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

daca ai o masina intreaga iti dai seama ca ai tot ce iti trebuie ca sa faci schimbul.

sa schimbi motorul vei avea nevoie de multe, f multe, cred ca inclusiv galeria de evacuare, alternator, compresor clima, motorul cu mare parte din anexe etc.

 

sper ca nu te gandesti sa il muti singur

 

 

da pai si evacuarea o voi muta , absolut tot , nu il mut singur ma ajuta tatamiu care o lucrat in domeniu asta foarte multi anii la un service auto, sper norocul meu :sweat:

 

Poti schimba motorul linistit daca nu e trecuta seria in actuala carte a masinii dar mai bine treci pe la rar sa o reomologheze fiind euro 4.

 

in talon la actuala masina nu am trecuta seria de la motorul 1895cm , ma gandeam sa ma duc sa zic daca poate sa mi-l treaca, dar eu sa am intre timp pe masina noul motor

 

Nu mai bine muti volanul la cea de Anglia cu piese de pe a ta si o inmatriculezi?

 

Poate merita.

 

In orice caz, trebuie sa afli cat iese taxa la cea de Anglia si apoi sa te hotarasti, ca daca nu iese euro 4...

 

nu stiu exact , am VIN-ul masinii si l-am cautat pe net si aparea 22.11.2003, iar in cartea aia avea trecut 06.01.2004 , deaia zic ca nu stiu ce noxe iasa sau nu...dar nu a-si vrea sa mai dau aproape 1 mie de euro + manopera de mutare volan , cand le pot face singur eu singur

 

Farurile de pe Anglia pe Ro nu o sa mearga.

 

Cele de anglia bat invers, pot fi reglate ,dar tot or sa incomodeze in trafic pe cei din fata

 

incerc sa le reglez in asa fel incat sa nu ii incomodeze pe cei din trafic, avand in vedere ca nu prea circul asa mult inafara orasului ...iar ziua sau seara in orash nu cred k deranjeaza pe cineva asa de tare luminiile.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Le.am avut pe ambele. Cel de 105 e mult mai fiabil. Cel de 143 e destul de stricacios.

 

ambele motoare au ceva km...a meu are aprox 250 de mii, iar cel din anglia vreo 170 de mii de mile, tot pe acolo ar veni...ambele motoare is rulate mult...acuma ce pot sa zic iti dai seama ca pot aparea probleme la ambele, pana acuma ce e drept nu am avut cu cel de 105 nicio problema , daca il pui pe cel de 143 poti sa ai poti sa nu ai depinde putin si de noroc

 

Motorul de 105 CP (M43B19) e f simplu si robust, nu are multe sisteme pe ea ce sa se strice... dar are doar 105CP

Cel de pe FL N42 (143CP) din cate am citit e un motor destul de complex... multe valve pe admisie, vacum, etc...

 

 

 

Motorul de 105 CP (M43B19) e f simplu si robust, nu are multe sisteme pe ea ce sa se strice... dar are doar 105CP

Cel de pe FL N42 (143CP) din cate am citit e un motor destul de complex... multe valve pe admisie, vacum, etc...

 

 

si dupa parerea ta zici ca s-ar merita sau nu, si unul si altul ( motoarele au peste 250 de mii de km )

Edited by Bogdy315i
Link to comment
Share on other sites

ambele motoare au ceva km...a meu are aprox 250 de mii, iar cel din anglia vreo 170 de mii de mile, tot pe acolo ar veni...ambele motoare is rulate mult...acuma ce pot sa zic iti dai seama ca pot aparea probleme la ambele, pana acuma ce e drept nu am avut cu cel de 105 nicio problema , daca il pui pe cel de 143 poti sa ai poti sa nu ai depinde putin si de noroc

 

La rulajul ala, motorul de 143 va avea garantat probleme, de la simernguri supape, la valva CCV, la motoras valvetronic, la distributie sarita de la punct, la scurgeri de ulei peste tot. Crede-ma, am bagat intr-un motor dinasta peste 1000 de euro ca sa-l aduc cat de cat la adevar si tot facea probleme. La o zi dupa ce am vandut masina m-a sunat baiatul ca nu mai porneste :). Nu face schimbul asta ca-ti vei blestema zilele. In cazul M43 vs N42, mai simplu inseamna mai bun.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La rulajul ala, motorul de 143 va avea garantat probleme, de la simernguri supape, la valva CCV, la motoras valvetronic, la distributie sarita de la punct, la scurgeri de ulei peste tot. Crede-ma, am bagat intr-un motor dinasta peste 1000 de euro ca sa-l aduc cat de cat la adevar si tot facea probleme. La o zi dupa ce am vandut masina m-a sunat baiatul ca nu mai porneste :). Nu face schimbul asta ca-ti vei blestema zilele. In cazul M43 vs N42, mai simplu inseamna mai bun.

 

da ai dreptate de cat sa ma chinui ore/zile intregi sa-l pun dp o masina pe alta, mai bine il las pe al meu si gata. NU era o chestie musai asta cu motorul , oricum masina dupa aceea o voi vinde mai bine daca are motorul de 143 de cai pe ea. Iar cu restu problemelor ma refer la partea electrica ar fi ceva mai complicat sau nu ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.