Jump to content

Nelamurire modele seria 3


Cristi57

Recommended Posts

Buna ziua, am si eu o nelamurire in ceea ce priveste modelele de la seria 3.

Vreau sa stiu care este diferenta intre 316 - 318 - 320?

Nu sunt prea mare cunoscator si as vrea sa aflu. E posibil ca in viitorul apropiat sa cumpar un seria 3.

 

Vreau sa imi cer scuze daca cumva este vreun topic in care as putea sa gasesc raspuns la intrebarea mea.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai ca sunt diferente de pret.

La origine, ultimele 2 cifre reprezentau motorizarea: un 325i era un seria 3 cu motor de 2.5l pe benzina. Un 316i era un seria 3 cu motor de 1.6l pe benzina, etc.

Acum nu mai sunt asa relevante, spre ex un E46 320i e seria 3 cu motor pe benzina de 2.2l.

Pe scurt, diferenta dintre ele este de motorizare si poate de nivel de echipare si/sau optiuni.

Diferenta de design tine de an de fabricatie (generatie), cat despre fiabilitate, logic, fiecare motorizare are particularitatile ei.

Daca vrei sa iti explice cineva toate motoarele, cu putere, probleme, avantaje, mai bine folosesti functia search.

Edited by MuciX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, am si eu o nelamurire in ceea ce priveste modelele de la seria 3.

Vreau sa stiu care este diferenta intre 316 - 318 - 320?

Nu sunt prea mare cunoscator si as vrea sa aflu. E posibil ca in viitorul apropiat sa cumpar un seria 3.

 

Vreau sa imi cer scuze daca cumva este vreun topic in care as putea sa gasesc raspuns la intrebarea mea.

 

Diferentele sunt de putere, la diesel e acelasi motor. La e90 spre exemblu, 316 are 116 cp, 318 143 si 320 177cp. In cazul cutiilor manuale 316 si 318 au 5 viteze, la automate nu stiu...

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, am si eu o nelamurire in ceea ce priveste modelele de la seria 3.

Vreau sa stiu care este diferenta intre 316 - 318 - 320?

 

 

Cai putere sunt diferenta (puterea motorului) si ei vin/cresc cu capacitatea cilindrica(in general) si implicit pretul platit. Si marimea masinii creste, dar as spune nesemnificativ.. ;)

 

Mai sunt si 325, si 330 care ... cred ca sunt mai fiabile... dar nu ma pricep eu la toate ;)

Link to comment
Share on other sites

Prima data trebuie sa ne spui care este bugetul pentru achizitie, in functie de asta colegii de forum o sa-ti spuna ce varianta de 316, 318, 320 poti sa iti cumperi. Abia apoi cei care au modelele respective pot sa iti dea detalii despre ele. Una este un 318 e46, alta este un 318 e90, una este diesel, alta este benzinar, etc...
Link to comment
Share on other sites

Si sunt adevarate zvonurile cum ca anumite modele au unele slabiciuni?

Este adevarat si aplicabil oricarui model, al oricarui producator.

Pe langa asta, in cazul unei masini SH intervine si variabila "intretinere" si cat de interesat de ea a fost ultimul proprietar.

Link to comment
Share on other sites

323i e46 2.500cm 170 caluti benzinar recomand...pare motorul mare dar credeti-ma ca am consum de 12-13l/100km(mixt)

Referitor la consum mixt rezonabil, in ultimii 600 km la al meu 320 d, an 2010, 184 cp, am 6,5 l.

Estimez ca 200 km sunt urban.

Cum e?

Link to comment
Share on other sites

Tractor :p

Ce replicĂŁ slĂŁbuțĂŁ!

Cine stĂŁ cu urechea sĂŁ asculte motorul când conduce? De obicei audiem muzicĂŁ ĂŽn mașini.

 

Rar ĂŽi aud motorul, puțin la pornire.

La vitezĂŁ mare, nu prea se aude, e destul de bine izolat fonic.

 

Mâna sus ĂŽndrĂŁgostiții de zgomotul motoarelor pe benzinĂŁ, atât de fascinați de ele ĂŽncât nici nu pornesc muzica pentru a savura simfonia pistoanelor!

 

Diesel e cea mai bunĂŁ alegere. Cu banii pe care ĂŽi dai pe dublul consumului benzinarului, poți face orice altceva.

 

DacĂŁ n-ai PECO acasĂŁ, nu vei alege benzinĂŁ niciodatĂŁ!!

Poate dacĂŁ ești influențabil (a se citi ”slab de ĂŽnger”) și crezi legendele despre problemele scumpe ale diesel-ului și cum economisești o grĂŁmadĂŁ cheltuind mai mulți bani pe benzinĂŁ, dar mai puțini pe piese scumpe.

 

O, stai! Ai putea sĂŁ cumperi un diesel, care nu e gioarsĂŁ și nu vei schimba piese scumpe!!!

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Tractiunea pe spate este intradevar un dezavantaj?

Cu timpul te obisnuiesti si nu o sa mai ti se para un dezavantaj ci un avantaj maxim. Eu de exemplu nu as da tractiunea spate pentru una fata, nici pe timp de iarna nici vara. Poate doar o tractiune integrala m-ar incanta, dar aici vorbim despre altceva.

Ia cu incredere ca vei vedea ca nu o sa ai niciun fel de probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.