Jump to content

Consum ulei


safstf

Recommended Posts

Danke :thumbsup:

 

Trebuie sa fiu atent la ceva cand il pun pe cel nou? Am vazut ca e usor de inlocuit, pur si simplu se desface cel vechi si se pune asta nou.

 

Bitte,. Exact,doar il desfaci cel vechi si il insurubezi pe cel nou.O sa ai nevoie de o carpa sa o pui sub el cand il scoti ca o sa se prelinga putin ulei..si masina sa nu o misti pana il schimbi !

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Saptamana asta sau viitoare merg spre Brasov sa schimb simeringurile.

Ce altceva ar trebui sa mai schimb daca tot desface motorul? Simeringurile trebuie sa le iau originale sau le au acolo la service?

 

 

Asta e lista care contine cam tot ce ar trebui inlocuit. Presupun ca in afara de simeringuri, totul poate fi inlocuit si la mine in oras.

De unde trebuie sa comand toate aceste piese? Trebuie sa fie originale? Cum stiu daca pompa vacuum trebuie si ea schimbata? Pe o factura de service veche, imi scrie ca e recomandat sa schimb pompa vacuum dupa verificarile pe masina, in 2014.

 

Lista schimburi piese uzate:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.Simeringurile supape

2.Valva pcv si cele 3 furtune

3.Garnituri solenoizi ,garnituri pompa vacum,garnitura capac tacheti , separator ulei , oringuri,pompa vacuum-> daca e nevoie.

4.Intinzator distributie modelul revizuit cod :11317567680 ( acesta trebuie pus odata cu simeringurile sau cand voi schimba uleiul?

5.Ulei 0w40/0w30 + filtre

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

piese deja inlocuite:

5. kit distributie a fost schimbat in 2014 , garnitura capac culbutori si garnitura baie ulei motor , kit accesorii,kit distributie,intinzator curea transimie.

 

 

 

Planul meu:

 

Schimb simeringurile in Brasov, daca nu mai trebuie si altceva , iar apoi la mine in oras schimb uleiul 10w-40 , pun 0w-40 si incep sa schimb si restul.

Sper ca cei de la piese auto stiu de toate piesele din lista, nu stiu daca trebuie si ce trebuie luat original.

Daca mai trebuie schimbat ceva odata cu simeringurile, ca sa-mi fie mai usor, imi puteati sspune.

Multumesc la toti pentru toate informatiile stranse de mai sus :)

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Garnitura senzorului de valvetronic (eccentric camshaft), oringuri de la tuburile in care intra bobinele , garnitura motoras valvetronic , oringuri senzori camshaft , daca vrei diseara iti dau codurile , eu am schimbat cam tot.
Link to comment
Share on other sites

parerea mea ca nu se merita sa schimbi toate astea asa fara sa sti macar daca e nevoie...totusi e o masina de 2-3 mii de euro...daca crezi ca te mai poti tine cu banii dupa ea, parerea mea ca nu o sa poti. in sensul ca repari una si cade alta... de banii care ii bagi in ea + plus cat ai dat pe ea iti luai una tipla cu putini km si nu mai aveai nici o bataie de cap...
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

parerea mea ca nu se merita sa schimbi toate astea asa fara sa sti macar daca e nevoie...totusi e o masina de 2-3 mii de euro...daca crezi ca te mai poti tine cu banii dupa ea, parerea mea ca nu o sa poti. in sensul ca repari una si cade alta... de banii care ii bagi in ea + plus cat ai dat pe ea iti luai una tipla cu putini km si nu mai aveai nici o bataie de cap...

.. vezi tu, de aceea forumul acesta este pentru oameni iubitori de masini (poate chiar un anume model, pe acestia ii admir in mod special) si nu neaparat :thumbsup: pentru oameni pragmatici ca tine :hyper:

"tipla cu putini km ..." astea raman doar vorbe; cel mai bine cunosti masina PE CARE O CONDUCI de ceva vreme (aasta daca VREI sa o cunosti! :purple: )

 

E dreptul lui sa incerce sa repare masina care ii place. Nu cred ca e nevoie sa intervenim cu alte judecati; nici nu si-a exprimat pe undeva indoiala..

 

@ cristisad, dupa ce schimbi ce trebuie schimbat revin-o cu cheltuielile facute (si pentru altii) si de ce nu concluzii privitor la consum, ulei evident :pardon:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

parerea mea ca nu se merita sa schimbi toate astea asa fara sa sti macar daca e nevoie...totusi e o masina de 2-3 mii de euro...daca crezi ca te mai poti tine cu banii dupa ea, parerea mea ca nu o sa poti. in sensul ca repari una si cade alta... de banii care ii bagi in ea + plus cat ai dat pe ea iti luai una tipla cu putini km si nu mai aveai nici o bataie de cap...

 

Un e46 tipla are simeringurile la fel de uzate si tot o sa cedeze intr-o zi, daca nu-s cedate deja. Daca iti iei un e46 tipla, la5000-6000euro, probleme cu simeringurile si consum ulei tot vei avea intr-o zi, din ce am citit pe forum, acestea fiind consumabile pana la urma.

Nu e chestia ca bag multi bani,nu-s asa multi bani avand in vedere gravitatea problemei. A mea consuma 1litru la 1000km, mereu imi apare martor in bord dupa 900km parcursi si n-o pot lasa asa.

Ador e46 facelift, a fost dintotdeauna modelul preferat , desi e90 imi place mai mult. Sunt si genul de om care baga bani in masina, sa fie intretinuta bine.

1 litru de ulei la 1000km e o problema mare pentru mine si n-o las asa, bag un ban , dar o fac.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea ca nu se merita sa schimbi toate astea asa fara sa sti macar daca e nevoie...totusi e o masina de 2-3 mii de euro...daca crezi ca te mai poti tine cu banii dupa ea, parerea mea ca nu o sa poti. in sensul ca repari una si cade alta... de banii care ii bagi in ea + plus cat ai dat pe ea iti luai una tipla cu putini km si nu mai aveai nici o bataie de cap...

 

Toate astea adica garnituri si o-ringuri nu sunt mai mult de 200-300 de lei..si le schimbi pentru linistea ta nu ca vezi doamne trebuie schimbate si ele...sunt cauciucuri la temperaturi ridicate,in timp se intaresc si nu mai etanseaza calumea...nu sunt o avere si pana cumperi in fiecare luna ulei sa completezi le schimbi si gata...in plus si o masina noua poate face figuri sa sa bagi bani in ea de sa-ti iasa pe urechi...intr-adevar,sunt mult mai multe sanse sa pice una second ca una noua dar tot fiare sunt...

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o curiozitate.

Am folosit ulei castrol, 5w40, imi consuma cam 1L la 1000 km. M-am hotarat sa trec pe 10w40, am crezut poate ca nu il va manca atat de tare, liqui moly 10w40 MoS2.

Problema e ca acum consuma si mai mult ulei, cred ca 1 litru cam la 500km. Care e logica aici? Am descoperit ca imi curge pe la capacul de la culbutori, voi schimba cat de curand garnitura, poate si semeringurile la supape sunt duse, sau segmentii de ungere, dar nu inteleg de ce consuma mai mult 10w40-ul? Nu trebuia sa fie un pic mai gros, si orice ar fi, ar trebui sa consuma mai putin, sau sa curga mai putin?

Link to comment
Share on other sites

Stiu sigur ca pcv-ul e ok, l-am anulat si tot se duce undeva uleiul.

Urmeaza garnitura de la capacul de la culbutori, se vad picaturi de ulei pe langa galeria de evacuare.

Daca nici asta nu e, cred ca ma bag si in motor. Daca-s segmentii ok, schimb semeringurile la supape. Daca prezinta uzura foarte mare, caut alt motor si asta e.

 

Acum daca am pus 10w40, pot sa ma intorc la 5w40?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Problema e de la simeringuri supape. Nu e de la segmenti. Pe la garnitura nu pierde in asemenea hal incat sa se duca un litru la 1.000 km. eu zic sa schimbi simeringurile si garnitura in acelasi timp. Doar cu ea nu rezolvi nimic. Poti da jos acest ulei si sa pui altul.
Link to comment
Share on other sites

sunt 2 aspecte la ce ai facut tu.

la cald 5w-40 are aceasi vascozitate cu 10w-40-deci in mers, teoretic, il va manca la fel, daca e sa judecam doar dupa vascozitatea la cald, care e identica.

 

 

la rece, cand masina sta parcata , daca ai vreo gaura pe undeva, 10w-40 ar trebui sa ajute ca e mai vascos la rece.. si la pornire la fel, pana se incalzeste.

 

A doua diferenta e ca spre deosebire de 5w-40 care e full sintetic, 10w-40 e semisintetic care e mai putin rezistent la uzura, isi pastreaza mai putin proprietatile si se schimba mult mai des...de exemplu un ulei semisinteic il tii 10-12k, unul sintetic mai mult 15-20 25k... sau cat mia e un interval de schimb la motoare mai noi si cu uleiuri full sintetic..

 

 

daca manca 10w-40 mai mult chiar decat 5w-40, dupa mine inseamna ca ai ceva probleme in mers, fiind mai putin rezistent la uzura decat unul sintetic, mananca mai mult.. deci probabil se duce pe la semering-uri segmenti etc...

Link to comment
Share on other sites

Daca e vorba de semeringurile la supape, merita sa caut pe cineva sa le schimbe fara sa dea jos chiulasa?

Sau mai bine o dau jos, o duc la rectificat, si ce mai trebuie?

 

Daca nu ai probleme cu garnitura de chiulasa,implicit chiulasa nu are rost sa dai jos chiulasa pt schimbarea simeringurilor...

Link to comment
Share on other sites

Si daca tot se duce uleiul pe la semeringuri, si nu le schimb, se poate intampla ceva?

Sau influenteaza cu ceva mersul motorului?

Ca pana la urma 1 litru la 1000 km nu e atat de mult la cat circul eu, si pe de o parte as mai astepta, poate prind un 2.8...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.