Jump to content

oprire motor + scurgere antigel 116i e87


Recommended Posts

Salutare

 

Am nevoie de cateva sugestii din partea voastra. Tocmai am cumparat o masina 116i e87 din 2005. Prima data pe diagnoza a aparut o eroare la debitmetru de aer si la pompa auxiliara de apa, au aparut ca erori intermintente. La a doua diagnoza facuta la un alt service a aparut din nou eroarea la debitmetru plus eroare la vacuum.

 

Ca si simptome masina are 2 probleme:

1) se opreste motorul din mers, doar cand franez, cand ma apropii de un semafor, stop etc, atunci cand scot din treapta a doua si o las pe liber, indiferent daca motorul e rece sau cald, fara sa aiba fluctuatii de turatie sau alte semne ca motorul urmeaza sa se opreasca. Apoi masina porneste normal.

2) pierde antigel. ciudat este ca, completez cu antigel, merg cu masina 3-4-5 zile, nivelul nu scade, si peste noapte gasesc balta sub masina si tot lichidul scurs. S-au uitat la un service si au zis ca pe la furtune nu pare sa curga.

 

Daca s-a mai confruntat cineva dintre voi cu astfel de probleme si mi-ar putea da un sfat ar fi minunat. Eventual o recomandare service/mecanic din Iasi.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Prima manifestare pare un efect plauzibil al unei erori a debitmetrului... legat de cea de-a doua, sigur e antigel ? Daca pe la furtune nu curge, au mai ramas radiatorul (inclusiv busonul de umplere) sau blocul motor. Motorul da semne ca s-ar supraincalzi ?

 

PS: De unde esti ?

Link to comment
Share on other sites

Prima manifestare pare un efect plauzibil al unei erori a debitmetrului... legat de cea de-a doua, sigur e antigel ? Daca pe la furtune nu curge, au mai ramas radiatorul (inclusiv busonul de umplere) sau blocul motor. Motorul da semne ca s-ar supraincalzi ?

 

PS: De unde esti ?

 

 

Pai antigelul e, mi se aprinde in bord martorul pentru lichid de racire, miercurea trecuta am completat cam 1-1,5 litri, apoi vineri am fost in service si au verificat aia pe unde curge, dar nu au gasit nimic suspect pe la furtune si imbinari. Totul bine si frumos pana aseara cand am parcat masina si dimineata era balta sub masina, tot lichidul curse-se, si nu, motorul nu da semne ca s-ar supraincalzi. Sunt din Iasi

Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca e antigel ? Poate e lichid de spalat parbrizul... :)

Ma gandesc ca daca era altceva ti-ai fi dat seama, gen ulei.

 

 

E lichidul de racire, sunt sigur, cum am mai spus s-a aprins in bord martorul pentru umplere lichid racire, plus ca am verificat borcanul si este gol, cu o zi inainte verificasem si era la nivel maxim, este un flotor acolo care indica nivelul. E posibil sa fie o fisura la radiator si sa curga peste noapte tot lichidul de racire, intr-un timp asa scurt ? acuma scutul s-a mai uscat dar e ud in continuare in zona radiatorulul.

 

Pe insa mine mai tare ma ingrijoreaza problema de la debitmetru/vanos. Astea sunt erorile care au aparut pe diagnoza:

 

- 2D0F Hot-film air-mass sensor signal

- 2A83 Vanos Intake.

 

S-a mai confruntat cineva cu erorile respective si daca da, care a fost rezolvarea ? Intre timp caut un service de incredere in Iasi, astept unele sugestii.

Link to comment
Share on other sites

Pai prima eroare iti zice ca e ceva in neregula cu semnalul senzorului de la debitmetru. Poate fi debitmetrul in sine, cablajul (putin probabil) etc.

La modelele mai vechi puteai scoate mufa si vedeai cum se comporta masina fara debitmetru (ar trebui sa treaca by default intr-un mod in care citeste o anumita harta a volumului de aer aspirat in functie de viteza si de RPM-urile motorului). In teorie... la astea mai noi nu stiu care mai e principiul.

 

Iar pt VANOS cred ca trebuie sa ajungi la un mecanic.

 

Radiatorul poate avea o gaura, sau poate pierzi pe la garnitura pompei de apa... curios e ca mecanicii care s-au uitat n-au descoperit nicio urma, mi se pare cam improbabil.

Gaseste un service, urc-o pe elevator si inspecteaz-o bine, n-ai cum sa nu detectezi ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut! Legat de problema la vanos pot fi multe cauze, m-am confruntat cu ceva asemanator, daca doresti iti dau contactul unui mecanic care si-a "batut capul" cu probleme de genu.

si ce simptome avea masina ? in cazul meu doar se opreste uneori motorul in mers, in special am observat cand am AC-ul pornit (nush daca are vreo legatura sau e doar o coincidenta). Un alt simptom ar fi cand plec de pe loc in viteza I si II se simte de parca cineva mi-ar da niste suturi in fund, o accelerare sacadata. Dupa 1 august o sa am mai mult timp si o sa merg la un mecanic. Daca mecanicul de care zici tu e din Iasi, da lasa-mi te rog nr lui in privat. MS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.