Jump to content

Care motoare rezista mai mult in timp?


B.M.W.

Recommended Posts

Care motoare sunt cele mai fiabile? Chiar nu am idee poate imi sugerati ceva.. si poate imi si argumentati?

 

De viitor am inteles ca ar fi cele pe motorina .. dar oare sunt mai fiabile ca cele pe benzina

 

cum se comporta un motor pe benzina sau unul pe motorina la 250-300 mii km?

 

Astept orice comentariu...

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

bineinteles ca si modul de utilizare e un factor dar eu nu la asta ma refer. ma intreb care pica primul. pe benzina sau motorina?.. sau eventual care din ele are viatza lunga si care trebuie casat? stiu ca probabil un motor care ajunge la o asemena varsta se afla pe un model de mult fumat... dar totusi e o intrebare pe care eu mi-o pun de mult timp
Link to comment
Share on other sites

Fiind vorba de motoare in general... adaug si eu un comentariu: mie mi-a crapat chiulasa la vw 1,6 benzina la 45.000km. Si un cilindru.

Intretinut si uns cu toate uleiurile si filtrele din reprezentanta. Mecanicii au zis ca a fost defect de fabricatie... deci pana la urma e o loterie...

Link to comment
Share on other sites

Deci, teoretic, cele pe motorina sunt mai durabile sa zicem asa (teoretic , repet), deoarec :

au o ardere la temperatura mai mica, de asemenea hai sa zicem ca motorina e mai"uleioasa" , fapt ce ajuta la prelungirea vetii motorului, insa unul din factorii esentiali in longevitate este: schimbarea uleiului la timp si folosirea celui mai bun ulei indicat de producator. ( si , bineinteles, verificarea regulata a nivelului uleiului in vederea completarii daca e nevoie)... :blink:

Link to comment
Share on other sites

dupa cum spunea si @theotien, teoretic, cele diesel sunt mai fiabile... motorina e mai vascoasa, asigura o oarecare ungere, functioneaza la turatie ma joasa (sper sa nu spun prostii :blink: )... dar nu e regula. sa zicem, ca in conditii identice de folosire, un diesel e mai durabil ca un benzinar.
Link to comment
Share on other sites

Voi va referiti aici doar la mecanismul motor care nu stiu ce importanta are ca ajunge la 500.000 km daca pica sistemul de alimentare (Common Rail, de ex.) la, sa zicem 300.000. La MAS-uri sunt mai putine chestii care sa pice caci nu se lucreaza cu presiuni mari nici la aer, nici la combustibil. Turbinele si pompele de inalta presiune se duc cel mai repede. Astea le gasesti cel mai adesea pe Diesel.

Eu consider ca cel mai important factor distructiv pentru un motor este folosirea lui la turatii exagerate. Mult mai rau decat intarzierea cu 2000 km a schimbului de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.