Jump to content

Problema cheie Bmw E90


Recommended Posts

Salutare.

Ăn ultima perioada am observat urmĂŁtorul lucru: cheia folosita de mine (zilnic), deschidea/ĂŽnchidea masina de la o distanțĂŁ tot mai mica. Astfel ĂŽn ultimele zile a ajuns sa funcționeze de la 3-4 m distanta fata de mașinĂŁ. Pentru ca asta nu a fost o problemĂŁ pentru mine.... A fost ok

 

 

 

Ăn aceasta seara ĂŽnsĂŁ, nu a mai funcționat deloc, nici dacĂŁ o lipeam de mașinĂŁ... Am reușit sa o deschid doar mecanic, moment ĂŽn care am aflat și eu cum suna alarma mașinii ( pana acum nici nu am știut ca masina are alarma).

Eu cred ca am rĂŁmas fĂŁrĂŁ baterie la cheie, iar problema mea e ca din ce am vĂŁzut pe internet, nu e prea ușor de ĂŽnlocuit ( nu am confort acces).

Ma puteți ajuta cu o sugestie/sfat?

 

Trebuie sa schimb cheia cu totul sau e alta problema?

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu, normal ar trebui sa se incarce singura in contact si de obicei avertizeaza ca nu mai are baterie.

Nu a dat nici un semnal ca nu ar fi ceva ĂŽn ordine. Masina pornește fĂŁrĂŁ probleme..... ĂŽnsĂŁ am observat ca s-a schimbat limba meniului de pe display. Era englezĂŁ, acum e olandezĂŁ. Alta diferențĂŁ nu este. Ăn bord nu am nici o eroare

Link to comment
Share on other sites

Incearca si cu cealalta cheie ca sa-ti dai seama unde e defectul (masina sau cheia).

 

Apoi daca sigur e cheia, ai doua variante:

 

- schimbi cheia cu totul si e vreo 12 mil (in mare) pe la reprezentanta

 

- o spargi frumos si inlocuiesti acumulatorul dupa care o lipesti la loc.

 

P.S. Faptul ca masina porneste este irelevant pt ca ea ar putea porni si fara sa ai acumulator in cheie.

Link to comment
Share on other sites

Incearca si cu cealalta cheie ca sa-ti dai seama unde e defectul (masina sau cheia).

 

Apoi daca sigur e cheia, ai doua variante:

 

- schimbi cheia cu totul si e vreo 12 mil (in mare) pe la reprezentanta

 

- o spargi frumos si inlocuiesti acumulatorul dupa care o lipesti la loc.

 

P.S. Faptul ca masina porneste este irelevant pt ca ea ar putea porni si fara sa ai acumulator in cheie.

 

Salutare. CealaltĂŁ cheie funcționeazĂŁ perfect. Azi dimineațĂŁ masina s-a deschis cu cheia cu probleme, dar când am ĂŽncercat sa o ĂŽnchid s-a ĂŽntâmplat o ciudĂŁțenie: s-au deschis geamurile.

Concluzia e destul de clara, ĂŽn prima faza voi ĂŽncerca sĂŁ schimb bateria, iar dacĂŁ nu merge...voi lua o cheie nouĂŁ.

Mulțumesc pentru rĂŁspunsuri

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
As fi interesat si eu sa schimb carcasa si bateria la cheia mea. Si eu am aceeasi problema la e90. Doar de aproape mai functioneaza cheia. Stie cineva de unde pot sa cumpar carcasa noua? Se poate pune si baterie normala? sau trebuie neaparat tot acumulator? Ce fel de baterie trebuie? Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

O sa incerc sa imi povestesc eu problema cu cheia la E91 2008 318D automata ,cea cu acumulator sigilata fara comfort access,am fost la reprezentanta BMW pentru diagnoza ,aveam probleme la pornitul de dimineata chiar daca am schimbat bateria masinii,acceasi problema tot cu jumper-ul o porneam.Cheia mea functiona perfect toate 3 butoane ,deblocare usi ,blocare ,si deschidere portbagaj.Dupa diagnoza lor mi-au gasit probleme diverse ,90% le stiam ,mai mult mi-au confirmat ceea ce deja stiam.Masina era in parcare la ei cu usile deblocate ,am fost semnat hartiile am platit 600ron diagnoza ,nu ma obosesc sa apas pe butoanele telecomenzii pentru ca stiam ca masina era deschisa urc in masina bag cheia in slot pornesc motorul,dau mana cu ala de la service si plec.Ajung acasa parchez dau sa inchid masina apasand pe logo-ul BMW al cheii si nimic ,apas pe deblocare usi nimic ,cheia nu functioaneaza deloc la apasarea de butoane ,constat si ca limba in I-drive a trecut pe Olandeza.Ma duc din nou la ei si le zic ca mi-au stricat ceva ,ei dadeau vina pe cheia mea ca este descarcata ca parcurg distante scurte etc.Au verificat diversity/module/antena au zis ca e totul ok.Radio FM functioneaza ,am incercat smecheria cu sincronizarea cheii stand in masina cu usile blocate si geamurile inchise introducand cheia de 5 ori in slot apasand pe unlock si lock de 3 ori dupa care dau drumul la unlock si cheia ar trebui sa se sincronizeze dar nimic.Am incercat sa scot borna de minus lasat 15 minute si nimic.Mentionez ca cheia functiona inainte sa o duc la diagnoza lor de rahat.I am kinda desperate already.Am fost si la specialisti in chei au desfcut cheia au schimbat acumulatorul cheia non resonsive au pus acumulatorul meu vechi inapoi mi-au zis ca nu e problema din acumulatorul cheii ,masina o deschid din cheia metalica porneste alarma ,bag cheia in slot alarma se opreste.Motorul pornest tot ok.Ma duc la altcineva care are aparat de masurat semnalul telecomenzii si imi zice ca cheia transmite semnal e totul ok cu cheia.Cei de la BMW mi-au zis ca diversity antena/module e ok.Nu mai stiu ce sa fac ,am verificat si niste sigurante care par a fi ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.