Jump to content

E36/7


zahei

Recommended Posts

salut,

 

am renuntat la un e60 pentru minunatia asta si nu-mi lipseste nici macar o secunda :)

 

masina e din 1996 iar ca dotari enumar:

- nimic :)

 

absolut nimic. in afara de abs si oglinzi si geamuri electrice.

i love this car!

 

http://i62.tinypic.com/2eulfsg.jpg

nasu Radu stie? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru urari sau cum sa le zic :)

 

2.5 sau 1.9?

Oricum, faina, e o masina care chiar nu are nevoie de creature comforts.

1.8, versiunea EU. 1.9 a fost pentru US daca nu ma insel.

 

nasu Radu stie? :rolleyes:

stie :)

 

Cam brusca trecerea de la E60 la Z3. Nu au absolut nimic in comun, daca e daly drive dupa un timp mai scurt sau mai lung iti va lipsi E60-ul.

Sa o stapanesti cu placere.

m-am saturat de masinile pline de electronica si gadgeturi. in ultimii 10 ani am alergat dupa masini din ce in ce mai perfecte tehnic pana am reaizat ca nu asta ma face fericit :) nu imi lipseste E60-ul. E60-ul era doar o masina, un mijloc de transport (nu vreau sa generez flame-uri cu afirmatia asta, doar ca E60 in afara ca se comporta perfect ca masina nu mi-a miscat nici o coarda sensibila, nu mi-a smuls nici o lacrima si nu i-am mangaiat niciodata capota). Z3-ul are personalitate cu adevarat, te indragostesti de ea.. o adevarata clasica.

Z3-ul e daily drive, desi e a treia masina din casa :) E ca pe motocicleta, simti aerul in jurul tau. iar cand ploua si ii pui prelata, simti ploaia si mirosul de ploaie. si cateva picaturi inauntru, of course :)

la iarna o ascund in garaj. pana atunci e motocicleta pe care pot sa fumez si nu ma ploua :) o masina geniala. si dementa daca calci brusc acceleratia cu rotile bracate sau pe linia de tramvai :D

 

un aer conditionat nu i-ar strica deloc. daca as sti cum si cu cine sa vorbesc, i-as face retrofit. stiti pe cineva care face retrofit de a/c la z3? e cam calda vara pe aici pe la bucuresti :)

Edited by zahei
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

fa-mi un necesar de materiale :)

mai un ebay, mai o dezmembrare, se aduna de un ac.

 

banuiesc ca in afara de ce e sub plansa de bord, restul de sub capota motorului se potrivesc de la pisicuta..

Edited by zahei
Link to comment
Share on other sites

abia am scapat de impozitul de la e60, nu iau in calcul un motor mai mare :)

 

acasa mai am si o motocicleta, cat de multi cai putere sa ai pe masina ca sa-ti ofere aceeasi senzatie? :) asta nu e masina de omorat, e de tinut in sufragerie, in opinia mea.

Link to comment
Share on other sites

felicitari!!!!! nu esti singurul, suntem multi si ma bucura asta.....eu am renuntat la un f10 535 pentru ceva cat mai clasic....doar ca eu inca nu s hotarat....tot caut un z3 de ceva vreme(dar vreau facelift), sau altceva care sa mi incante ochii si sufletul(poate chiar mai vechi...mult mai vechi)....inca ma gandesc putin... dar te astept cu cat mai multe reviewuri si impresii despre aceasta superba masinuta....una din masinile lui bond.....james bond....:)

bafta cu ea si felicitari, s-o stapanesti sanatos!!!

 

 

le: pot sa intreb cat te a dus?(imi poti spune si p pm), de unde e luata, din tara, de afara....etc...

stima

Edited by Vlad_E30_E46
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu am facut un soi de retrofit A/C pe Z3... scoate-ti din cap ideea, mai bine... te duci in padure. :bashwall:

Nu ca ar fi imposibil dar trebuie sa te tina nervii si banii.

Se pot pune multe pe Z3, eu am reusit asa:

- AC

- cruise control

- heated seats

- ceasuri cu indicator de consum

- OBC 18 butoane

si mai erau cateva dar m-am vindecat, am vandut masina :twoup:

 

In Europa s-au vandut trei motorizari in patru pistoane, M43 de 1,8 si 1,9 plus M44 de 1,9. Pe acestea le poti recunoaste dupa bara fata cu grila mica. Cele in patru pistoane cred ca reprezinta cel putin 75% din ce gasesti prin Romania.

Cele in 6 pistoane au bara fata wide si au fost 2.8(majoritatea celor non facelift). Cele facelift au fost 2.0(a inlocuit M44-ul de 1.9), 2.2, 2.5(rare), 3.0(rare, au inlocuit 2.8 ) plus M Roadsterul de 3.2 care se recunoaste dupa grilele laterale diferite. Mai departe coupeurile au doar 2.8 sau foarte rar 3.0 (facelift)

 

le: pot sa intreb cat te a dus?(imi poti spune si p pm), de unde e luata, din tara, de afara....etc...

stima

 

Una buna este intre 4.000 si 6.000 euro. Ce este peste 6.000 sunt aberatii, ce este sub 3.500 sunt sigur cu probleme (sau chelioase). Sub 2.500 sunt deja gunoaie.

Vorbesc de Romania, cu acte in regula, inmatriculate.

Edited by babanu
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Una buna este intre 4.000 si 6.000 euro. Ce este peste 6.000 sunt aberatii, ce este sub 3.500 sunt sigur cu probleme (sau chelioase). Sub 2.500 sunt deja gunoaie.

Vorbesc de Romania, cu acte in regula, inmatriculate.

exact :)

 

in privinta retrofiturilor.. m-am linistit. poate apare o epava accidentata de pe care sa-mi iau tot ce imi trebuie. pana atunci, geamul jos si pleata-n vant! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.