Jump to content

X5 din 2005 nu se aprinde martorul Check Engine cand pui contactul


big77pil

Recommended Posts

Salut

 

Un prieten vrea sa isi cumpere un BMW X5 diesel din anul 2005 din Anglia. Pana cum a vazut 3 masini , iar la nici o masina nu se aprindea martorul de la check engine cand puneai contactul la masina ( acel martor de culoare galbena care seamana cu un robinet si se aprinde cand sunt erori ce trebuie resetate). Toti ceilalti martori se aprind si se sting OK. Cand ne-am uitat atent , se poate vedea silueta acelui martor in bord , dar nu se aprinde deloc.

 

Am intrebat mai multe persoane , tehnicieni auto, am sunat si la reprezentanta BMW si parerile sunt impartite. Majoritatea spun ca acel martor trebuie sa se aprinda cand pui contactul, iar altii spun ca se aprinde doar cand apar probleme. Cineva ne-a spus ca la modelele pe motorina nu se aprinde cand pui contactul, in schimb la cele pe benzina se aprinde.

 

Suntem putin descurajati si vrem sa ii intrebam pe cei care au experienta cu acest model de X5, daca pot sa ne ajute.

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

La mine se aprinde acel check engine cand pun contactul dar se stinge dupa o secunda sau doua maxim.Am X5 pe motorina din 2005.

Nu sunt specialist dar cred ca e normal sa se aprinda in momentul in care pui contactul iar apoi sa se stinga.

Edited by georgeX5
Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca ar trebui sa se aprinda pentru 2-3 secunde, cand se pune contactul. Cel mai sigur ar fi de pus masina pe tester (sau testerul pe masina? oare cum se zice corect? :)), asa se inchide orice discutie. In plus, se pot identifica si alte erori care nu dau alerte in bord. Edited by D_A_N
Link to comment
Share on other sites

Am mai vazut o masina , la care tot la fel, nu se aprinde martorul cand am pus contactul , apoi am facut testul mentionat de Eugen B , iar la test, martorul s-a aprins. Sincer nu stiu ce sa mai cred. Din toate masinile testate ,la nici una nu se aprindea martorul. Este posibil ca variantele cu volanul pe dreapta sa aiba toate aceasta problema ? Si de ce se aprinde la testul martorilor ?
Link to comment
Share on other sites

unii il dezactiveaza ca sa nu se aprinda, mai ales cand sunt puse la vanzare.

Ala cand sta aprins, de regula inseamna probleme cu emisii, dpf.. etc..

Si in anglia se practica dezactivat-ul dpf-ului in asa hal incat din 2014 la MOT in UK se verifica macar prezenta lui ( desi poate e gol pe dianuntru si anulat din soft) , dar verificarea e cel mult superficiala si cu un ciubuc treci si acolo..

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles , unii vopsesc martorul cu marker negru sa nu se mai vada ca sta aprins , dar in cazul asta, martorul s-a aprins cand am facut testul martorilor din meniul OBC, deci becul functioneaza. Se poate anula martorul din soft ? Foarte ciudat ....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.