Jump to content

Sfat achizitie BMW 116i


John92

Recommended Posts

Sunt posesor de Bmw, dar m-am axat pe motoarele diesel si nu cunosc multe lucruri despre motoarele pe benzina.

As vrea sa achizitionez un Bmw 116i pentru prietena mea si mi-ar prinde bine ceva sfaturi legate de acest model.

Este vorba despre masina din acest anunt> http://olx.ro/oferta/vand-bmw-seria1-116i-benzina-impecabil-ID4ht8V.html#35fa547c07

Eu am fost sa vad masina, se prezinta bine per ansamblu. Adica nu a fost lovita. A avut totusi un mic incident si a fost inlocuit farul dreapta si aripa, dar probleme majore nu sunt. Nu am reusit sa gasesc joja de ulei in schimb si mam documentat putin si am inteles ca aceste motoare nu au asa ceva, daca gresesc va rog sa ma corectati.

Masina ar mai avea o problema tehnica , se aude rulmentul de la ambreiaj putin si va trebui inlocuit.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca are cel putin 300.000 km. Din ce se vede in poze, tapiteria este foarte curata, dar daca te uiti cu atentie, este tocita.

La cat praf este pe motor, a facut minim minim 150.000 in conditii grele (pe camp in Germania sau drumuri nationale de la noi).

Daca ar avea kilometri reali, pretul ar fi corect pentru o masina fara dotari.

Incearca sa obtii detalii despre service-uri. Are carte sau inregistrari la reprezentanta?

Nu te grabi s-o iei pana nu te lamuresti.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca are cel putin 300.000 km. Din ce se vede in poze, tapiteria este foarte curata, dar daca te uiti cu atentie, este tocita.

La cat praf este pe motor, a facut minim minim 150.000 in conditii grele (pe camp in Germania sau drumuri nationale de la noi).

Daca ar avea kilometri reali, pretul ar fi corect pentru o masina fara dotari.

Incearca sa obtii detalii despre service-uri. Are carte sau inregistrari la reprezentanta?

Nu te grabi s-o iei pana nu te lamuresti.

Masina a fost luata, verificat istoricul la reprezentanta. Ultima revizie in Germania in 2013 la aproximativ 70k kilometrii, deci eu tind sa cred ca sunt reali. Masina se comporta foarte bine si nu are deloc tocita tapiseria. Poate se vede rau din poze, dar chiar e in stare buna. O sa vin cu niste poze in curand, mai detaliate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Parerea mea e ca are cel putin 300.000 km. Din ce se vede in poze, tapiteria este foarte curata, dar daca te uiti cu atentie, este tocita.

La cat praf este pe motor, a facut minim minim 150.000 in conditii grele (pe camp in Germania sau drumuri nationale de la noi).

Daca ar avea kilometri reali, pretul ar fi corect pentru o masina fara dotari.

Incearca sa obtii detalii despre service-uri. Are carte sau inregistrari la reprezentanta?

Nu te grabi s-o iei pana nu te lamuresti.

 

150.000 de km in CONDITII DE MERS PE câmp ! PE OGOR ! trĂŁgând la plug ! cel puțin !

unde,frate ? in Buzau ? n-are buzaul atata camp ca jumate e cultivat cu vita de vie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Probabil a schimbat rotile de vara cu cele de iarna si trebuie resetat din bord valoarea pt presiunea din roti.

 

Eu am procedat asa cum a spus colegul, in alta parte: "...deci e in felul urmator:bagi cheia in contact si fara sa calci pedala de ambreiaj apesi pe butonul start engine.Intri in meniul mic de la maneta de semnalizare la eroarea respectiva(exact cu a spus si colegul mai sus) apoi trebuie apasat de doua ori acolo la eroarea respectiva si anume:o data apasat scurt si inca o data imediat dupa dar de data aceasta tii apasat pana iti apare un patratel mic cu semnul de la "nike" in dreptul erorii.Eu am cutie manuala si nu stiu daca este vreo diferenta fata de cele automate desi eu unul nu cred.".

 

Iar chestia care se face cand se vrea RESETAREA controlorului de presiune in roti... se face din clapeta din stanga de pe bara de semnalizat trecand prin toate optiunile: ceas, intensitate lumini bord, consum in litri/km... pana se ajunge la presiune roti... acolo se apasa O DATA pe butonul din capul indicatorului de semnalizat, APOI LA A DOUA APASARE SE TINE APASAT pe acelasi buton pana in bord apara confirmarea ca o bifare-realizat.

 

Toate de mai sus se fac cu, contactul pus FARA A PORNI MOTORUL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.