Jump to content

Turbo E90


Recommended Posts

Buna ziua tuturor. Sunt nou pe forum si am o ”mica” problema cu noua mea masina. Am cautat pe forum insa nu am gasit pe nimeni cu o problema asemanatoare cu a mea si de aceea am deschis acest topic. Detin un E90 din 2007 ,150 cp si la un momendat am observat ca nu mai intra turbo decat dupa 3000 am mers la un servic autorizat si mi au spus ca este acuatorul turbinei dar sa nu-mi fac griji ca mi-l regleaza ei , zis si facut au reglat ei acuatorul intra turbo la 1800 dar dupa ce opream masina acuatorul bazaia foarte tare.Am crezut ca nu este normal sa bazaie si am mers la un service care se ocupa doar cu turbine le am spus ce problema am iar ei mi au spus ca turbo se regleaza doar pe bancul de proba. mi au dat turbo jos si mi au spus ca am joc 2 milimetri la axul turbinei longitudinal si ca trebuie sa schimb chitul de turbo , am facut acest lucru iar in momentul in care au montat turbo pe masina am observat ca trage doar dupa 2500 pana la 2500 este foarte puturoasa! au spus ca este de la filtrul de particule. Am mers la reprezentanta in service si i-am facut toate testele>injectoare , filtru particule etc. si cei de acolo spun ca filtrul are 13% cantitate . spuneti mi si mie va rog ce ar putea fi de vina?
Link to comment
Share on other sites

Cei de la AVD fac treaba buna, inseamna ca asa e

N-are cum sa fie nici geometria ca ti-au verificat-o si curatat-o cand au facut turbina

Oricum de la turbina e dar trebuie sa te duci inapoi la ei

Stiu ca la nime s-au ferit sa umble la reglajul geometriei, au preferat sa nu umble

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Cei de la AVD fac treaba buna, inseamna ca asa e

N-are cum sa fie nici geometria ca ti-au verificat-o si curatat-o cand au facut turbina

Oricum de la turbina e dar trebuie sa te duci inapoi la ei

Stiu ca la nime s-au ferit sa umble la reglajul geometriei, au preferat sa nu umble

Acolo am fost si eu la ei,fac treaba buna si nu prea cam stiu ce spun.Din 10 turbine facute cel putin 3 se reintorc cu probleme.Geometria nu se regleza nimic la ea...ci doar se curata de depuneri.Pe mine m-au pus pe drumuri degeaba sa cumpar si actuatorul desi le-am spus sa verifice geometria variabila

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma cred ca decat sa te mai legi la cap cu o turbina reconditionata, mai bine faci un sacrificiu si o iei de noua. La fel mi-a zis si un mecanic vineri, ca nu se merita reconditionarea din cauza ca nu se mai poate sincroniza cu partea electronica. Poate o sa mai traga cumva, dar niciodata ca la inceput ori ca una noua, calibrata de fabrica. Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.