Jump to content

Zgomot ciudat BMW 116 d


LIVIU791

Recommended Posts

Buna.

Am si eu un zgomot ciudat,si tare in acelasi timp, la masina si nu reusesc sa imi dau seama ce il cauzeaza.

Zgomotul se aude in treapta a 3-a de viteza ,si doar atunci cand sunt pe o panta si incerc sa fortez motorul sa urce de la 1000 ture in sus,mai exact pe la 1400 de ture.E un zgomot tare,ca si cand ar freca metal pe metal,care se aude doar cand am scris mai sus.

Azi am schimbat fulia de la vibrochen si tot asa...Sa incep sa schimb la piese pentru ca mecanicul isi da cu presupusul,e foarte costisitor...

Rog daca a avut cineva aceasta problema sa imi zica si mie,de ce anume e cauzata?

Link to comment
Share on other sites

pai tu vrei sa urci panta cu motorul la 1000 de ture? Ala e subturat si pentru un drum drept daca vrei sa accelerezi si sa ai ceva demaraj.....

Nu stiu ce ar putea fi, dar iti pot spune ca daca asa procedezi de fiecare data o sa ai si alte probleme cu motorul.

Link to comment
Share on other sites

Sa zicem ca merg in treapta a treia,ridic piciorul de pe acceleratie si dupa curba apare o panta nu foarte mare si atunci calc acceleratia si se aude zgomotul pe undeva pe la 1400 de ture.

Pot sa fiu atent la schimbarea in treptele de viteze,dar zgomotul ala mi-a intrat in "creier" si nu stiu de la ce provine...

Link to comment
Share on other sites

Pai daca accelerezi masina subturata in panta, mai mult ca sigur motorul tremura putin. Ai putea avea chiar si o tabla sau un plastic sub masina care vibreaza tare. Eu zic ca idee, nu e neaparat sa fie aia.

O alta idee, verifica flansa cardanului sa vezi daca e in regula.

Edited by John92
Link to comment
Share on other sites

Pai daca accelerezi masina subturata in panta, mai mult ca sigur motorul tremura putin. Ai putea avea chiar si o tabla sau un plastic sub masina care vibreaza tare. Eu zic ca idee, nu e neaparat sa fie aia.

O alta idee, verifica flansa cardanului sa vezi daca e in regula.

 

Am verificat si flansa la cardan...pare in regula.Daca ar fi ceva tabla,plastic eu cred ca ar bate si la alta turatie...,nu doar la 1400 de ture,in a 3 la panta...,dar totul e prins bine sub ea...,o ora m-am uitat cu ochii mei..

 

Chiar doar eu sa fiu ghinionist,si nimeni sa nu fi avut problema cu acest zgomot?!

Link to comment
Share on other sites

Din interiorul masinii este destul de greu sa localizezi sursa zgomotului, este mult mai simplu s-o faca cineva care este in afara masinii. Roaga un prieten cu o masina sa te ajute, sa mearga in paralel cu tine pe o astfel de panta unde masina ta face figuri, cu geamurile deschise si muzica oprita. Poate asa identifici macar zona din care vine zgomotul (din fata, de la motor sau din spate). Cauzele pot fi multiple, e greu de spus unde-i buba.

Si inca o idee, verifica si suportii motorului.

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa schimbi DPF-ul se auzea?

 

Nu sa auzit.

 

Din interiorul masinii este destul de greu sa localizezi sursa zgomotului, este mult mai simplu s-o faca cineva care este in afara masinii. Roaga un prieten cu o masina sa te ajute, sa mearga in paralel cu tine pe o astfel de panta unde masina ta face figuri, cu geamurile deschise si muzica oprita. Poate asa identifici macar zona din care vine zgomotul (din fata, de la motor sau din spate). Cauzele pot fi multiple, e greu de spus unde-i buba.

Si inca o idee, verifica si suportii motorului.

 

Suporti de la motor sunt in regula.Am stat langa mecanic cand a verificat tot sub ea.

Zgomotul se aude din fata,si e sunet foarte strident.

In viteza intra bine...,distributia am schimbat-o in martie la bimmer in buc. ,motorul e ok ,trage...,habar nu am ce poate cauza acel zgomot.Daca ar fi din volanta ar aparea alte probleme...

Nu stiu...,chiar nu stiu ce are.Am inceput sa o duc mai turata in a doua ca sa nu cumva sa ajung la 1400 de ture in a 3,si sa imi faca iar zgomotul ala..

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu cred ca este volanta. Nu o fi din cauza demontarii motorului pentru schimbarea distributiei? Poate n-au strans bine sau n-au pus toate suruburile de fixare elemente pe motor. Bimmer are review-uri ok, dar poate ai prins un mecanic care se grabea. :)

Incearca si alti mecanici, poate ai mai mult noroc.

Link to comment
Share on other sites

Se poate sa fie racordul ala metalic de la DPF, poti sa il verifici si pe el. Verifica si capacul de la motor, la mine a fost pus gresit la o revizie la mecanic si am constatat ulterior ca nu era infipt in ghidajele de plastic de sub stergatoare. Pana la urma tot eu am remediat :).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.