Jump to content

pareri xenon after aft pe e60 facelift


Narcis Pistol

Recommended Posts

Cauta prin dezmembrari faruri originale, si o sa iesi mai castigat.

Daca te arunci la non-originale, in afara de Hella ... o sa ai surprize referitor la calitate si la felul in care lumineaza. Pe langa faptul ca o sa coste mai mult decat unele SH

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cauta prin dezmembrari faruri originale, si o sa iesi mai castigat.

Daca te arunci la non-originale, in afara de Hella ... o sa ai surprize referitor la calitate si la felul in care lumineaza. Pe langa faptul ca o sa coste mai mult decat unele SH

Te contrazic.

De curând am modificat farurile halogen cu lupe si am pus lupe bixenon Hella. Am lumina mult mai buna decât un prieten care are bixenon din fabrica la aceeași masina si același an de fabricație, 2007. Plus ca costurile sunt mai mici decât dacĂŁ iei alte faruri second dar originale.

Link to comment
Share on other sites

Te contrazic.

De curând am modificat farurile halogen cu lupe si am pus lupe bixenon Hella. Am lumina mult mai buna decât un prieten care are bixenon din fabrica la aceeași masina si același an de fabricație, 2007. Plus ca costurile sunt mai mici decât dacĂŁ iei alte faruri second dar originale.

Si nu ti se pare normal sa ai lumina mai buna cand ai lupele CURATE ? Sau crezi ca lupele alea rezista la infinit ? Ti-ai gasit ce comparatie sa faci....

Link to comment
Share on other sites

problema nu e ca nu vezi tu, ci ca ii orbesti pe toti.

 

Nu orbesti pe nimeni. Dimpotriva chiar nu deranjeaza deloc. Daca lupele sunt montate bine, si apoi reglate cum trebuie, o sa fie lumina din plin si chiar nu orbesti pe nimeni. Inainte cand aveam farurile halogen si uitam faza lunga pornita deranjam foarte mult si primeam flashuri. Acum cu lupe AM mi se intampla cateodata sa le uit pe bixenon faza lunga si nu mi se intampla sa primesc flashuri. Deci cu atat mai putin deranjeaza faza scurta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

problema nu e ca nu vezi tu, ci ca ii orbesti pe toti.

sincer as ridica numerele direct pentru asa ceva, daca ar fi la RAR.

 

Chiar nu știu de ce faci așa comentarii. Mi-am spus pĂŁrerea ĂŽn mod civilizat. Iar de orbit nu orbesc pe nimeni pentru ca sunt lupe bixenon Hella de generație noua. Iar dacĂŁ chiar nu mĂŁ crezi ce spun poți sa ĂŽi ceri pĂŁrerea user-ului C_o_s_m_i_n.

Iar despre RAR pot sa iti spun ca am trecut fĂŁrĂŁ probleme și fĂŁrĂŁ spaga👍.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Problema se pune astfel: daca sunt lupe NOI si DE CALITATE (cum sunt cele Hella), becurile noi, ai practic faruri ca si cele noi oem si lumina pe masura.

Cine vorbeste de orbit... cred ca nu stie nici elementele unui proiector cu lupa.

 

Confirm ca SE POATE. Dar toate astea costa. Nu poti obtine ceva bun cu un buget de xenon ordinar la 200ron.

Farurile lui Petre vad EXTRAORDINAR de bine iar cutoff-ul nu e cu virgula. E ceea ce trebuie sa fie acolo.

Lupele pentru halogen (cum sunt cele de pe E60LCI) nu rezista la xenon. Se afuma destul de repede si nu mai faci mare branza cu ele.

In urma unei lucrari cu simt de raspundere si elemente de calitate, vei avea doar satisfactii.

Ca si costuri te vei situa undeva aproape de niste faruri xenon oem sh, dar vei avea practic niste faruri noi.

 

Deci Narcis... bun si ieftin nu poti avea. Calitatea costa.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Problema se pune astfel: daca sunt lupe NOI si DE CALITATE (cum sunt cele Hella), becurile noi, ai practic faruri ca si cele noi oem si lumina pe masura.

Cine vorbeste de orbit... cred ca nu stie nici elementele unui proiector cu lupa.

 

Confirm ca SE POATE. Dar toate astea costa. Nu poti obtine ceva bun cu un buget de xenon ordinar la 200ron.

Farurile lui Petre vad EXTRAORDINAR de bine iar cutoff-ul nu e cu virgula. E ceea ce trebuie sa fie acolo.

Lupele pentru halogen (cum sunt cele de pe E60LCI) nu rezista la xenon. Se afuma destul de repede si nu mai faci mare branza cu ele.

In urma unei lucrari cu simt de raspundere si elemente de calitate, vei avea doar satisfactii.

Ca si costuri te vei situa undeva aproape de niste faruri xenon oem sh, dar vei avea practic niste faruri noi.

 

Deci Narcis... bun si ieftin nu poti avea. Calitatea costa.

 

atunci explicati-mi si mie deca e interzis in toate tarile civilizate xenon fara instalatie de spalat farurile si autoleveling.

Poti sa ai mama lupelor..

vorbiti numai prostii.

 

Farul xenon daca e murdar difuzeaza lumina, si sa nu imi spui ca te cobori tu si te uiti la el non stop si il freci cu o carpa.. ca sa nu mai zic de reglat la fiecare incarcare diferita a masini, varf de panta etc.

cum dracului numai cand sunt in romania sau alta tara estica, gen bulgaria ma deranjeaza jumatate din farurile din sens opus si in alte tari nu. Pana si in turcia e mai bine ca la noi, de cand itp-ul lor a fost concestionat catre tuv-nemtesc..

 

sunt convis ca o groaza omorati pe marginea drumului in romania sunt de la priceputi dinastea cu lucrari de calitate.

Sa fim seriosi orice instalatie xenon care nu e de fabrica sau pusa cu auto leveling si instalatie de spalat faruri e o improvizatie si numerele si certificatele de intramatriculare ridicate instant..

dar asta e, la noi totul e foarte bine, nu orbesti pe nimei, esti mai destept decat inginerii TUV germania, ce stiu prostii aia.. de asta a avem cel mai mare nr de morti pe sosele din europa...

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ba da, cobor si le spal! Si n-o fac pentru ca as primi vreun flash ci pentru ca NU VAD cu farurile murdare. Am spalatoare oem dar tot spalarea manuala din vreo benzinarie e baza.

Fac ceva pe spalatoarele inutile. Da, is de acord ca legea prevede, dar ATAT.

 

Referitor la autoleveling... aceeasi poveste. De cate ori ajungi intr-un varf de deal si inainte de a cobori, il orbesti pe cel din sens opus ajuns si el in varful dealului? Eu patesc asta zilnic. Si NU AM CE FACE, autoleveling-ul nu ma ajuta in situatia asta des intalnita.

Autoleveling-ul e util in cazul in care ai suspensia slaba sau cari sacii cu cartofi si masina face balans.

El nu va compensa niciodata denivelarile din asfalt, care fac automat sa se ridice botul masinii cu tot cu nivelul cutoff-ului.

 

Ajungem la vechea discutie xenon AM.

Pana sa ridici taloanele celor cu xenon AM pe lupe, ai fi prea ocupat sa le ridici alora cu faruri clasice reglate dupa fluturi sau a celor cu CSENON instalat in aceleasi faruri fara lupe (intr-adevar tot mai putini din categoria asta). ;)

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.