Jump to content

Schimbare motor !


AWU

Recommended Posts

Salutare !

Se poate pune motor de 2.5 sau de 3.0 pe caroserie de BMW Seria 3 E46 Coupe Facelift cu motor standard de 2.0 ĂŽn 4 cilindrii ?

DacĂŁ da, ce implicĂŁ mai exact toatĂŁ manopera Âşi la ce sumĂŁ ar ajunge un motor de 3.0 cu toate anexele Âşi cutie ?

ExistĂŁ vreun risc sĂŁ "miroasĂŁ" poliția sau Controlul Tehnic ĂŽn Trafic (C.T.T.) ceva ?

S-ar merita ?

Apropo, motoarele de pe Seria 3 E46 Coupe au acelaÂşi cod M54 la 2.2, 2.5 Âşi 3.0 ?

Sunt bune motoarele enumerate mai sus ? Am auzit de probleme la chiuloasã ºi cã obiºnuieºte sã mai mãnânce ulei, În rest nu am auzit de alte probleme...

Link to comment
Share on other sites

Mai bine cumperi masina cu acele motoare puse din fabrica si nu mai ai stres.

Da, pĂŁi aÂşa era cea mai facilĂŁ cale, iniĂžial aÂşa am vrut Âşi eu, dar a fost de ajuns sĂŁ calculez impozitul anual pentru 2.2 Âşi pentru 3.0, primul are 780 lei pe an, iar al doilea nu mai puĂžin de 2160 lei, poate cĂŁ aÂş fi dat 2160 de lei pe an numai dacĂŁ Âştiam cĂŁ se se face ceva de primĂŁrie cu banii mei, aÂşa, ĂŽn niciun caz nu se meritĂŁ, legat de impozit, are cineva idee dacĂŁ este maÂşina pe pensionar scade impozitul cu 10% ?

Sincer mã tenta sã iau direct un 318Ci de taxe, are 180 lei impozitul faÞã de 780 la 2.2, asigurarea pe pensionar la 2.0 e 280 de lei, la 2.2 e vreo 390, etc...

MĂŁ tenta un 2.0 ĂŽn 4 cilindrii, dar am auzit numai lucruri proaste despre ele, cele ĂŽn 4 cilindrii, iar despre 2.2 ĂŽn 6 numai lucruri bune, cĂŁ sunt foarte bune motoarele...

Cineva mi-a spus sĂŁ nu mĂŁ ĂŽncurc cu benzina cĂŁ nu sunt bune deloc, consumĂŁ mult Âşi se stricĂŁ des, mi-a recomandat diesel E46 ĂŽn 4 uÂşi nu ĂŽn 2 (Habar-nam ce treabĂŁ are cu motorul faptul cĂŁ maÂşina are 4 uÂşi Âşi nu 2.), iar la E46 a spus cĂŁ motorul de pe Facelift ĂŽn 4 cilindrii de 2.0 sunt chiar cele mai bune, oare e adevĂŁrat ?

SĂŁ renunĂž la benzinĂŁ pentru diesel ?

Sincer, decât sã nu iau E46 Coupe Facelift manual de 2.2 ºi sã-mi iau diesel În 4 uºi mai bine merge pe jos pentru cã nu-mi plac deloc, mã Îndoiesc cã BMW a fãcut motorul E46 Coupe atât de prost Încât sã se strice foarte des...

Link to comment
Share on other sites

Ia 2.5i direct, impozitul e totusi suportabil si mergi cu toate in regula.

 

Cu schimbarea motorului te complici, te risti, si te costa cat 3 impozite anuale.

Iau 320Ci, 2.2 Âşi las aÂşa, un 3.0 cu anexe Âşi cutie sare de 1000 Euro bun + manopera + cĂŁ nu va mai fi maÂşina cum trebuie, sigur dupĂŁ vor apare probleme. Sunt de ajuns 170 de cai.

Link to comment
Share on other sites

Pai cand dai deja aproape 800 impozit, mai conteaza 120? Si daca-l platesti pe tot odata ai -10%.

 

Nu e compromisul perfect pentru ca cel mai bun raport putere/performante/costuri il are motorul de 2.5. Si vezi ca au consumuri destul de apropiate. Sper ca te-am lamurit.

Link to comment
Share on other sites

Poti obtine putere mai mare fara sa schimbi motorul, din soft. Sau poti merge mai departe prin schimbarea turbinei, intercooler, injectoare. Asa scapi si de RAR si de impozite si de problemele la o eventuala vanzare a masinii. Gandeste-te si la varianta asta!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poti obtine putere mai mare fara sa schimbi motorul, din soft. Sau poti merge mai departe prin schimbarea turbinei, intercooler, injectoare. Asa scapi si de RAR si de impozite si de problemele la o eventuala vanzare a masinii. Gandeste-te si la varianta asta!

Te rog sa ne informezi cum schimbi turbina la un motor pe benzina aspirat !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dar cine a zis ca este vorba despre motoare aspirate? Sunt destule motoare turbo de 2 litri care pot fi tunate, nu ma refeream la M54.

Mai sus se discuta despre E46, care are doar motoare aspirate pe benzina. Cele turbo de 2 litrii sunt din cu totul alt film.

Link to comment
Share on other sites

Cineva mi-a sugerat BMW 320CD E46 Facelift, mi se pare o maÂşinĂŁ bunĂŁ mai ales cĂŁ este coupe, are 150 de cai, iar taxele anuale nu sunt mai mari de 900 RON dacĂŁ maÂşina se aflĂŁ pe numele unui pensionar.

Dar existĂŁ o problemĂŁ, sunt foarte nedumerit de motoarele diesel, consumĂŁ ele mai puțin, au mai mult cuplu ĂŽn turații mici fațĂŁ de benzinĂŁ, dar am auzit cĂŁ sunt stricĂŁcioase, de la injectoare pânĂŁ la pompe de motorinĂŁ, senzori axĂŁ came, etc.

Ce aÂş putea sĂŁ gĂŁsesc la un buget de maxim 6000 de Euro ?

Criteriile de alegere ar fi urmĂŁtoarele:

BMW neapĂŁrat, mi se pare cele mai bune maÂşini, fiabile, performante, frumoase Âşi toate cele.

NeapĂŁrat coupe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.