Jump to content

Recommended Posts

In mesageria de pe forum te-am atentionat de mail. Intrebarea era de ce nu ai raspuns la un mesaj pe care l-ai citit, dupa care l-ai sters?

 

In fine, cum am spus, revin cu deznodamantul daca va fi cazul.

 

LE: Nu ai de ce sa iti ceri scuze, daca e cum ai spus.

De miercuri pana vineri am asteptat raspuns scris.

Vineri am vazut discutia stearsa, fara a primis raspuns. Asta mi s-a parut ciudat.

Am vrut sa mai incerc o data sambata, la telefon. Vina mea ca a fost sambata.

Dar cum am spus, daca esti asa strict cu programul, puteai raspunde in cele 3 zile, in timpul programului, macar la mesajul de pe forum.

Edited by paul_e88
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci chestiunea nu e atat de simpla.

Chiar daca s-a clarificat si urmeaza a se remedia defectul, ramane problema mailului...

Mailul va face obiectul unui alt topic feedback neo...

Edited by Cristian.O
  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Omul este nemultumit ... si gata. Este genul ala de om care vrea sa fie nemultumit si nu poate fi impacat in nici un fel. EL VREA sa fie nemultumit.

 

Nu i s-a raspuns la mesaj si nici la telefon sambata. Nenorocire ba!!!!

 

Oricine are o firma a dat de cel putin un astfel de client imposibil.

 

DA ... s-a facut o lucrare prost. Se mai intampla ... nu este nimeni perfect. Uneori lucrurile ies prost si apoi se remediaza.

 

Acum du-te si rezolva problema la om cum ti-a propus si gata.

 

Interesant cum exista un gen de oameni care dau mereu review negativ si au si protectia consumatorului pe speed dial.

Pentru ca au drepturi da?!

  • Like 8
  • Downvote 21
Link to comment
Share on other sites

Ba dimpotriva, eu cred ca nemultumirea a pornit de la pret. Am intalnit si eu astfel de oameni.

Le e jena sa-ti spuna pe moment ca li s-a parut cam scump (chiar daca lucrarea e fara cusur), dar le sta oarecum pe limba. Asteapta mocnit si la prima neregula se declanseaza furtuna, iti sar in cap si-ti scot ochii cu calitatea. Apoi poti sa faci si pe dracu-n patru, niciodata nu-l vei mai multumi. Tu esti doar cel ce l-a jecmanit.

 

Vreau sa vad cat e de multumit dupa ce se-ntoarce de la Neo.

  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Clientul a decis sa nu vina sa rectificam problemele semnalate ci sa-i returnam suma platita pentru cablul USB ceea ce sa va si intampla in cateva zile cand are timp sa treaca pe la noi.

Mi-a scris pe mail ca pentru el e OK sa ii returnam suma de bani pentru cablul USB si nu a are nici o alta pretentie.

Eu i-am oferit aceasta varianta inca de acum 8 luni, instalarea aceasta a avut loc in 16 Iulie 2015 dar nu a dat curs propunerii mele decat acum dupa tot tam-tam-ul de pe forum......

Edited by neo_andersson
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

azi am ajuns pt prima data la neo(1,2 codari, activare internet, reglaj alarma viper), ce pot sa zic este ca...am ramas uimit cat de super ok este, este un baiat super de treaba, am ajuns la ora 17:45 la el, tarziu si din punctul lui de vedere si din punctul meu de vedere, DAR...omu s.a ocupat de masina mea personal. totul s.a intins pana la ora 21 (cred ca o ora am stat la barfa 😄) in primul rand stie ce face si isi face foarte bine treaba, orice l.am intrebat, orice curiozitate am avut, am primit raspuns, sfaturi in vederea retrofiturilor si ale codarilor. o sa apelez de cate ori o sa am nevoie cu toate ca imi este peste mana din cauza distantei.

pt felul un care s.a comportat cu mine ca si client +1

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am apelat si eu la neo acum vreo 2 ani pentru un retrofit de kit bluetooth la un e93. Nu am termen de comparatie, dar dpmdv totul a fost in regula. L-am recomandat si altor prieteni in discutii despre retrofit-uri la Bmw, nu stiu cati/daca au apelat la el, dar pentru mine ramane o optiune viabila si pe viitor.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.