Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

lipsa compresie cilindru si fum alb


Recommended Posts

Salut, baieti!

Revin si eu cu o problema (mai mica sau mai mare).

Am pornit la un drum mai lung cu masina din semnatura(bmw e46 320d) si, dupa aproximativ 300 km parcursi am simtit ca nu se mai tureaza iar motorul sa trepideze, fara vreo atentionare prealabila, respectiv fara vreun martor aprins in bord. Am dus-o la un service in acea localitate unde s-a intamplat, unde au banuit initial ca ar fi vorba despre un injector dus. Insa, dupa ce au desfacut injectorul 1, au realizat ca acesta nu este dus, insa nu am deloc compresie pe cilindrul nr. 1. Mentionez ca nu au mai desfacut si ceilalti injectori. Au presupus ca ar fi o problema cu pistonul sau ceva supape, motiv pentru care au spus ca operatiunea este prea costisitoare si de durata, motiv pentru care am fost nevoit sa aduc masina pe platforma acasa, evident cu un cost neprevazut de mare.

Din ce am mai citit pe forum, am inteles ca aceste motoare au clapetele de la admisie problematice si ar fi posibil sa fie o clapeta riupta si absorbita de motor. De altfel, parca se aude si un troncanit ca de tacheti.

La diagnoza apar erori doar la bujii (3 cu probleme) si EGR. In rest nimic.

Voi ce parere aveti? Sa fie de la bujii sau egr? Sa fie de la clapeta de la admisie (ceea ce inteleg ca e foarte grav)? Sa fie vreun senzor pe undeva? Sau chiar vreun injector dus si sa nu-si fi dat seama la service?

Va rog, daca vi s-a intamplat ceva asemanator, sau daca stiti despre ce ar fi vorba, pana sa ajung cu ea la service, spuneti-mi care ar fi problema si cam la ce costuri sa ma astept. Va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Ceva asemanator am avut si eu dupa ce am cumparat masina 320d FL 2002,am facut 800 km si eram pe autostrada la 125 km/h pe tempomat si deodata s-a inmuiat eu crezand ca a sarit de pe tempomat la prima iesire am iesit afara de pe autostrada si am oprit intr-o parcare,am deschis capota si motorul functiona in valuri se tura greu si nu tragea deloc.Am plecat la atelierulul unchiului meu si am pus masina pe tester nu avea nici o eroare pe motor el spunandu-mi ca s-ar putea sa fie o biela indoita.Am lasat masina la sevice pana dupa Pasti ca s-a intamplat in Vinerea Mare si dupa sarbatori am desfacut motorul.Cand am dat _chiulasa_ jos am vazut care era problema aveam pistonul nu mai stiu exact dar cred ca pistonul 2 topit era ca o floare si a facut riduri si pe bloc,concluzia a fost alt motor.Nu vreau sa spun ca ai aceeasi problema ca mine dar eu iti spun ce am patit eu.Multa bafta.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.