Jump to content

A picat turbo sau nu?


Recommended Posts

Buna seara! Problema e urmatorea: Am un BMW E90 320d anul 2007,mergeam linistita pe autostrada,si dintr-o data masina nu a mai tras.Ca si cum as fi ramas fara turbo.Pur si simplu a ramas fara vlaga.Am tras pe dreapta,cand am coborat ,pe dreapta la motor se auzea un zdranganit ca si cum s-ar fi spart ceva dar nu era vizibil.In spatele meu erau alti prieteni cu masina si i-am intrebat daca am scos fum alb ceva sa stiu din start daca e turbo sau nu.M am gandit ulterior ca ar putea fi ambreiajul dar acesta functiona perfect.Tin sa mentionez ca sunt in Franta si am fost la reprezentanta BMW,si acestia mi-au pus teasterul pe ea si au spus ca e turbo."Nota de plata" 2300 de euro.Bineinteles ca nu o sa dau banii astia la reprezentanta,o sa o fac in alta parte dar inainte de asta vreau niste pareri.Din cate stiu (chiar daca sunt femeie😂) turbo da niste semne inainte sa pice.Scoate fum alb etc.Ceea ce la mine nu s-a intamplat.Nici macar un semn absolut nimic masina mergea fara repros.Tin sa mentionez faptul ca nu s-a mers cu masina in nici un caz ca mortul (gen nu merg cu ea subturata sau chestii de genul),schimb in 2500 de ture cel putin mereu.Intrebarea e,poate turbo sa.pice dintr-o data?Este sau nu turbo.Am cerut si o a doua parere la un mecanic care a spus ca nu ii da nici o eroare deci habar nu are ce ar putea fi.Ceva este dar nu stie ce.Ideea e ca nu prea am incredere in mecanicii din zona pentru ca i-au facut unui prieten de-al meu la fel,i-au zis ca e turbo si ca il costa 1700 de euro totul si a fost cu ea in Romania si era de fapt o electrovalva care a costat 2 milioane.Sunt total in ceata.Putin ajutor va rog?
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca era lantul, nu mai pornea. Se oprea motorul si asa ramanea.

 

Oana, mai multe detalii, motorul porneste in momentul de fata? Scoate fum? Uleiul a disparut din baie?

 

Daca era lantul, nu mai pornea. Se oprea motorul si asa ramanea.

 

Oana, mai multe detalii, motorul porneste in momentul de fata? Scoate fum? Uleiul a disparut din baie?

 

Masina porneste,m-am deplasat cu ea la mecanici pe rotile ei,fum nu scoate,ulei nu consuma.De asta mi se apre ciudat.

 

Pai daca ti-au zis ca e turbina schimb-o

Pune una noua sau reconditionata cu garantie

 

Pai e usor de zis dar cand iti spun ca te costa 2300 de euro,nu mai e asa usor :)) parca nu iti vine sa crezi.Daca nu ai citit tot,am zis ca a patit si un prieten la fel si de fapt era o electrovalva problema rezolvand-o in Romania cu 2 milioane.De asta am preferat sa ma interesez mai intai :)

Link to comment
Share on other sites

Bine domnul Adi v stie tot.Eu ma refer strict la o reprezentanta din zona unde stau care a facut multe gafe cu multa lume.Daca nu stii cum sunt ei de ce esti asa revoltat? Vrei sa spun ca unei persoane i-au schimbat turbo de 3 ori pentru ca de fiecare data se strica? Vina lor de fiecare data au recunoscut-o.Si as putea sa umplu pagina de exemple dar nu asta e ideea aici.Daca doresti sa ajuti in legatura cu masina,ok dar nu sa iti dai cu parerea despre ceva ce nu stii.Multumesc!

 

In cazul prietenului tau scotea si sunete metalice?

 

MCO nu mai retin exact.Oricum el a rezolvat-o in Romania cu 200 de lei.Si aici ii cereu 1700 pentru turbo si turbo nu avea nimic.

 

Parerea mea e sa mai mergi si la alti mecanici care se pricep la bmw pt o diagnoza, fara sa zici ce ti-au spus cei de la reprezentanta.

 

Asa o sa fac vladmury.Am gasit o alta reprezentanta si o sa ma duc in weekend.Multumesc! :)

Link to comment
Share on other sites

Pot fi si alte cauze. Iti spun ce am patit la X3-ul meu, care la fel, nu mai intra turbo in actiune si functiona ca un motor aspirat cu 100 cp probabil :) .

Am avut admisia infundata (nu am curatat-o niciodata), electrovalva egr si electrovalva turbo, din ce imi amintesc. Dupa curatarea admisiei si schimbarea respectivelor valve, masina mergea ca noua.

 

Cand am pierdut puterea nu mi-am dat seama, pentru ca s-a intamplat iarna cu zapada multa si inghet, eu mergand cu viteza mica in general. Dar nu a scos fum deloc, consuma mai putin combustibil si era silentios motorul. Doar ca nu se mai activa turbina.

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Putin probabil sa fie din turbo.

 

La camionul pe care lucrez, cand a fost dus turbo scotea fum si manca mult ulei, dar nu avea lipsa de putere, decat daca il tineam 1 minut solicitat la maxim si intra in modul de protectie din cauza ca detecta prea multe gaze pe esapament.

 

Am un Audi mai vechi, 1.8T la care turbo e aproape terminat si baga ulei pe admisie, scoate si fum albastrui, dar daca apas acceleratia trage de rupe.

 

La masina mea cand am pierdut puterea dintr-o data a fost din cauza ca a cedat un furtun. Poate fi si din cauza unei valve care controleaza presiunea sau ceva senzor care masoara presiunea.

 

Pierderile de putere sunt probleme care de obicei se rezolva ieftin, dar e greu sa le dai de de cap, ca pot fi din mai multe cauze.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Aberezi rau de tot daca zici ca daca ai turbo defect masina inca trage bine

 

Da bineinteles ca aberez! Aberez eu, abereaza masina mea, abereaza camionul firmei la care lucrez si abereaza programul Autodata 3.38 in care la simptomul "lipsa de putere", cel putin pentru masina mea, nici unul dintre cele ~20 de cauze nu e turbo. Dar tu sigur nu aberezi, asa-i?

Edited by adam_jensen
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Simptomele nu sunt de turbo defect sau de inlocuit...

Dar..avand in vedere ca este o componenta destul de scumpa..

As suspecta electrovalva in sistemul de vacuum.. Initial.. Dar foarte probabil ca turbina sa fie actionata electronic si avand in vedere ca in principiu aceast modul vine calibrat pe turbina, nu stiu unde o sa gasesti specialistul/ii care sa aiba sistemul de control al turbinei de vanzare... si sa o si recalibreze dupa turbina.. din pacate se poate ca turbina sa trebuieasca schimbata cu totul daca nu gasesti unde sa faci ce am scris mai sus. Cel putin ar trebui sa fie testat/a acel modul de control al paletelor turbinei inaibte de a fi inlocuita... E mai ..ieftin si incercarea asta implica doar demontarea turbinei si testarea; dar nici iefin nu e pentru ca manopera e destul de mult... si implica demontarea pana la scoaterea ei.

Deci nu ar fi turbina insasi ci o componenta a sa, "dedicata" ei, ce se afla fizic pe ea.

 

Sa revii si sa ne spui ce s-a gasit.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.