Jump to content

E90 320d Injectoare Live in INPA


bimmer90f30

Recommended Posts

Am iesit un pic cu masina, si la intoarcere m-am gandit sa pun putin INPA si sa vad cam ce valori/variatii au injectoarele.. cum se deschid, cum "lucreaza".

Nu ma pricep trebuie sa recunosc, dar cei care se pricep sunt rugati sa isi dea cu parerea, daca (vreunul e pe ultimul drum..) si cum se poate vedea/recunoaste ca un/ vreun injector este uzat, nu mai este in parametri, sau altele care atat cat INPA poate zice a "zis" acum..

 

Deci

, cei care va pricepeti cat de cat :dontknow: , dar pentru altii ca si altii sa stie; asa
motorul meu; inca. :declare:

 

Multumesc. :blush:

 

Atentie, sunt doua filmulete mai sus.

(de fapt motivul "gandul secret" e ca am facut cam 4.000 de km de cand am inceput sa pun ulei 2T si ma gandeam.. ce si cum se intampla cu injectoarele; s-or infunda incetisoor.. s-or cere afara ;) )

 

...mi-am amintit (pt ca tocmai citesc pe un forum strain despre faptul minor care urmeazza..) ca inainte sa fi pus uleiul 2T cu motorina normala de fiecare data cand intram in fereastra LIVE a programului motorul incepea sa tremure, acum nu mai face, hmm; ciudat.. E drept ca motorul in alte diagnoze de obicei era rece..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Merge bine britanica.

 

Sunt ok valorile injectoarelor.

Multumesc frumos de parere.

Asta ca sa nu se mai puna doar defecte pe aici ... despre :thumbsup: BMW :thumbsup: si sa afle si de la cei mai mai avizati cum trebuie sa fie... perfecta sigur nu e, ca are o caruta de km..

 

E drept ca pun, de cele mai mlte ori carburant de calitate.. si inca ma "mananca" sa continui cu uleiul 2T, asta numai pentru ca mai am :purple: destul!

 

O sa mai fac un clip peste un timp mai lung, peste inca cateva mii de km, o sa o urc si in ture mai mult..3000 si peste, de vazut ce.. cum..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Salut, ai dpf la ea? Ma gandeam sa pun si eu 2T in a mea are deja 309 000 si injectoarele nu mai sunt la prima tinerete...ceva efecte negative dupa ce ai pus 2T? Cat timp ai umblat asa?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Cam de 5k km adaug ulei 2T.

Nu am simtit o economie; poate 2%... Dar ramane doar o impresie a mea.

Motorul e mai putin zgomotos, asta am observat relativ repede, nu trepideaza ca inainte, daca inainte trepida foarte usor volanul acum e aproape nemiscat.

 

Stai pe-aproape (daca nu ai curaj inca ;) )ca o sa mai fac clipuri cu starea injectoarelor.. peste inca vreo 3k-5k km!

..cred ca injectorul 4 din clip "scapa" ceva mai multa motorina. Ma gandesc sa cumpar unul nou.. Am INPA sa-l inregistrez si am ocazia sa il si compar cu, cel nou prin macro-fotografii.

Mai adun ceva informatii si fac intr-un fel. :pirate:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sincer am pus la 1.9 tdi non pd ulei 2T dar la e90 nu am avut curaj. Se zice ca DPF nui place sa pui aditivi in motorina, de aia eram curios daca ai dpf. Ce norma de ulei ai pus jaso fb, fc sau fd?

A, nu am DPF.

Pentru masini CU DPF TREBUIE FOLOSIT jaso FC .. si numai! Pentru ca este fully-sintetic..

Conform cu ce spun acestia AICI. Am citit aproape tot topicul.. inainte sa ma decid. Unii pe forumul acela au raportat fum mai putin la testul anual obligatoriu de poluare.. (cu ulei 2T in motorina).

 

Ai o lista mai jos cu uleiuri prin comert..

 

As vrea sa nu devina prea mult :offtopic: acest topic.

Exista topic special despre uleiul 2T.

2T_EV_LIST.pdf

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut , din al doilea videoclip , la secunda 5 ( daca-i dai pauza se vede mai bine ) ai o problema cu debitmetrul daca nu ma insel , valoarea instanta afisata este de aproape 3 ori mai mare ( in loc de maxim 650 ai peste 1800 ) Sper sa ma insel ....
Link to comment
Share on other sites

Salut , din al doilea videoclip , la secunda 5 ( daca-i dai pauza se vede mai bine ) ai o problema cu debitmetrul daca nu ma insel , valoarea instanta afisata este de aproape 3 ori mai mare ( in loc de maxim 650 ai peste 1800 ) Sper sa ma insel ....

S-ar putea sa ai dreptate. Se vede ca sta pe maxim in permanenta. O sa fac niste masuratori curand, cel putin cu un voltmetru ca trebuie sa varieze cu turatia..

Am mai inteles (de pe forumul asta) ca se poate sa fie de fapt senzorul MAP.. care-i bagat tocmai in spatele admisie.. hmm, sa vad cum o sa ajung si la ala..

Oricum INPA nu mi-a aratat nici o eroare.. ca eram dupa el/ele demult. :naughty:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa ai dreptate. Se vede ca sta pe maxim in permanenta. O sa fac niste masuratori curand, cel putin cu un voltmetru ca trebuie sa varieze cu turatia..

Am mai inteles (de pe forumul asta) ca se poate sa fie de fapt senzorul MAP.. care-i bagat tocmai in spatele admisie.. hmm, sa vad cum o sa ajung si la ala..

Oricum INPA nu mi-a aratat nici o eroare.. ca eram dupa el/ele demult. :naughty:

Senzorul MAP masoara presiunea in galerie ( Mass Air Pressure )totusi cred ca ai probleme cu debitmetrul ... Incearca un live data cu mufa de la debitmetru scoasa , daca ai indicatie 0 ala e probema ...Poate este murdar si cu o curatare ai indicatii corecte , daca nu schimbat....

Edited by Lancer
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Senzorul MAP masoara presiunea in galerie ( Mass Air Pressure )totusi cred ca ai probleme cu debitmetrul ... Incearca un live data cu mufa de la debitmetru scoasa , daca ai indicatie 0 ala e probema ...Poate este murdar si cu o curatare ai indicatii corecte , daca nu schimbat....

O sa fac un follow-up despre debitmentru ...;)

Sa ramana topicul pentru injectoare..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

A, nu am DPF.

Pentru masini CU DPF TREBUIE FOLOSIT jaso FC .. si numai! Pentru ca este fully-sintetic..

Conform cu ce spun acestia AICI. Am citit aproape tot topicul.. inainte sa ma decid. Unii pe forumul acela au raportat fum mai putin la testul anual obligatoriu de poluare.. (cu ulei 2T in motorina).

 

Ai o lista mai jos cu uleiuri prin comert..

 

As vrea sa nu devina prea mult :offtopic: acest topic.

Exista topic special despre uleiul 2T.

 

jaso fc este semisintetic

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eu stiam ca raportul ar fi 1:300..

Ne spune cineva cum e cu raportul asta?

Exista topic dedicat pentru uleiul 2T:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180062-cine-pune-ulei-2t-in-motorina/page__p__2463514__hl__"ulei+2t"__fromsearch__1#entry2463514

 

Ca sa nu amestecam lucrurile prea mult..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.