Jump to content

more motorul la relanti


velicu4you

Recommended Posts

Salut ami si eu nevoie de un sfat. Am masina un bmw 318 e36 1991 la relantiu more motoru sau schade pala la 500 si apopi creste pana la 1500 si apoi schade am fost la garaj si ei miau zis ca sa ami faca un test ma costa cam 120 de lire sterline langa mine sun parcuri de masini secon hand varog ajutatima :blink:
Link to comment
Share on other sites

Sal man, nu stiu de unde esti de tara dar atatea lire sterline p un test...... cam muuuuult, mai mult ca sigur ai probleme din debit metru, adica piesa cu mufa care vine imediat dupa filtrul de aer, cam toata lumea de pe forum care aveau aceleasi simtome la masini gaseau rezolvarea in aceasta piesa, de un serach si vei gasi multe topicuri pe tema asta, e o boala frecventa la BMW . bafta
Link to comment
Share on other sites

Citeste postul meu de aici.

Eu am rezolvat problema identica cu a ta si am tot un 318i.

Daca vrei, si esti in/din Bucuresti, da-mi un PM si ne vedem sa "te repar" eu !  :blink:

227812[/snapback]

Sunt acuma in anglia plect pe data de 1 iulie sunt in romania pe data de2 iulie sunt in bucuresti crezi ca ma lasa masina ca voi conduce 30 de ore in continu se pote agrava problema sau nu am de la asta crezi ca creste si consumul si lasa si tu un numar de tel..

post-5663-1177843293_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa se agraveze prea mult. Consumul o sa-ti creasca un pic mai mult daca mergi continuu, si destul de mult daca mergi prin oras si stai pe la semafoare.

Cu alte cuvinte, masina iti va consuma mai mult in oras decat in afara lui !

Daca totusi, esti nevoit sa stai la semafoare, apasa usor pedala de acceleratie pana dispare oscilatia motorului. Daca stationezi mai mult, mai bine opresti motorul.

Masina nu o sa te lase, pentru ca oscilatia e doar la relantiu, banuiesc ca atunci cand accelerezi masina se comporta normal.

Iti trimit numarul meu pe PM !

 

A... daca poti, fa o poza la motor ca sa fiu sigur ca ai acelasi tip de motor cu al meu !

Daca nu, uita-te aici si spune-mi care seamana cu al tau.

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa se agraveze prea mult. Consumul o sa-ti creasca un pic mai mult daca mergi continuu, si destul de mult daca mergi prin oras si stai pe la semafoare.

Cu alte cuvinte, masina iti va consuma mai mult in oras decat in afara lui !

Daca totusi, esti nevoit sa stai la semafoare, apasa usor pedala de acceleratie pana dispare oscilatia motorului. Daca stationezi mai mult, mai bine opresti motorul.

Masina nu o sa te lase, pentru ca oscilatia e doar la relantiu, banuiesc ca atunci cand accelerezi masina se comporta normal.

Iti trimit numarul meu pe PM !

 

A... daca poti, fa o poza la motor ca sa fiu sigur ca ai acelasi tip de motor cu al meu !

Daca nu, uita-te aici si spune-mi care seamana cu al tau.

227907[/snapback]

Cred ca iam dat de cap , ce-am facut am cunparat un sprei de curatatn carburator si lam curatat pana lam facut alb ca nou debit metru si inco o piesa care ies doua furtune si un fir cu mufa leam curatat bine si merge bine, la inceput a mers foarte rau dar dupa 5 minute a fost ok am avut noroc cu un mos englez care el mia zis cum sa fac sai dea dumnezeu sanatate ms si voua frumos

Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa se agraveze prea mult. Consumul o sa-ti creasca un pic mai mult daca mergi continuu, si destul de mult daca mergi prin oras si stai pe la semafoare.

Cu alte cuvinte, masina iti va consuma mai mult in oras decat in afara lui !

Daca totusi, esti nevoit sa stai la semafoare, apasa usor pedala de acceleratie pana dispare oscilatia motorului. Daca stationezi mai mult, mai bine opresti motorul.

Masina nu o sa te lase, pentru ca oscilatia e doar la relantiu, banuiesc ca atunci cand accelerezi masina se comporta normal.

Iti trimit numarul meu pe PM !

 

A... daca poti, fa o poza la motor ca sa fiu sigur ca ai acelasi tip de motor cu al meu !

Daca nu, uita-te aici si spune-mi care seamana cu al tau.

227907[/snapback]

Cred ca iam dat de cap , ce-am facut am cunparat un sprei de curatatn carburator si lam curatat pana lam facut alb ca nou debit metru si inco o piesa care ies doua furtune si un fir cu mufa leam curatat bine si merge bine, la inceput a mers foarte rau dar dupa 5 minute a fost ok am avut noroc cu un mos englez care el mia zis cum sa fac sai dea dumnezeu sanatate ms si voua frumos

Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa se agraveze prea mult. Consumul o sa-ti creasca un pic mai mult daca mergi continuu, si destul de mult daca mergi prin oras si stai pe la semafoare.

Cu alte cuvinte, masina iti va consuma mai mult in oras decat in afara lui !

Daca totusi, esti nevoit sa stai la semafoare, apasa usor pedala de acceleratie pana dispare oscilatia motorului. Daca stationezi mai mult, mai bine opresti motorul.

Masina nu o sa te lase, pentru ca oscilatia e doar la relantiu, banuiesc ca atunci cand accelerezi masina se comporta normal.

Iti trimit numarul meu pe PM !

 

A... daca poti, fa o poza la motor ca sa fiu sigur ca ai acelasi tip de motor cu al meu !

Daca nu, uita-te aici si spune-mi care seamana cu al tau.

227907[/snapback]

Cred ca iam dat de cap , ce-am facut am cunparat un sprei de curatatn carburator si lam curatat pana lam facut alb ca nou debit metru si inco o piesa care ies doua furtune si un fir cu mufa leam curatat bine si merge bine, la inceput a mers foarte rau dar dupa 5 minute a fost ok am avut noroc cu un mos englez care el mia zis cum sa fac sai dea dumnezeu sanatate ms si voua frumos

Link to comment
Share on other sites

Nu cred sa se agraveze prea mult. Consumul o sa-ti creasca un pic mai mult daca mergi continuu, si destul de mult daca mergi prin oras si stai pe la semafoare.

Cu alte cuvinte, masina iti va consuma mai mult in oras decat in afara lui !

Daca totusi, esti nevoit sa stai la semafoare, apasa usor pedala de acceleratie pana dispare oscilatia motorului. Daca stationezi mai mult, mai bine opresti motorul.

Masina nu o sa te lase, pentru ca oscilatia e doar la relantiu, banuiesc ca atunci cand accelerezi masina se comporta normal.

Iti trimit numarul meu pe PM !

 

A... daca poti, fa o poza la motor ca sa fiu sigur ca ai acelasi tip de motor cu al meu !

Daca nu, uita-te aici si spune-mi care seamana cu al tau.

227907[/snapback]

Cred ca iam dat de cap , ce-am facut am cunparat un sprei de curatatn carburator si lam curatat pana lam facut alb ca nou debit metru si inco o piesa care ies doua furtune si un fir cu mufa leam curatat bine si merge bine, la inceput a mers foarte rau dar dupa 5 minute a fost ok am avut noroc cu un mos englez care el mia zis cum sa fac sai dea dumnezeu sanatate ms si voua frumos

post-5663-1178056742.jpg

post-5663-1178056749.jpg

post-5663-1178056759.jpg

post-5663-1178056797.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sal, bine ai venit pe bmwclub...piesa aia cu doua furtune si un cablu e chiar un regulator de relanti....adica e responsabil tocmai de problema ta...

Succes si muulta sanatate :blink:

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Salut,sti ce ma enerveaza la m40 1.8 pt ca sub galerie sunt bagate niste furtune de apa cu care am avut ceva probleme si sunt complicate rau si ca sa le schimbi trebuie sa dai galeria jos sa ai acces acolo,la m10 1.8 e mai accesibil dar asta de m40 e generatie mai noua.....
Link to comment
Share on other sites

Daca sunt de apa...nu cumva sunt cele de la caldura/climatizare? si lasa-le...nu cedeaza ele chiar asa usor....dar acele furtune nu cumva doar tranziteaza pe sub galerie dar capetele sunt in exteriorul galeriei? Eu asa am vazut la M50-ul meu...poate se aseamana cu M40-ul tau...ca neamtul nu a facut nimic la plezneala....pana si regulatorul de relanti de la m50, chiar daca e bagat tot asa sub galeria de admisie...are capetele furtunelor la suprafata...asa ca montatul si demontatul va fi relativ usor...cel putin asa cred..ca si eu trebuie sa-l dau jos sa-l curat...dar am bagat mana pe sub galerie, dinspre filtrul de ulei si am pipait pe unde se duc furtunele alea de la regulator...ies langa cotul ala din cauciuc care face legatura intre debitmetru si galeria de admisie...
Link to comment
Share on other sites

E Iuliane daca nu aveam probleme cu furtunele de apa nu mai aduceam discutia de ele:),am avut probleme.....cu 3 furtune unul sub galerie care avea si teava prin el si a-ti dai seama ca nu am gasit la fel poate prin comanda si am zis ca pt un furtun sa nu mai dau comanda plus ca am fost dar imi cerea un cod atuncea si eu vroiam sa al schimb in aceiasi zi si am luat unul de dacie cu insertie si al am de cateva luni de zile si tine,oricum apa pt mine e o obsesie pt. ca..dupa ce am avut atatea probleme cu furtunele sparte de apa ma gandesc sa nu mi se mai sparga vreo unul si sa ard garnitura de _chiulasa_....ca nu am calculator din acela sus la oglida sa ma anunte cum au cele in 6 pistoane si asa stau cu...frika...,cele de benzina le-am schimbat pe toate cu furtune speciale de benzina dar alea de benzina nu sunt multe......dar apa ramane pt mine o obsesie.....
Link to comment
Share on other sites

Stai cu ochii pe indicatorul de temperatura din bord...e cel mai bun sfat...daca te pricepi la electronica, ai putea sa faci un termometru de maxim, ceva cu leduri sau cu un bezer...cand trece temparatura apei motorului sau temperatura intr-un punct ales de tine de pe motor (acolo unde vei pozitiona senzorul) sa te avertizeze acustic/optic...sau pur si simplu o fotobariera miniscula in bord, in ceasul indicatorului de temparatura...a urcat acul peste un anumit prag, determinat de tine prin pozitia acelei fotobariere...te avertizeaza...sau, daca poti identifica care e firul ce vine de la senzorul de temparatura apa de pe motor, poti face un detector de minim...pt ca senzorul acela da o tensiune apropiata de masa masinii cu cat e mai fierbinte capul lui de masura...si o rezistenta mare la motor rece :blink:

LE: daca ai AC, ai si un termocuplu cu doua pozitii pentru ventilatorul din fata radiatorului...ai putea sa te legi la acel termocuplu...dar vezi ca e electronic...sa iei numai masa de la acel termocuplu printr-o dioda, sa nu duci masa in iesirea din acel termocuplu ca-ti va porni electroventilatorul auxiliar...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Eu zisesem sa imi trag un ceas separat dar nu am pe unde sa pun si sa gauresc pe acolo e chestie de estetik dar un led micut undeva ar fi ok si am unde sa al pun dar e mai complicat de facut ......adika sa mi sa aprinda cand nu mai am apa in vasul de la radiator.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.