Jump to content

E90 316 benzina


Mircanu

Recommended Posts

Arata bine masina si la 94k km nu ar trebui sa ai probleme cu ea in afara de consumabile.

Cover pt volanul sport se decojeste din cauza transpiratiei de pe maini dar costa 15 euro sa il schimbi deci nu e mare branza.

 

E suspensie M sport pe ea sau standard?

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc f multe ptr raspunsurile rapide. Va marturisesc ca ce-mi spuneti voi cantareste f greu in decizia mea.

 

Am verificat masina dupa VIN si toate elementele corespund. Initial, am tastat o cifra gresit si m-am speriat ca aprea masina ca fiind neagra.

Deci, elementele M sunt estetice dupa parerea mea. Dupa VIN, se mentioneaza volanul si jantele ca fiind M. De asemenea, apare un M aerodynamics package, care presupun ca sunt pragurile si barele, asa e!?

 

Puterea apare ca fiind 115kw, deci 154 cp. Am vazut totusi ca sunt 320 cu 170 cp din 2012. Care e spilul?

 

Pretul este 12500 de euro

Link to comment
Share on other sites

Ai motorul N46B20 (154 cai / 115 kW)

 

Acesta s-a pus pe E90 impreuna cu motorul N43B20 care are 170 cai.

 

N46B20 1,995 cc 115 kW (156 PS; 154 hp) @ 6400 200 N·m (148 lb·ft) @ 3600 year 2007

N43B20 1,995 cc 125 kW (170 PS; 168 hp) @ 6700 210 N·m (155 lb·ft) @ 4250 year 2007-2011

Link to comment
Share on other sites

poate e 318i de 142 cp,modelul asta il am eu,l-am luat la 80 k de la bmw hamburg,problemele la aceste masini sunt urmatoarele,din ce am citit si constatat si eu ; senzor nox,bobine bujii,senzor nivel ulei,senzor presiune ulei,la unele au fost probleme si cu catalizatorul,la km aia daca nu au fost inlocuite bobinele e bine sa le schimbi preventiv la revizie.

Cu consumul de ulei depinde de ce ulei ia pus,eu pun 0w30 castrol edge professional titanium fst,probabil acolo pentru ca sunt temperaturi mai mari poti pune 0w40.

Link to comment
Share on other sites

Ufff asa multe probleme, sau sunt chestii minore care nu costa mult?

 

Motorul dupa VIN este 2.0 si are 115kw.

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/E1FEA43E-3183-491C-AF5E-B7957E492F67_zpsydadfrkr.png

 

Referitor la specificatiile tehnice, masina vine cu o serie de modificari ptr ca este ptr o zona cu clima f calda. Cred ca sistemul de racire si de ac sunt ceva mai performant.

 

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/4CB9AD86-E45A-45FA-AE36-15B494BAC556_zpsh6s2896i.png

 

 

LE: deci varianta asta de motor cum e? Injectie directa? Turbo?

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Coane, mi-am facut temele. Sunt novice la bmw si de aceea am verificat si citit.

 

Este 1.6 turbo.

N13B16 1,598 cc 136 PS (100 kW; 134 hp)@4350 220 N·m (162 lb·ft)@1350

 

Modelul nou 316 este disponibil cu acelasi motor la dealer aici, la mine. Nu am nici un dubiu, am verificat. Acelasi motor e folosit si pe 116, insa repet, nu in Europa.

 

coane, ti-ai facut poate temele. dar cu intelesul e mai greu se pare:

https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine#BMW_N13_.2F_Mini_N18

Link to comment
Share on other sites

e ok masina , nu iti mai face atatea probleme ! ;)

la cum ai precizat tu cine o sa conduca masina e mai mult decat ok !

 

e motor (simplu) aspirat, nu are turbo.

 

Perfect. Asta voiam sa aud! 😀

 

@docdenis

Coane, ne-am lamurit cu aia. Deja vorbim de alta masina aici.

Link to comment
Share on other sites

Ufff asa multe probleme, sau sunt chestii minore care nu costa mult?

 

Colegul ovi a mentionat problemele specifice acestui model, asta nu inseamna ca vor pica toate la tine, mai ales ca masina are un numar de km rezonabil. In orice caz, din lista de acolo toate sunt rezonabile ca pret. Fa-i un test si daca e totul ok si iti convine si pretul, nu vad de ce ai ezita :)

Tinand cont de climatul in care locuiesti, ai nevoie de un ulei cu vascozitate mai mare la temperaturi ridicate, dar care respecta standardul masinii, de exemplu BMW 0-40w.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc!

 

Daca o iau, o duc la bmw sa-i fac revizia asta care trebuie facuta acum. da, asa e, in principiu, trebuie un ulei cu vazcozitate usor mai ridicata; insa am citit ca uleiurile moderne sintetice acopera o plaja mare de temperaturi si nu mai trebuie sa pui un ulei mai gros ptr climat cald.

O sa vad ce pun aia la BMW si daca nu mai fac reviziile la ei, caut un ulei asemanator ca gradatie, pe viitor.

 

Mersi inca o data, cred ca ma duc maine dimineata si fac actele. La 12.5k E e sub pretul pietei aici. Proprietarul vinde tot si pleaca din tara. Are si casa la vanzare si daca nu o iau eu zilele astea, o sa o dea f curand.

Link to comment
Share on other sites

eu am enumerat posibile defectiuni,ca si costuri nu sunt mari in afara de senzor nox 1600 lei si catalizator,eu am schimbat urmatoarele - o bobina e 120 lei(eu le-am schimbat preventiv),senzor presiune ulei 90 lei si sonda lambda 850 lei pentru ca am luat original,pe bosch e 450 lei,consum am 5,5-6% extraurban,acum masina are 98 k.

in rest bafta cu masina arata bine din poze,asa cum zicea si colegul mgs punei 0w40.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc. Imi sunteti de mare ajutor cu informatiile astea. De 10 ani conduc numai japoneze, asa ca nu prea am habar de bmw, insa invat f repede ca sunt un "petrolhead".

 

Am decis sa iau masina si maine incerc sa fac actele daca reusesc sa termin pana in 12; trebuie sa prind un avion pe la 14.30.

 

Poze o sa pun cu siguranta. O sa-i fac un topic si o sa-mi impartasesc impresiile. Cum ziceam la inceput, sunt mare fan bmw. Sper sa am o experienta placuta cu masina asta.

 

Referitor la consumul de ulei, am citit pe un site ca motorul asta, in mod oficial, consuma ceva ulei, insa nu mult. Cred ca daca ii pun la maxim cand schimb uleiul nu ii mai trebuie completat.

 

@ovy

Mersi mult. Preturile mentionate de tine sunt rezonabile. Vin de pe un Infiniti g35 care nu era tocmai ieftin la intretinere, insa nu s-a stricat deloc cat l-am avut.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Legile lui murphy functioneaza mereu.

 

Azi dimineata am facut asigurarea, am facut inspectia masinii am dat banii omului si cand sa faca talonul nou, gagiul de la ghiseu imi zice ca nu le merge sistemul. Ma duc repede la alt birou de inmatriculari in speranta ca acolo merge dar degeaba. Erau toti afectati.

Asa ca nu am putut lua masinii ptr ca am zbor de prins in dupa-amiaza asta. A ramas ca intr-o sapt cand ma intorc o sa reluam procedura.

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am cumparat-o ptr ca a trebuie sa calatoresc.

Treaba cu sistemul informational care nu a mers este extrem de rara aici. Chestie de o data pe an, insa eu am nimerit chiar ziua aia. E o tara araba din Golf.

 

Am vb cu proprietarul si el zice ca imi va pastra masina o sapt cat sunt plecat. Vom vedea. Stiti cum e, tot raul spre bine. Daca se leaga e bine. Daca nu, gasesc alta mai buna!

Link to comment
Share on other sites

M-am intors, masina e disponibila si ma voi intalni azi cu sotia proprietarului sa cumpar agregatul. Sper sa fie totul ok azi, mai ales ca tipa are procura ptr a vinde, ca acum nu e gagiu in tara.

 

Deja am sunat la cateva service-uri ptr schimbul de ulei care trebuie facut.

BMW mi-a dat la telefon un pret de 350 de euro. Mi se pare enorm insa ei de obicei mai fac un discount la fata locului si ajungi la 300 E.

 

Am sunat la un service independent care lucreaza numai pe bmw si mb si astia mi-au dat o estimare de 150 de euro.

Mai astept raspuns de la un al 3-lea service. Mi-au zis ca au Mobil1 0w40, dar am vazut aici ca voi ati mentionat castrol si am cerut sa verifice daca au asa ceva si cat costa.

 

LE: un alt service (al unui neamt) mi-a zis ca ma costa 180 E si ei folosesc ulei Fuchs, iar gradatia recomandata ptr regiunea aste de ei este 5w50.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

M-am intors, masina e disponibila si ma voi intalni azi cu sotia proprietarului sa cumpar agregatul. Sper sa fie totul ok azi, mai ales ca tipa are procura ptr a vinde, ca acum nu e gagiu in tara.

 

Deja am sunat la cateva service-uri ptr schimbul de ulei care trebuie facut.

BMW mi-a dat la telefon un pret de 350 de euro. Mi se pare enorm insa ei de obicei mai fac un discount la fata locului si ajungi la 300 E.

 

Am sunat la un service independent care lucreaza numai pe bmw si mb si astia mi-au dat o estimare de 150 de euro.

Mai astept raspuns de la un al 3-lea service. Mi-au zis ca au Mobil1 0w40, dar am vazut aici ca voi ati mentionat castrol si am cerut sa verifice daca au asa ceva si cat costa.

 

LE: un alt service (al unui neamt) mi-a zis ca ma costa 180 E si ei folosesc ulei Fuchs, iar gradatia recomandata ptr regiunea aste de ei este 5w50.

 

Fuchs este un ulei ok, este uleiul care se pune la montaj in multe masini (aprox. la jumatete din cele fabricate in Germania) printre care si BMW.

5w50 este necesar in regiuni cu temperaturi ridicate asa cum este in cazul tau.

Link to comment
Share on other sites

Merci. Eu, sincer, nu auzisem de Fuchs decat asa vag. Am sunat intre timp la mai multe service-uri specializate pe masini germane si cateva au spus ca lucreaza cu Fuchs, iar gradatia eate full synthetic 5W50.

 

O sa ma duc totusi pana la BMW sa vad tot istoricul masinii si o sa vad si ce gradatie pun aia. Daca imi da o reducere mai consistenta fac service-ul la ei. Daca nu, ma duc si pun Fuchs d-asta, cred.

Link to comment
Share on other sites

Fuchs e o firma din germania,dar nu cred ca fac ei ulei,il vand doar sub sigla lor,fratele meu a fost distribuitor la aceasta firma,produsele erau de calitate medie,eu as merge pe un ulei consacrat,motoarele astea sunt pretentioase la tipul de ulei,personal pun 0w30 castrol edge professional titanium,la motoarele pe benzina trebue sa fie specificata norma BMW Longlife 01-FE ,unde stai pentru ca e mai cald as pune 0w40 sau 5w40. Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.