Jump to content

prima inmatriculare


Recommended Posts

Auzii acum la radio ca o sa scada taxele pt autoturismele second hand.,vreu sa spun ca o sa scada la jumatate.s-a trimis o scrisoare la UN de confirmare.desi cei care au apucat si au platit acea taxa la valoarea de acum nu o sa isi recupereze diferenta,spre deosebire de cei care o sa revanda masina in UN,acestia din urma o sa isi recupereze diferenata.

eu zic ca a venit si vremea noastra, ma refer la cei care prefera o masina mai veche,din germania,sau din alta tara din UN.

La vara vin in tara si poate imi indeplinesc si eu visul meu,si anume un 635csi.

Sper ca nu sunt singurul

:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Auzii acum la radio ca o sa scada taxele pt autoturismele second hand.,vreu sa spun ca o sa scada la jumatate.s-a trimis o scrisoare la UN de confirmare.desi cei care au apucat si au platit acea taxa la valoarea de acum nu o sa isi recupereze diferenta,spre deosebire de cei care o sa revanda masina in UN,acestia din urma o sa isi recupereze diferenata.

eu zic ca a venit si vremea noastra, ma refer la cei care prefera o masina mai veche,din germania,sau din alta tara din UN.

La vara vin in tara si poate imi indeplinesc si eu visul meu,si anume un 635csi.

Sper ca nu sunt singurul

:)

227856[/snapback]

 

Stii cumva cum se va calcula noua taxa???ma refer un link(site) ceva unde putem sa vedem exact diferentele....Spre ex..Pt un E46 318...99"..euro 3 dupa noua metodologie de calcul a taxei cat o sa platesc?? :blink: .....

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca stie nimeni in acest moment, nici macar ministrul Vosganian care a explicat modificarile.

227874[/snapback]

stiu un site cu vechile preturi de inmatriculare daca vrei dar....cu noile preturi inca nuhttp://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php

Edited by denver_place2001
Link to comment
Share on other sites

Auzii acum la radio ca o sa scada taxele pt autoturismele second hand.,vreu sa spun ca o sa scada la jumatate.s-a trimis o scrisoare la UN de confirmare.desi cei care au apucat si au platit acea taxa la valoarea de acum nu o sa isi recupereze diferenta,spre deosebire de cei care o sa revanda masina in UN,acestia din urma o sa isi recupereze diferenata.

eu zic ca a venit si vremea noastra, ma refer la cei care prefera o masina mai veche,din germania,sau din alta tara din UN.

La vara vin in tara si poate imi indeplinesc si eu visul meu,si anume un 635csi.

Sper ca nu sunt singurul

:)

227856[/snapback]

Partea frumoasa va fi faptul (din ce am inteles eu) ca daca vei lua o masina mai veche, taxa de inmatriculare va fi mica, iar partea proasta este ca la masinile noi taxa va fi mai mare pentru ca se considera ca ele vor polua mult timp de-acum inainte :blink:

Link to comment
Share on other sites

Partea frumoasa va fi faptul (din ce am inteles eu) ca daca vei lua o masina mai veche, taxa de inmatriculare va fi mica, iar partea proasta este ca la masinile noi taxa va fi mai mare pentru ca se considera ca ele vor polua mult timp de-acum inainte :blink:

227898[/snapback]

O sa vezi ca nu e asa, pentru ca se tine cont si de norma de poluare. Taxa pentru o masina mai veche cu aceeasi norma de poluare va fi mai mica, intr-adevar. Dar de obicei o masina mai veche are si o norma de poluare mai "scazuta", deci taxa va fi mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

eu zic ca e prematur sa discutam asta...

e doar o propunere scaderea taxei...pana se va vota si pana va ajunge in monitorul oficial va mai dura ,si asta insemnand cam prin toamna...

deci rabdare...

Link to comment
Share on other sites

O sa vezi ca nu e asa, pentru ca se tine cont si de norma de poluare. Taxa pentru o masina mai veche cu aceeasi norma de poluare va fi mai mica, intr-adevar. Dar de obicei o masina mai veche are si o norma de poluare mai "scazuta", deci taxa va fi mai mare.

227921[/snapback]

 

Eu nu mai inteleg nimic :blink: :) .....Adica la un E39 (520) cu euro 2 taxa va fi mai mica ca la un E39(520) dar cu euro 3 :) .....Chiar nu inteleg deloc noua metodologie de calcul a taxei :)

Link to comment
Share on other sites

pai aia euro 2 va merge mult mai putin decat cea cu euro 3...euro 3 va merge mult mai putin decat euro4...adica un euro 3 sau 4 vor merge multi km fata de euro2 care deja este batranica...nici eu nu inteleg calculul... :blink:

daca stau bine sa ma gandesc astia incurajeaza cumpararea masinilor mai vechi din UE..

sa-i f..a cainii... :)

Link to comment
Share on other sites

pai aia euro 2 va merge mult mai putin decat cea cu euro 3...euro 3 va merge mult mai putin decat euro4...adica un euro 3 sau 4 vor merge multi km fata de euro2 care deja este batranica...nici eu nu inteleg calculul... :blink:

daca stau bine sa ma gandesc astia incurajeaza cumpararea masinilor mai vechi din UE..

sa-i f..a cainii... :)

227960[/snapback]

pai toate epavele europei unde sa se duca ?

Link to comment
Share on other sites

hai ma ca nu e asa greu..

 

va fi o formula.. (si acum este):

- cu cat e mai veche, scade taxa

- cu cat e mai mare motorul, creste taxa

- cu cat norma euro e mai mare, scade taxa.

 

EXACT asa este si acum. Daca cititi legea, exista un "coeficient de reducere"...

 

O sa bagati toate valorile (vechime, capacitate cilindrica, norma euro) iar rezultatul sigur nu va fi in favoarea E39 euro2 fata de e39 euro3...

 

 

Vosganian a explicat asta f. bine (parerea mea), dar niste reporteri adormiti (sau cu chef de scandal) au inteles (si mediatizat) ce-au vrut...

Link to comment
Share on other sites

hai sa va explice fratele vostru ce am aflat de la niste oameni mai rasariti... au avut termen 2 luni sa vina cu o solutie , solutia le-a venit imediat ...sa scada valoarea maxima (mai mult decat rasiala :blink:) pentru automobilele mai vechi si mai poluante pentru a micsora diferenta uriasa dintre ele spre exemplu pentru pisik e36 320 euro 2 ...nu conteaza anul se platea pana acum sau pana inca peste 2 luni suma de 3989E peste 2 luni se v-a plati suma de ~1900E , de ce zic 2 luni ... dispozitiile de sus venite au fost urmatoarele: 2 luni termen pentru gasirea unei solutii valabile si inca 2 luni daca propunerea este acceptata pentru a pune in aplicare noile reglementari.

pentru cei carcotasi (persoanele de fata se exclud) si de la conducere posturi importante oameni cu cap care spun ca noi suntem groapa de gunoi le spun sa gandeasca inainte sa deschida gurita si sa mai scoata alte gunoaie ...cu 3000E de exemplu la noi iti iei un ciorap euro -3 care consuma mai mult ulei decat benzina ...o adevarata "bomba" in sensul rau al cuvantului pe 4 rotzi daca le mai are si pe alea iar in afara tarii ai chiar sanse la un euro 2 ... o masina care chiar trebuie sa fie in stare de functionare sa ia itp-ul si sa circule pe strazi ,reparatii cu piese noi nu dezmembrate dupa 10 masini dezmembrate si ele la randul lor dupa alte 10 masini lovite rasturnate si ruginite... as dormi linistit daca ar disparea toate cazanele de dacii si ar aparea toate "gunoaiele" din germania la noi

Link to comment
Share on other sites

hai sa va explice fratele vostru ce am aflat de la niste oameni mai rasariti... au avut termen 2 luni sa vina cu o solutie , solutia le-a venit imediat ...sa scada valoarea maxima (mai mult decat rasiala :blink:) pentru automobilele mai vechi si mai poluante pentru a micsora diferenta uriasa dintre ele spre exemplu pentru pisik e36 320 euro 2 ...nu conteaza anul se platea pana acum sau pana inca peste 2 luni suma de 3989E peste 2 luni se v-a plati suma de ~1900E , de ce zic 2 luni ... dispozitiile de sus venite au fost urmatoarele: 2 luni termen pentru gasirea unei solutii valabile si inca 2 luni daca propunerea este acceptata pentru a pune in aplicare noile reglementari.

pentru cei carcotasi (persoanele de fata se exclud) si de la conducere posturi importante oameni cu cap care spun ca noi suntem groapa de gunoi le spun sa gandeasca inainte sa deschida gurita si sa mai scoata alte gunoaie ...cu 3000E de exemplu la noi iti iei un ciorap euro -3 care consuma mai mult ulei decat benzina ...o adevarata "bomba" in sensul rau al cuvantului pe 4 rotzi daca le mai are si pe alea iar in afara tarii ai chiar sanse la un euro 2 ... o masina care chiar trebuie sa fie in stare de functionare sa ia itp-ul si sa circule pe strazi ,reparatii cu piese noi nu dezmembrate dupa 10 masini dezmembrate si ele la randul lor dupa alte 10 masini lovite rasturnate si ruginite... as dormi linistit daca ar disparea toate cazanele de dacii si ar aparea toate "gunoaiele" din germania la noi

228001[/snapback]

ca bine zici

problema asta cu dacii nu se mai termina niciodata

o sa se iveasca vreun tarn cu capu mare ca dacia lui nu e pt vechi si merge cu ea pe strada,pana da in vreunu .de ce pt ca ramane fara frane sau mai stiu eu ce

dacia e dacie.

carutele europei

ii pui un cal si e mai sigura

Link to comment
Share on other sites

Ma intriga faptul ca pentru cap de european (tariceanu) romania este lada de gunoi.

De fapt zicand asta el se refera la pretenii lui adica la astia care fac masini gen citroen si dacia logan si reno si care mai sunt.

 

Da saracu...cu poloare lui cu tot...a cam uitat de campurile albe de gunoaie si multe altele...strazi cu cratere. Ma rog.

 

De cand ma stiu dupa revolutie au aparut acele Second Handuri de haine.

 

Din gandirea mea reiese ca acle haine sunt donate(gen inundatii acu 2 ani la noi in tara) sau adunate de pe la gunoi. Se prea bine stie ca in strainatate ce nu e folositor se pune in saci si se duce frumos langa ghena.

 

 

Si sunt si aia care le aduna in hale uriase si le vand la pret de nimic romanilor care asteapta cu TIR-urile la poarta. Ca mai apoi sa le vanda la pret care variaza 300-700 de mii de lei per kilogram.

 

 

Dar noi nu suntem lada de gunoi a europei...Ca tot mi-am adus aminte, au reintrodus incaltamintaea si articolele (chiloti,ciorapi,sutiene...etc)

 

Orcum o afacere tot o afacere ramane. Mancate-ar poloare sa te manance cap de europeam....

Link to comment
Share on other sites

Ma intriga faptul ca pentru cap de european (tariceanu) romania este lada de gunoi.

De fapt zicand asta el se refera la pretenii lui adica la astia care fac masini gen citroen si dacia logan si reno si care mai sunt.

 

Da saracu...cu poloare lui cu tot...a cam uitat de campurile albe de gunoaie si multe altele...strazi cu cratere. Ma rog.

 

De cand ma stiu dupa revolutie au aparut acele Second Handuri de haine.

 

Din gandirea mea reiese ca acle haine sunt donate(gen inundatii acu 2 ani la noi in tara) sau adunate de pe la gunoi. Se prea bine stie ca in strainatate ce nu e folositor se pune in saci si se duce frumos langa ghena.

Si sunt si aia care le aduna in hale uriase si le vand la pret de nimic romanilor care asteapta cu TIR-urile la poarta. Ca mai apoi sa le vanda la pret care variaza 300-700 de mii de lei per kilogram.

Dar noi nu suntem lada de gunoi a europei...Ca tot mi-am adus aminte, au reintrodus incaltamintaea si articolele (chiloti,ciorapi,sutiene...etc)

 

Orcum o afacere tot o afacere ramane. Mancate-ar poloare sa te manance cap de europeam....

228011[/snapback]

:blink:

Link to comment
Share on other sites

hai sa va explice fratele vostru ce am aflat de la niste oameni mai rasariti... au avut termen 2 luni sa vina cu o solutie , solutia le-a venit imediat ...sa scada valoarea maxima (mai mult decat rasiala :)) pentru automobilele mai vechi si mai poluante pentru a micsora diferenta uriasa dintre ele spre exemplu pentru pisik e36 320 euro 2 ...nu conteaza anul se platea pana acum sau pana inca peste 2 luni suma de 3989E peste 2 luni se v-a plati suma de ~1900E , de ce zic 2 luni ... dispozitiile de sus venite au fost urmatoarele: 2 luni termen pentru gasirea unei solutii valabile si inca 2 luni daca propunerea este acceptata pentru a pune in aplicare noile reglementari.

pentru cei carcotasi (persoanele de fata se exclud) si de la conducere posturi importante oameni cu cap care spun ca noi suntem groapa de gunoi le spun sa gandeasca inainte sa deschida gurita si sa mai scoata alte gunoaie ...cu 3000E de exemplu la noi iti iei un ciorap euro -3 care consuma mai mult ulei decat benzina ...o adevarata "bomba" in sensul rau al cuvantului pe 4 rotzi daca le mai are si pe alea iar in afara tarii ai chiar sanse la un euro 2 ... o masina care chiar trebuie sa fie in stare de functionare sa ia itp-ul si sa circule pe strazi ,reparatii cu piese noi nu dezmembrate dupa 10 masini dezmembrate si ele la randul lor dupa alte 10 masini lovite rasturnate si ruginite... as dormi linistit daca ar disparea toate cazanele de dacii si ar aparea toate "gunoaiele" din germania la noi

228001[/snapback]

 

Pai si "fratele nostru" nu ne poate da ceva link (site) unde sa calculam si noi noua taxa??? :blink: :) ...Sau macar sa imi spui si mie pentru un E46 318 din 99" euro 3 cat e noua taxa :)

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Pai si "fratele nostru" nu ne poate da ceva link (site) unde sa calculam si noi noua taxa??? :blink:  :) ...Sau macar sa imi spui si mie pentru un E46 318 din 99" euro 3 cat e noua taxa :)

228424[/snapback]

iti dau un link pt veche

dar poti sa faci asa

imparti la 2 suma care ti-o dau acolo

http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php

Link to comment
Share on other sites

De ce induci oamenii in eroare? N-a zis nimeni ca se injumatateste taxa, poate cel mult ca se injumatateste pentru un caz concret, nu pentru toate situatiile.

228593[/snapback]

ai dreptate

nu e pt toate situatiile

cel putin e mai ieftin sa aduci un anumit tip de masina

cilidrata mai mica,euro 3, 4

dar pt cilindrata mare tot o sa fie scump

Link to comment
Share on other sites

link-ul nu are legatura cu topic-ul in cauza ... lumea vroia sa afle mai multe detalii despre noile reglementari care vor aparea (cu cat vor scadea) nu despre cea la momentul asta :blink: Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

stiu ca e expirat subiectul, si e satula lumea de el, dar nu ma pot abtine. am vazut ieri la stiri, la protv parca, prezentau un exemplu de cum va fi taxa. penibil.

 

deci, au luat exemplu un autoturism non-euro, vechi de 20 de ani, motor 1.4, taxa noua, 1100 euro. pt acelasi automobil, non-euro, dar de 10 ani vechime (de parca exista in 97 auto fara euro 2 :) ), taxa va fi dubla, adica 2200 euro. :blink:

 

pentru euro 4, cu cat autoturismul e mai vechi, cu atata taxa scade. :)

 

si cea mai tare faza, pentru euro2 si euro3, valorile raman cele actuale, adica taxa nu se schimba... :)

 

luminati-ma si pe mine. unde, care, e logica. nu mai e nici urma de taxa "ecologica". cum se va numi de data asta? taxa ca sa va f*tem psihicu'? jur, e cea mai psihedelica taxa, daca ramane in forma prezentata mai sus. de parca vosganian e pe LSD..... :)

Link to comment
Share on other sites

deci, au luat exemplu un autoturism non-euro, vechi de 20 de ani, motor 1.4, taxa noua, 1100 euro.  pt acelasi automobil, non-euro, dar de 10 ani vechime (de parca exista in 97 auto fara euro 2 :) ), taxa va fi dubla, adica 2200 euro.  :blink:

233188[/snapback]

 

E cam absurd. Pai atunci se va umple tara de rable. Nu de asta era pusa taxa?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.