Jump to content

E92 320i vs 325i vs A5 2.0T


se7en

Recommended Posts

5.4 extraurban. Am si scris mai sus ca pt 6.1 cat scria el trebuie sa mearga cu 100km/h pe pilot constant.

Este cu totul altceva o medie de 100 pe dn-uri. Este foarte mare si in functie de trafic, nu mai are nicio legatura consumul ala de 6.1.

In plus, una e sa ai medie 100 pw un drum de 50 de km neaglomerat si alta e sa ii ai Bucuresti- Arad.

La 320d de ex ii da consum extraurban 4.7. Insa deosebirea la benzina este ca odata cu cresterea vitezei,consumul creste exponential. Oricum, eu nu mai postez pe tema asta, pt ca mi-am sustinut parerea si anume ca 320i l-as evita in comparatia dintre cele 3.

Sunt curios ce va cumpara initiatorul.

 

5.4 extraurban. Am si scris mai sus ca pt 6.1 cat scria el trebuie sa mearga cu 100km/h pe pilot constant.

Este cu totul altceva o medie de 100 pe dn-uri. Este foarte mare si in functie de trafic, nu mai are nicio legatura consumul ala de 6.1.

In plus, una e sa ai medie 100 pw un drum de 50 de km neaglomerat si alta e sa ii ai Bucuresti- Arad.

La 320d de ex ii da consum extraurban 4.7. Insa deosebirea la benzina este ca odata cu cresterea vitezei,consumul creste exponential. Oricum, eu nu mai postez pe tema asta, pt ca mi-am sustinut parerea si anume ca 320i l-as evita in comparatia dintre cele trei .

Sunt curios ce va cumpara initiatorul.

  • Like 2
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Hai sa ne dam un pas in spate. Daca eram pe forumul Skoda, mai inghiteam ,dar ce rahat conteaza consumul cand comparam masini premium , fie ele si second, atata timp cat o planetara te poate duce in 400 de euro ? O sa intrati si la aia pe forum, cand se strica sa intrebati daca merita schimbata ? Numai la asta ma gandesc, ca sunteti dispusi sa lasati masina in 3 roti la prima defectiune. Si DA, inca o data, NU ar trebui sa povestim despre consum si impozite la masini premium de 15.000 de euro atata timp cat o bucsa la masinile astea e 100 de euro. NICI CHIAR 2000 de lei impozitul nu mi se pare un deal breaker daca vrei 200 de cai si siguranta si prestanta si vrei si cu sufletu-n rai :) Daca le vrei pe toate la pret de SKODA, atunci poate acolo o sa fie mai intelegatori colegii.
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

5.4 extraurban. Am si scris mai sus ca pt 6.1 cat scria el trebuie sa mearga cu 100km/h pe pilot constant.

Este cu totul altceva o medie de 100 pe dn-uri. Este foarte mare si in functie de trafic, nu mai are nicio legatura consumul ala de 6.1.

In plus, una e sa ai medie 100 pw un drum de 50 de km neaglomerat si alta e sa ii ai Bucuresti- Arad.

La 320d de ex ii da consum extraurban 4.7. Insa deosebirea la benzina este ca odata cu cresterea vitezei,consumul creste exponential. Oricum, eu nu mai postez pe tema asta, pt ca mi-am sustinut parerea si anume ca 320i l-as evita in comparatia dintre cele 3.

Sunt curios ce va cumpara initiatorul.

 

5.4 extraurban. Am si scris mai sus ca pt 6.1 cat scria el trebuie sa mearga cu 100km/h pe pilot constant.

Este cu totul altceva o medie de 100 pe dn-uri. Este foarte mare si in functie de trafic, nu mai are nicio legatura consumul ala de 6.1.

In plus, una e sa ai medie 100 pw un drum de 50 de km neaglomerat si alta e sa ii ai Bucuresti- Arad.

La 320d de ex ii da consum extraurban 4.7. Insa deosebirea la benzina este ca odata cu cresterea vitezei,consumul creste exponential. Oricum, eu nu mai postez pe tema asta, pt ca mi-am sustinut parerea si anume ca 320i l-as evita in comparatia dintre cele trei .

Sunt curios ce va cumpara initiatorul.

 

Nu ca ar conta. 4.9 extraurban http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-coupe-e92-2006.html#aeng_bmw-3-series-coupe-2006-320i

Link to comment
Share on other sites

@mojorisin well poate ai dreptate dar sunt oameni care pun GPL pe 2,5 sau 3,0 ,altfel daca vorbim de intretinere ca la carte cred ca putini dintre noi isi permit acest lucru,pana la urma fiecare isi face calculele cum crede el .

edit:legat de impozit si orecum si de taxa de inmatriculare,le-as suporta cu cea mai mare placere daca as vedea ca se face ceva de banii aia,asa multi prefera sa nu mai dea bani degeaba la stat si de aceea iau motoare de 2.0(asta ca am mai auzit ca uite domne are 40.000 sa ia masina noua si ia doar 2.0d)

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Esti absolut sigur?

 

Tip motor 320i (150 Hp)

NumĂŁr de uÂşi 4

Putere 150 CP

Viteza maximĂŁ 220 km/h

AcceleraĂžia de la 0 la 100 km/h 8.5 sec

Cuplu 200/3600 Nm

 

Tip motor 320d (163 Hp)

NumĂŁr de uÂşi 4

Putere 163 CP

Viteza maximĂŁ 225 km/h

AcceleraĂžia de la 0 la 100 km/h 8.3 sec

Cuplu 340/2000 Nm

De unde ai scos motoarele astea ?? Astea nu sunt pe e 92!!

Uite astea sunt!!

 

Tip motor 320i (170 Hp)

NumĂŁr de uÂşi 2

Putere 170 CP

Viteza maximĂŁ 230 km/h

AcceleraĂžia de la 0 la 100 km/h 8.1 sec

Cuplu 210 Nm 4250 RPM

CONSUM!!! Oras:8.7/100 Afara:4.9 Mixt:6.3

 

Tip motor 320d (177 Hp)

NumĂŁr de uÂşi 2

Putere 177 CP

Viteza maximĂŁ 230 km/h

AcceleraĂžia de la 0 la 100 km/h 8 sec

Cuplu 350 Nm 2000 RPM

CONSUM!!! Oras:7.2 Afara:4.5 Mixt 5.5

 

Mai putin nu reusesti sa scoateti(poate la vale).Uitati aici!!

Si din nou de ce bagati dieselu in discutie?

Link to comment
Share on other sites

Esti absolut sigur?

 

Tip motor 320i (150 Hp)

NumĂŁr de uÂşi 4

Putere 150 CP

Viteza maximĂŁ 220 km/h

AcceleraĂžia de la 0 la 100 km/h 8.5 sec

Cuplu 200/3600 Nm

 

Tip motor 320d (163 Hp)

NumĂŁr de uÂşi 4

Putere 163 CP

Viteza maximĂŁ 225 km/h

AcceleraĂžia de la 0 la 100 km/h 8.3 sec

Cuplu 340/2000 Nm

 

vezi ca le incurci un pic...eu fac diferenta in 320d e90 si e92 320i 170cp nu 150cp.....e cel mai econom motor de 2.0 litri pe benzina, pana la momentul aparitiei cel putin, cel de 150cp consuma mult mai mult!!

Link to comment
Share on other sites

@mojorisin well poate ai dreptate dar sunt oameni care pun GPL pe 2,5 sau 3,0 ,altfel daca vorbim de intretinere ca la carte cred ca putini dintre noi isi permit acest lucru,pana la urma fiecare isi face calculele cum crede el .

edit:legat de impozit si orecum si de taxa de inmatriculare,le-as suporta cu cea mai mare placere daca as vedea ca se face ceva de banii aia,asa multi prefera sa nu mai dea bani degeaba la stat si de aceea iau motoare de 2.0(asta ca am mai auzit ca uite domne are 40.000 sa ia masina noua si ia doar 2.0d)

 

eu in mod cert imi intretin masina CHIAR daca am pus gaz pe ea (un consum de 19 in oras nu cred ca i-ar surade nimanui, daca nu de bani,macar ca esti toata ziua la pompa). As pune gaz si pe 3.0 , chiar daca mi-as permite impozitul mai mare. E o chestiune de optimizare a costurilor - ca nici instalatia aia n-a fost gratis ;)

 

Apoi, impozitul il platesti pe orice bun pe care il detii, ce se face cu banii mai departe e o extensie a felului nostru de a fi romani.(vinovati indirect suntem cu totii)

 

Ce inca nu am inteles noi ca si comunitate este ca nu este acceptabil chiar orice tratament vizavi de masina, Nu cred ca vrei sa te intalnesti in trafic cu unu care nu si-a permis frane noi ,dar in rest ii da cox cu 200 de cai. Si aici nu pot fi de acord ca fiecare e liber sa isi ia ce masina doreste. Da, sa-si aleaga ce masina isi doreste dintre cele pe care si le permite (intretinere, reparatie, asigurare, carburant, impozit). Cand vorbim de masini care costa 10.000 de euro si ne incurca un 200 de euro pe an , am niste retineri in legatura cu legitimitatea acestei alegeri.

 

Tot la capitolul acesta intra si consumul, sa nu uitam ca jumatate dintre cei care au votat la acel poll, cheltuie peste 20% din venitul familiei pe carburant ! Sigur, sunt liberi sa faca ce vor, dar nu cred ca ti-ar placea sa aibe copilul tau in scoala un coleg al carui tata il trimite descult ca tocmai a alimentat si a cumparat mancare si n-a mai avut bani de incaltaminte. Sau frane :)

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu ma refer la consum cand zic intretinere .Oricum asta cu gazul se bate un pic in cap cu ce zici mai sus,in principiu daca consuma prea mult pt buzunarul tau iei motor mai mic/diesel sau alta marca.GPL-ul nu stiu cat de avantajos este,ma gandesc la costul de achizitie apoi se mai pierde si ceva spatiu in portbagaj.Din pacate multi iau BMW ca e "BMW si se uita fetele la mine" si apoi intretinerea o negljeaza. Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu ma refer la consum cand zic intretinere .Oricum asta cu gazul se bate un pic in cap cu ce zici mai sus,in principiu daca consuma prea mult pt buzunarul tau iei motor mai mic/diesel sau alta marca.GPL-ul nu stiu cat de avantajos este,ma gandesc la costul de achizitie apoi se mai pierde si ceva spatiu in portbagaj.Din pacate multi iau BMW ca e "BMW si se uita fetele la mine" si apoi intretinerea o negljeaza.

 

avand in vedere ca nu dau pe carburant mai mult de 3% din venitul lunar cred ca ,totusi, imi raman bani de frane :)

  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cati dintre voi ati condus un A5 2.0tfsi, cert este ca nu are rost comparatia cu e92 320i si nici cu 325i, se simte multe mai bine decat ambele. Iar consumul la mers normal nu sare de 11 in Bucuresti. Lasati consumurile la ora 8 dimineata si 5 seara, nu toata lumea isi cumpara masina doar sa mearga cu ea la serviciu si inapoi.

Resoftat, un A5 are cuplu peste 400nm, mult peste ce ofera un 325i, sau chiar un 330i.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba au franele care le schimbi la 40-50.000km cu carburantul?in general lumea nu schimba cauciucuri,sonde lambda, debitmetre bujii, bobine,senzori,furtune de aer si asa mai departe,franele de bine de rau le schimba mai toata lumea.si un set de frane nu e foarte scump,cam cobustibilul pe 2 luni sa zicem daca tot ne raportam la combustibil.si cu asta gata cu off topicul din partea mea,oricum am facut praf topicul asta.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cati dintre voi ati condus un A5 2.0tfsi, cert este ca nu are rost comparatia cu e92 320i si nici cu 325i, se simte multe mai bine decat ambele. Iar consumul la mers normal nu sare de 11 in Bucuresti. Lasati consumurile la ora 8 dimineata si 5 seara, nu toata lumea isi cumpara masina doar sa mearga cu ea la serviciu si inapoi.

Resoftat, un A5 are cuplu peste 400nm, mult peste ce ofera un 325i, sau chiar un 330i.

 

Am mers cu A4 2.0 TFSI manual, quattro. E rapida pe reprize, are resurse de putere si cuplu. Scutura la schimbarile de viteza in sarcina (ceea ce nu se pupa cu premium) si are o tinuta de drum rigida dar nerafinata (ceea ce nu se pupa cu premium). La limita , fara quattro, va subvira (ceea ce nu e premium) si in rest e o masina f. buna. Pana o comparam cu BMW :)

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu A4 2.0 TFSI manual, quattro. E rapida pe reprize, are resurse de putere si cuplu. Scutura la schimbarile de viteza in sarcina (ceea ce nu se pupa cu premium) si are o tinuta de drum rigida dar nerafinata (ceea ce nu se pupa cu premium). La limita , fara quattro, va subvira (ceea ce nu e premium) si in rest e o masina f. buna. Pana o comparam cu BMW :)

 

Nu scutura la schimbarile de viteza in mod normal, iar daca ai mers cu o varianta cu suspensie sport e mult mai permisiva decat cea de la Bmw, foarte rigida dpmdv. Orice masina cu tractiune fata la limita are probleme, dar de cate ori pe an ajungi in situatia asta?

Pana si cei de la Bmw stiau ca au ramas in urma cu motoarele pe benzina mari, dar slabe ca performante/consum, drept dovada au scos si ei un 2.0turbo foarte bun. Sunt multe elemente non-premium si la Bmw, ca de altfel la toti producatorii premium. La e92 ai indicatoarele de bord cu un aspect aproape la fel cu un e30, penibil pentru o masina premium, samd.

Ideea finala: mergi cu A5 si mergi si cu e92, numai asa iti poti da seama ce ti se potriveste mai bine, ambele au plusuri si minusuri, niciuna nu este mai presus.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Uite aici E92 Benzinar VS Diesel cu motoare de 2l diferenta de putere fiind minima cu tot cu turbina dieselu pe hartie este cu 0.1 s mai rapid la 100 si cam atat.Chiar nu se justifica motorul de 2 diesel chiar si la consum e diferenta de 1.5 l in oras. Nu e mare dar ce sa mai zic de afara care e nesemnificativa.

 

 

Datele de pe hartie sunt fix pix, in viata reala lucrurile stau diferit, atat la consum cat si la reprize.

 

Am mers cu A4 2.0 TFSI manual, quattro. E rapida pe reprize, are resurse de putere si cuplu. Scutura la schimbarile de viteza in sarcina (ceea ce nu se pupa cu premium) si are o tinuta de drum rigida dar nerafinata (ceea ce nu se pupa cu premium). La limita , fara quattro, va subvira (ceea ce nu e premium) si in rest e o masina f. buna. Pana o comparam cu BMW :)

 

Scutura,scutura mai ales din 1 in 2 dar din cauza cuplului si a awd-ului, nu are pierderi de putere.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Datele de pe hartie sunt fix pix, in viata reala lucrurile stau diferit, atat la consum cat si la reprize.

Normal ca difera fiecare conduce in felul sau, altul mai agresiv altul mai batraneste,dar normal tot ce scrie pe hartie trebuie sa reusesti si cu masina, daca nu e defecta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Consumurile de pe hartie sunt in conditii ideale.Cifrele de consum oficiale NU sunt calculate pe strada, in trafic. Sunt stabilite in urma unor teste in laborator, procedurile fiind standardizate.Masina este pusa pe un banc cu role si ruleaza simuland doua tipuri de regimuri de functionare. In primul test este simulata pornirea “la rece”, urmata de un circuit urban, pe parcursul caruia viteza maxima nu trece de 60 km/h. Pornirea la rece inseamna cu totul altceva decat ce intalnim in realitate. In testele de laborator inseamna pornirea motorului la o temperatura de 20 grade Celsius si apoi rularea (pe role) cu diferite viteze, dar nu mai mult de 60 km/h. Sunt facute 4 asemenea teste (consecutiv, pentru a “prinde” si plecarile cu motorul cald), fiecare incercare avand o durata de 195 de secunde. Apoi se face media valorilor de consum obtinute, rezultand consumul urban oficial.

 

Al doilea test presupune simularea unui parcurs extraurban, masina ruland cu diferite viteze, dar nu mai mult de 120 km/h, timp de 6 minute, in acest interval fiind simulate si cateva acceleratii/deceleratii. Valoarea obtinuta in urma acestui test devine consumul oficial extraurban.

Asa ca depinde de stilul de mers doar cat de mult sare consumul peste cel din carte.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O intrebare pt sustinatorii ascutitoarei 2.0i -> ati mers vreodata cu o benzinara turbo? :rolleyes:

 

Modelele BMW care merita luate in seama in comparatia asta sunt de la 325i in sus. Singurul atu al 320i-ului este tractiunea spate, de care uiti in 5 minute intr-un 2.0T resoftat chiar si FWD ;) Pe langa faptul ca un 2.0tfsi resoftat este racheta, ca trage de la 2500rpm, nu de la 5000, poti sa-l iei cu 4x4, poti sa-l tunezi la nesimtire si poti sa si pui puterea jos. Ca idee, unul de 250hp are consum urban 11-13 in Craiova (14-15 in Bucuresti) si 8 afara alergat.

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai ai si tu dreptate, atunci de ce le mai comparam? Daca nu conteaza viteza, atunci cum faci diferenta intre tractiune si propulsie, adica fwd vs rwd? Ca multi tot insista pe avantajul propulsiei si pe comportamentul masinilor la limita si alte bazaconii.

Fiecare lauda masina proprie, e de inteles, insa trebuie dati jos ochelarii de cal atunci cand nu ai condus si alte masini ca sa poti avea o parere obiectiva si nu doar bazata pe ce citesti pe forumuri.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Normal ca difera fiecare conduce in felul sau, altul mai agresiv altul mai batraneste,dar normal tot ce scrie pe hartie trebuie sa reusesti si cu masina, daca nu e defecta.

 

Incearca sa te mai uiti si pe teste, pe masuratori, dar cel mai bine ar fi sa conduci. Producatorii sunt cam mincinosi cand vine vb de consum iar 0-100km/h nu inseamna nimic.

 

tu crezi ca toti is piloti de curse? sau numai viteza conteaza?

 

In niciun caz,dar iti aduce zambetul pe buze.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.