Jump to content

E92 320i vs 325i vs A5 2.0T


se7en

Recommended Posts

Deci eu am spus in felul urmator, un e92 320i este mai rapid sau posibil sa fie putin mai rapid decat un 320d e90 163 de cp. Am rectificat sa fie clar pentru toata lumea. Nu este in niciun caz un gunoi de motor.

@Dobrescu Alexandru. Ai ramane surprins ;)

@Voltron: Legat de surpiza din spatele monitorului, aici iti dau dreptate ;)

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

320d 163 cp are 0-100 km/h in 8.3 secunde iar 320i are in 9 secunde. Deja in mers de la 100 km/h in sus 320d se distanteaza mult. E campion si 320i, totusi, in comparatia asta, la consum. Asa ca mult si prost s-ar putea sa vorbesti tu.

 

 

Tu compari un motor turbo cu unu aspirat. De ce nu compari 330i actual care este cel mai performat motor de 2l benzina de la BMW cu 325d cel mai performat motor diesel de 2l de la ei. Pun pariu ca dieselu tau o sa ti se para o coaja pe langa motorul pe benzina.

 

Dupa parerea mea BMW a facut o greseala ca a intarziat motoarele turbo pe benzina.

 

Nu exista care este mai bun. Fiecare are avantajele si dezavantajele lui.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Tu compari un motor turbo cu unu aspirat. De ce nu compari 330i actual care este cel mai performat motor de 2l benzina de la BMW cu 325d cel mai performat motor diesel de 2l de la ei. Pun pariu ca dieselu tau o sa ti se para o coaja pe langa motorul pe benzina.

 

Dupa parerea mea BMW a facut o greseala ca a intarziat motoarele turbo pe benzina.

 

Nu exista care este mai bun. Fiecare are avantajele si dezavantajele lui.

 

328i ?

Link to comment
Share on other sites

Si ca sa clarific si mai mult, m-am raportat la 2.0d 163 stiind ca este un motor care stock se misca excelent si are niste reprize ok iar benzinarul din datele tehnice este tot pe acolo. Inchei aici ca nu isi mai are rost aceasta polemica, multa bafta initiatorului cu alegerea masinii.
Link to comment
Share on other sites

testele filmate de emisiunile si revistele auto din vest sunt bune destul si da, sunt puse pe youtube (o platforma video) - esti prea tanar sa intelegi rapid cum zic. Numai un tanar ignorant vine pe forum sa intrebe si apoi sa se certe pe niste date care se pot gasi tot pe net.

 

Bmw are mai multe masini vandute decat audi si are cifra de afaceri mai mare. chiar daca vanzarile sunt apropiate ca volum, bmw vinde mai multe masini de 40k si audi mai multe 20k

DECI PREMIUM, in plm.

 

Pe youtube ai aflat de piese de Golf pe Audi?

De la asta a plecat interventia mea. Masinile nu au nici o legatura una cu alta, in caz ca nu s-a inteles din prima - cu atat mai putin cutiile de viteza sau "tractiune spate/fata", cum a spus colegul pe pagina anterioara.

Iar restul ironiilor nu merita raspuns. BMW face nave spatiale pentru unii.

Edited by paul_e88
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe youtube ai aflat de piese de Golf pe Audi?

De la asta a plecat interventia mea. Masinile nu au nici o legatura una cu alta, in caz ca nu s-a inteles din prima - cu atat mai putin cutiile de viteza sau "tractiune spate/fata", cum a spus colegul pe pagina anterioara.

Iar restul ironiilor nu merita raspuns. BMW face nave spatiale pentru unii.

 

Ai sa razi dar eu stiu personal pe cineva cine a pus piesa de Skoda superb sau octavia ( nu mai stiu ) pe Audi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu m-am facut inteles. Ma repet sa fiu inteles si sper sa fie si ultima oara.

Deci cutia de viteza manuala in 6 trepte pe care trebuie sa o actionam folosind ambreiajul adica pedala din coltul stanga, la Bmw este mai precisa si cu o cursa mai scurta decat la audi care se simte exact ca la un Vw golf atunci cand schimbi treptele, adica ai acel clac urat rau si ai impresia ca nu intra bine in viteze. Aici ma refer doar la Audi cu tractiune fata si Bmw cu tractiune spate deoarece daca Audi are quattro adica tractiune integrala, adica toate 4 rotile le invarte motorul/cutia atunci din cate cunosc Audi are alta acutie si posibil ce aceea sa fie mai ok. Acum sper ca s-a inteles si nu trebuie sa mai repet de 1087230834092483 ori.

Link to comment
Share on other sites

Inca o data, masinile nu au legatura. Da, pot fi piese comune, daca vorbim de nimicuri, de genul lampa de iluminat la picioare sau butuc incuietoare usa. Dar nici astea nu prea mai sunt.

Masini aproape la fel se aplica la analogia Golf si Audi A3, care au impartit si inca impart aceeasi platforma. (1K/8 P pe PQ35 sau 5G/8V pe MQB)

 

Altfel, Audi, de la A4 in sus e pe o platforma proprie, cu motor longitudinal.(MLB)

Ce e VW, Skoda, Seat e cu motor transversal, daca excludem Touareg sau Phaeton.

 

Din cauza asta, nu putem vorbi de transmisii, tractiuni fata/spate si alte lucruri asemanatoare intre Golf si Audi de la A4 in sus. Difera fundamental.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

Terminati cu 0-100km/h, nu este atat de important,mult mai importante in viata reala sunt reprizele.

 

320i 170cp

60-100km/h -5,4s (tr. 2+3)

60-100km/h -9,2s (tr.4)

 

320ed 163cp 380Nm

60-100km/h - 4,6s (tr,3)

60-100km/h- 6,8s (tr,4)

 

Audi A5 1,8tfsi 170cp 320NM disponibili de la 1400rpm.

60-100km/h- 4,4s (tr.2)

60-100km/h -5,2s (tr,3)

60-100km/h- 7,2s (tr,4)

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Reprizele sunt fix apa de ploaie,sa il vad eu pe ala care face repriza 60-100 cu viteza 4-a(eu la 60 am ceva de genul 2000 rpm,nu zic ca nu urca de acolo ok in ture dar daca sunt in viteza 3-a deja am catigat o secunda pe repriza aia 60-100) clar ca si usurinta la condus un turbo modern va fi in fata unui aspirat clasic.

edit-acum am citit mai atent ciudat cum face Audi in treapa 2-a repriza 60-100 .

Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Vorbesti mult si extrem de prost.

Daca esti inapt sau chior si nu esti in stare sa citesti niste date tehnice imi pare rau pentru tine.

@Voltron: Legat de surpiza din spatele monitorului, aici iti dau dreptate ;)

 

@AlexChriss, ai avertisment pt jigniri gratuite... Indiferent cine sau ce e in spatele monitorului tau, atata timp cat tu esti in fata lui si scrii pe acest forum, fa-o in mod civilizat :excl:

 

Altfel, o sa mai postezi pe-aici tot din spate... pardon, din parti!

Link to comment
Share on other sites

Reprizele sunt fix apa de ploaie,sa il vad eu pe ala care face repriza 60-100 cu viteza 4-a(eu la 60 am ceva de genul 2000 rpm,nu zic ca nu urca de acolo ok in ture dar daca sunt in viteza 3-a deja am catigat o secunda pe repriza aia 60-100) clar ca si usurinta la condus un turbo modern va fi in fata unui aspirat clasic.

edit-acum am citit mai atent ciudat cum face Audi in treapa 2-a repriza 60-100 .

 

Da, asa este ! Numai ca in viata reala nu stai tot timpul cu acul turometrului numai la rosu,in 90% timp stai sub 3000rpm. In fine,ideea este ca masina nu trage nici in ture, nici cand pleaca cu a2a din 4500rpm si schimba in 7000rpm.

 

Cum de ajunge A5-ul cu a2a la 100km/h este simplu, nu toate masinile au cutiile etajate la fel, la audi cutia este atajata lung, pt un consum si un nivel de zgomot,noxe cat mai mici, insa cei 320Nm compenseaza.

 

Ca idee,de la 60kmh in tr2 pleaca de la 3300rpm iar in tr3 de la 2200rpm si tot trage.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am zis si eu =clar ca si usurinta la condus un turbo modern va fi in fata unui aspirat classic.altfel la afirmatie zbang mi-am luat minus.altfel o etajare lunga cred ca am mai vazut pe la diesel,sunt curios cum sunt vitezele 4 5 6 la Audi.

edit:doar ca sa clarificam cumva comparatia e intre A5 model 2012 si E92 lci

Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

am citit opiniile voastre si va multumesc celor care au argumentat ce au spus.

Nu am initiat acest topic sa creez disensiuni intre noi, doar am vrut o parere de la cei care au sau au condus masinile respective , pentru a putea sa fac alegerea cea mai buna.

 

Asadar vad ca 320i nu prea are adepti, 325i e bun ( acesta e favoritul meu) si A5 mai toata lumea il huleste.

 

Un test drive as face dar nu stiu unde as putea sa fac?

325-ul imi surade cel mai mult, dar as vrea daca stiti ( cei care poate au motorizarea aceasta) cam ce probleme sunt cu acest motor si cam cat comsuma cu adevarat intr-un regim de condus normal spre sport( cateva reprize prin trafic de accelerari mai brutale).

As fi ales 330i cu cea mai mare placere dar m-am saturat de platit 23 de milioane la impozit si nu maim vreau diesel datorita problemelpr care le am avut cu masina mea( injectoare , regulatoare de presiune si altele). De aceea as dori un benzinar care sa nu ma cheleasca la consum si sa fie cat mai fiabil.

Link to comment
Share on other sites

CUM jderu meu iese cu virgula ?

 

dezavantaje dizel:

galagie cotidiana -1000 euro pe an

putoare IN NAS zi de zi, chiar si pe rutele de munte -500 de euro pe an

se strica injectoarele -1000 de euro pe toata durata de viata de 4 ani (250 eur pe an)

se strica turbina -1000 de euro pe 4 ani (250 eur pe an)

frig iarna in masina, tratamente medicamentoase -1000 de euro (toata familia sufera de frig !!!)

abtibild CoX -10 euro

 

dezavantaje benzina:

tre sa ii dai in @#$@! la deal => cautarea demarajului - 300 de euro pe an

consuma mai mult decat tractorul de tuns iarba de la punctul anterior 3 litri la suta in plus, recte 15 lei x 300 km = 1000 de euro in plus pe an fata de dizel

impozit (prezumtiv 200 eur in plus)

 

deci un calcul SIMPLU pe care si un JDER ar putea sa il faca

 

dizel - 3010 cost pe an (sa nu uitam de abtibildul CoX!!!)

benzina - 1500 in plus pe an.

 

PS: Merit o bere pt claritate?

 

:) pe mine m-ai convins, insa pe tractoristi (diesel-ari) nu o sa reusesti...succes

  • Like 3
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Din pacate nu prea ai de ales la BMW. Ori iei motorul de 2l , care e un pic mai slabut sau te resemnezi ca platesti 2200ROn impozit si iti iei unul de 3l. Eu nu iti recomad sa iti iei N52_u de 2500, chiar daca impozitul e mai mic. Daca iti iei cel de 3000 (325) consuma cu 2 l mai putin ca cel de 2500. Chiar daca impozitul e mai mic la 2500, o sa ti-l scoti din consum. Daca mergi cel putin 10k km pe an, ti-l scoti din consum, plus ai un motor de generatie mai noua.

 

La audi ai avantajul ca ai motoru de 2l T de 210 Hp, dar daca nu esti asa pretentios sa si nu te deranjeaza ca faci 0-100 cu o secunda mai mult, 320i is the way to go!

Link to comment
Share on other sites

Alege masina in care te simti bine care iti corespunde cerintelor, care iti place mai mult, pe care o gasesti intr-o stare estetica si tehnica cat mai buna, mai dotata etc.

 

Nu m-as baga la impozit de 2200ron ,la un consum semnificativ mai mare,rca mai mare, la o masina mai greu de revandut pt doar 218cp, iar daca as avea de ales intre rwd si awd as alege tractiunea integrala,fie ca vb de xdrive fie de quattro.

 

Decat 320i mai bine 320d sau A5 1,8/2,0tfsi,decat 325i (3,0L) mai bine 330d sau 330i sau A5 3,0tdi.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Alege masina in care te simti bine care iti corespunde cerintelor, care iti place mai mult, pe care o gasesti intr-o stare estetica si tehnica cat mai buna, mai dotata etc.

 

Nu m-as baga la impozit de 2200ron ,la un consum semnificativ mai mare,rca mai mare, la o masina mai greu de revandut pt doar 218cp, iar daca as avea de ales intre rwd si awd as alege tractiunea integrala,fie ca vb de xdrive fie de quattro.

 

Decat 320i mai bine 320d sau A5 1,8/2,0tfsi,decat 325i (3,0L) mai bine 330d sau 330i sau A5 3,0tdi.

 

Un singur lucru de obiectat. RCA costa la fel la 2l sau 3l . In rest , perfect de acord cu tine :)

 

As recomanda 328i-ul, cu xDrive daca se poate, dar e in afara topicului...nu recomand nici eu N52...sunt proprietar de N52...NU N52 clar...succes

 

Chiar si cel de 3l este flop?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.