Jump to content

f10 535d 313cp


radusky

Recommended Posts

mi se pare mie ,sau astea is glume de #cocalar ?

 

original cocalar, nu copie de manelist mitic! nu fii suparacios! ;-) relax, mortii cu mortii, vii cu vii!

deci, ai vreo parere in cunostinta de cauza despre f10, sau nu? daca da, please share :-). daca nu, mersi oricum

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

daca 300 de cp nu iti ajung cand intri intr-o depasire, POATE N-AR TREBUI sa depasesti chiar atunci.

 

Pana atunci o statistica de weekend de la Zoso:

 

vineri – 27 accidente, 3 morți, 27 rĂŁniți,

sâmbĂŁtĂŁ – 35 accidente, 8 morți, 43 rĂŁniți,

duminicĂŁ – 24 accidente, 13 morți, 22 rĂŁniți,

luni – 30 accidente, 10 morți, 38 rĂŁniți.

 

si un comentariu de pe blogu lui:

 

Boss, cand te ciocanesti frontal cu un tir pt ca mergi cu 140km la ora si depasesti aiurea poti sa ai frana franelor, centura centurilor si volvo ultimul model de siguranta ce nici RAR nu a vazut. Nici rahat de analize nu mai ramane din ocupantii masinii. Majoritatea mortilor sunt din cauza depasirilor amboulea si viteza excesiva. Nu vad alta solutie decat masini nemarcate, inregistrati cand se baga ca boii(toti ii vedem) in depasiri si arsi la bani si/sau luat carnetul.

 

 

Ar trebui suspendat dreptul de a mai conduce pe drumurile publice pe viata cei care fac depasiri la limita si sunt prinsi de politia rutiera.

 

Nu stiu de unde ati tras voi concluzia ca omul isi resofteaza masina ca se depaseasca la limita. Kamikaze poti sa fii si in Logan si in M5 sau 911 turbo, totul tine de sofer.

 

Si nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, lasati frustrarile, toti ne dorim masini mai puternice.

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde ati tras voi concluzia ca omul isi resofteaza masina ca se depaseasca la limita. Kamikaze poti sa fii si in Logan si in M5 sau 911 turbo, totul tine de sofer.

 

Si nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, lasati frustrarile, toti ne dorim masini mai puternice.

 

Cam asa!

 

Culmea ironiei: critica vitezei "pure" ;-) pe un forum bmw! :-)))

 

Deci, fratilor, cum e cu start/stop de uneori e intr.un fel, alteori e altfel...nu mai are nimeni f10 pe aici?

Edited by radusky
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

da, am vazut deja. e interesant ca nu maresc mult cuplul, pentru a proteja cutia. cei care fac remap, maresc in schimb foarte mult cuplul (ceea ce e o prostie, pentru o masina cu RWD, cel putin. duce la pierdere masiva de aderenta)

 

Din cunostiintele mele, cuplul este parte componenta a puterii, nu stiu cat de mult se poate modifica puterea fara a se modifica in aceeasi masura si cuplul...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai are cineva piele perforata oister? Cu ce o intretineti? Pe e60 aveam tot perforata, nappa, dupa 5 ani, scaunul soferului era un pic cu urme de culoare inchisa. As vrea sa evit si atat.

 

Legat de start stop, ma intriga ca uneori motorul e oprit si pot iesi din masina, altadata imi spune "ignition on". Cred ca e o combinatie si succesiune particulara intre start/stop, parking si autoH

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai are cineva piele perforata oister? Cu ce o intretineti? Pe e60 aveam tot perforata, nappa, dupa 5 ani, scaunul soferului era un pic cu urme de culoare inchisa. As vrea sa evit si atat.

 

Legat de start stop, ma intriga ca uneori motorul e oprit si pot iesi din masina, altadata imi spune "ignition on". Cred ca e o combinatie si succesiune particulara intre start/stop, parking si autoH

E simplu cu Start-Stop. Nu mai folosesti modul ECO si mergi pe modul SPORT. Functia se dezactiveaza.

Link to comment
Share on other sites

La naiba, eu sunt de moda veche si nu as face resoftare la masina mea nici intr-o mie de ani, nici in trecut nu am facut, nici in viitor nu o voi face la alte masini. Vreau mai multi CP, imi iau masina cu mai multi CP, pana atunci stau cu, ce are masina. Daca ar fi toti ca mine s-ar duce pe apa Sambetii toti tunerii. :)

 

313 CP cati ai tu la masina sunt destui, vrei mai multi, iei altceva mai puternic... doar parerea mea.

 

Si acum sa curga cu minusuri. :p

 

din pacate si eu sunt de aceeasi parere iar tipul asta de gandire ma limiteaza sa mai fac ceva la masina

 

vesti proaste! sistemul audi e doar hifi, nu harmann kardon, pe care ar fi trebuit sa scrie numele (pe difuzoare). deci nu e nicidecum echivalentul lui L7 de pe e60, ci sub el. fuck!

tocmai ce am vazut asta pe configurator dry.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru a scoate un consum sub 7.5, pe motorizarea asta, va trebui sa te chinui putin si nu cred ca este cazul sa ne gandim la asa ceva la o masina de 300 de cai +. Daca vrei consum alegi un motor mai temperat. In general, consumul extern se invarte in jurul valorii de 8 l/100km, la un mers normal, respectand regulile de viteza, cel putin asta este consumul pe care il scot eu. Urban 11.5-13.5, in functie de trafic. :D Edited by add3ian
Link to comment
Share on other sites

alta chestie: la drum lung, mare economie nu e! sub 7,5 nu o scoti nicicum. deci vreo 2-3 litri fata de 550i. in oras, e alta poveste: minim 6-7 litri mai putin

Aha, si marmota ingropa ciocolata in staniol nu ? :)

Bucuresti - Arad - Budapesta am reusit 4.9%la dus, iar la intors putin sub 7%.. dar la dus nu am depasit viteza regulamentara din cauza unui pasager "bolnavicios" iar la intors am mers constant repede fiind drumul foarte liber.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La dus ai mers pe platforma?

Vezi recordul de consum la 520d, Constanta - arad - Constanta cu un rezervor, asa ca pastreaza pentru tine si cercul tau intim de prieteni genul asta de replici.

La E60 535d LCI poti sa faci intre 600 si 1120km de la plin la rezerva, testat in peste 100mii km asa ca te poti abtine boss.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Vezi recordul de consum la 520d, Constanta - arad - Constanta cu un rezervor, asa ca pastreaza pentru tine si cercul tau intim de prieteni genul asta de replici.

La E60 535d LCI poti sa faci intre 600 si 1120km de la plin la rezerva, testat in peste 100mii km asa ca te poti abtine boss.

 

Cu motorul de 3L diesel de la BMW scoti un consum foarte bun extraurban. Sibiu - Arad - Frankfurt am scos consum de 6.8 l/100 km. Am stat si in siruri de asteptare cu motorul pornit, clima pornita tot drumul si masina plina de bagaje. Sibiu - Rm. Valcea reusesti si 5.5-6.

 

http://s13.postimg.org/5d1ij1cx3/IMG_3113.jpg

foto hochladen

 

Am vazut si RANGE de putin penste 1200 km la un plin.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pentru a scoate un consum sub 7.5, pe motorizarea asta, va trebui sa te chinui putin si nu cred ca este cazul sa ne gandim la asa ceva la o masina de 300 de cai +. Daca vrei consum alegi un motor mai temperat. In general, consumul extern se invarte in jurul valorii de 8 l/100km, la un mers normal, respectand regulile de viteza, cel putin asta este consumul pe care il scot eu. Urban 11.5-13.5, in functie de trafic. :D

 

Exact. Ideea e sa imi placa sa conduc, nu sa imi distrug nervii cum sa consum cat mai putin

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.