Jump to content

f10 535d 313cp


radusky

Recommended Posts

Depinde cat de grea ai talpa. De exemplu eu in oras iarna sub 13-14 nu vad.

La atelajul meu am reusit sa vad si 10.7% in bucuresti, in mare pe acelasi traseul.

Recordul a fost de putin peste 16% cand erau temperaturile alea extreme de aprox -20grade, ocazie cu care am aflat ca s-au defectat ambele termostate. Media e de ~12% in bucuresti.

Tinand cont ca am avut consum de 7.4% in ~8.000km facuti prin europa.

Cam asta o sa fie consumul si la F10, sau chiar mai mic, dar depinde de talpa( de obicei la drum lung conduc foarte constant si legal,in majoritatea timpului)

Link to comment
Share on other sites

La atelajul meu am reusit sa vad si 10.7% in bucuresti, in mare pe acelasi traseul.

Recordul a fost de putin peste 16% cand erau temperaturile alea extreme de aprox -20grade, ocazie cu care am aflat ca s-au defectat ambele termostate. Media e de ~12% in bucuresti.

Tinand cont ca am avut consum de 7.4% in ~8.000km facuti prin europa.

Cam asta o sa fie consumul si la F10, sau chiar mai mic, dar depinde de talpa( de obicei la drum lung conduc foarte constant si legal,in majoritatea timpului)

LA mine la e60. Am uitat sa mentionez ca am incalzire auxiliara si in fiecare dimineata a fost programata sa porneasca 20 de minute. La drum lung scot lejer sub 7.5

Edited by Dobrescu Alex
Link to comment
Share on other sites

Acum, dupa ce am citit cate optionale ai pe masina (observ ca a mea e cheala :p ), intreb mai ales pe expertii de pe forum, in afara de B&O ca e singurul - extra - peste ce are el, ar mai putea fi adaugat ceva pe masina asta ..(F10) ?? Poate culoarea aia gri metal..sau cum ii zice...de e cea mai scumpa vopsea de la BMW...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha, si marmota ingropa ciocolata in staniol nu ? :)

Bucuresti - Arad - Budapesta am reusit 4.9%la dus, iar la intors putin sub 7%.. dar la dus nu am depasit viteza regulamentara din cauza unui pasager "bolnavicios" iar la intors am mers constant repede fiind drumul foarte liber.

4.9% cu e60 de 300 de cai si probabil jante minim pe 17? :)) e cam mult zic eu 4.9 . Consuma 5 e90 detunat si jante pe 16.

Si la.intors mers repede 7%? :)) cam mult si asta zau

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel, culoarea este din gama 'Individual'.

 

da, citrinschwartz e individual

nu mi se mare foarte...individuala, sincer :-)))...vechiul bleumarin era muult mai frumos

nu am trapa!!! angry.gifangry.gifangry.gif

 

...si nici dynamic drive

 

 

 

Edited by radusky
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

intra pe bmwvin.com si introdu seria de sasiu. si optiunea ar fi 2VA daca nu gresesc.

 

stai asa, ca am lista de optionale de la reprezentanta...fuck! nimic!...pai si atunci, in modul sport si sport+, ce face de fapt? ce modificari la sasiu face?

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

stai asa, ca am lista de optionale de la reprezentanta...fuck! nimic!...pai si atunci, in modul sport si sport+, ce face de fapt? ce modificari la sasiu face?

 

Ai edc (amortizoare cu ceva lichid magnetizabil) care se intaresc pe modul sport, iar pe sport + se activeaza dtc. Asta pe partea de suspensie, iar la motor si cutie se modifica un pic softul ca si cum ai trece cutia in sport, se modifica throttle response. Cel putin asa e la mine.

 

Cand m-am uitat sub masina pe fiecare amortizor este un "control box".

 

Adaptive drive are si ceva bari de stabilizare active din cate stiu.

Edited by MrDevILL
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai edc (amortizoare cu ceva lichid magnetizabil) care se intaresc pe modul sport, iar pe sport + se activeaza dtc. Asta pe partea de suspensie, iar la motor si cutie se modifica un pic softul ca si cum ai trece cutia in sport, se modifica throttle response. Cel putin asa e la mine.

 

Adaptive drive are si ceva bari de stabilizare active din cate stiu.

 

fuck! barile alea stabiilzatoare pe e60 erau minunate. statea ca pe sine masina...chiar le simt lipsa la masina asta noua :-(...de s-ar putea face retrofitthumbsup.png

 

sincer, la drum lung doar pe sport, setat doar la sasiu, pot conduce

Edited by radusky
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu are si o camera care scaneaza drumul din fata masinii pt damburi gropi etc?

 

Posibil, sa fie ca si la Mercedes camera pentru scanarea drumului, dar nu stiu sigur. De barile de stabilizare sunt sigur. Are un prieten Adaptive Drive pe masina si desi a mea pe sport sta foarte bine in curbe, a lui zici ca e pe sine nu are pic de ruliu.

 

Am uitat sa precizez ca masina in cauza e un M550D, OMG ce bestie :thumbsup:

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

Posibil, sa fie ca si la Mercedes camera pentru scanarea drumului, dar nu stiu sigur. De barile de stabilizare sunt sigur. Are un prieten Adaptive Drive pe masina si desi a mea pe sport sta foarte bine in curbe, a lui zici ca e pe sine nu are pic de ruliu.

 

 

macar nu mai imi spune!!!!Cry.gifCry.gifCry.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

fuck! barile alea stabiilzatoare pe e60 erau minunate. statea ca pe sine masina...chiar le simt lipsa la masina asta noua :-(...de s-ar putea face retrofitthumbsup.png

 

sincer, la drum lung doar pe sport, setat doar la sasiu, pot conduce

 

Da si eu am observat ca la drum lung si viteza peste 130 setat pe comfort e ca o barcuta, ii "valseaza" fundu.

 

Posibil sa se poata face retrofit la barile de stabilizare, nu stiu exact ce altceva mai impune adaptive drive, cel putin eu nu am vazut sa fie si alte camere in zona parbrizului la masina cu adaptive drive, posibil sa foloseasca aceiasi camera ce se foloseste pentru recunosterea semnelor respectiv limitelor de viteza si sa fie ceva modificari prin soft. Daca nu ar impune costuri prea mari poate ca mi-as face si eu, dar nu stiu daca renteaza la 520, mai bine fac direct upgrade la 535 sau M550D care cred ca are adaptive drive standard. :frantics:

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

Da si eu am observat ca la drum lung si viteza peste 130 setat pe comfort e ca o barcuta, ii "valseaza" fundu.

 

Posibil sa se poata face retrofit la barile de stabilizare, nu stiu exact ce altceva mai impune adaptive drive, cel putin eu nu am vazut sa fie si alte camere in zona parbrizului la masina cu adaptive drive, posibil sa foloseasca aceiasi camera ce se foloseste pentru recunosterea semnelor respectiv limitelor de viteza si sa fie ceva modificari prin soft.

 

terminati cu gluma cu camerele, nu rade nimeni pardon.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/adaptive_drive.html

 

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_drive.html?content_type=&source=/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/adaptive_drive.html&article=dynamic_drive

 

La noi lipseste bara de stablilizare electronica plus cateva ecu-uri pe acolo.

 

Cam asta implica Adaptive Drive, deci no camera, cum ziceam "posibil" :D.

 

 

Asta ar fi un mod fain de facut la masina ta.

 

A da si am uitat sa iti urez numai bafta cu noua jucarie, ii o adevarata bijuterie.

Sa te folosesti de ea sanatos si fara evenimente.

 

Eu as vrea sa imi pun asa ceva :

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.