Jump to content

Problema foarte enervanta


donDeYu

Recommended Posts

Salutare,de vreo doua saptamani am o problema foarte urata la masina.Cand ii dau prima cheie nu are nicio problema,porneste bine.Ajung la destinatie,opresc motorul,fac ce am de facut si cand sa plec si sa pornesc din nou motorul (uneori) nu imi mai porneste.Bateria este buna..se aude cum invarte in gol.Mi se aprind doua leduri in bord,cel de la ASC si de la frana de mana dar se aprinde cu galben (nu cu rosu ca si cum ar fi frana de mana trasa).Si oricat as da la automat nu porneste.Daca o las sa stea in jur de jumatate de ora ...o ia la sfert de cheie.Nu pot sa-mi dau seama ce are...si am mai intrebat in stanga-in dreapta si nimic.Am pus-o pe tester si nu arata nicio eroare.Eu am doua idei (de nepriceput :)) ) Ori ceva mi se incarca cu gaze sau habar nu am cu ce si are nevoie de timp sa se elibereze si sa ma lase sa pornesc (acea jumate de ora de care vorbim), ori am ceva eroare pe care o sterge computerul de bord automat dupa jumate de ora.Deci am testat exact...peste jumate de ora mi-a pornit.Mentionez ca am un 316 ti compact din 2002 (e 46).Am si instalatie de gaz pe ea.Alte detalii puteti sa-mi mai cereti voi.Ah si inca ceva...cand am intampinat prima data problema asta am dat ceva mai mult la automat si incepuse sa palpaie becul de la ulei (cu rosu).Dar asta e din cauza ca fortam motorul...cred.
Link to comment
Share on other sites

Mi-ai fost de ajutor man...80% din bmw-uri au gaz ...cele pe benzina.Ce mama naibii.Instalatia are un an.Nu conteaza ca e pe gaz sau pe benzina,nu-mi porneste cand are toane si trebuie sa o las ceva timp ca sa pot pleca.

 

???????????// unde ? in ro ?

Link to comment
Share on other sites

vezi ca astia pe aici cand aud de gpl pe bmw inebunesc toti, ei si-au cumparat diesel ca are cuplu, nu ca sa faca economie la combustibil, si acum comenteaza pe banii altora. :)

vad ca toti sunt cu motorul suprem 2.0d, si masini de 8-10 ani ca daca ar comenta unii cu v8 twinturbo as mai zice..

 

Dupa intelepciunea ta e mai ok sa iei un benzinar amarat si sa-l pui pe gaz (ca sa faci economie, pentru ca alt avantaj nu are) decat sa iei un diesel care care cuplu mare si consuma si putin. Bravo :goodjob:

  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Dupa intelepciunea ta e mai ok sa iei un benzinar amarat si sa-l pui pe gaz (ca sa faci economie, pentru ca alt avantaj nu are) decat sa iei un diesel care care cuplu mare si consuma si putin. Bravo :goodjob:

 

Ba, nu stiu, mie nu imi place sa consume putin - ma face sa ma simt sarac si oarecum ma face sa cred ca nu are destula putere masina. Nu exista putere fara consum de carburant. cox forever !

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

frate nu vreau sa pornesc aici un versus, vezi ca e un topic denumit "gpl pe bmw" si acolo poti sa iti depani complexele cat vrei tu, daca ai o idee cum sa ajuti omul, e bine, daca nu, mai bine te abtii.

 

Daca macar era legat chiar si tangential pornirea de faptul ca are gpl pe masina, mai intelegeam sfatul ala ironic gen "scoate gpl-ul de pe bmw " , dar pornirea se face intodeauna pe benzina.. chiar si la o masina cu instalatie gpl..

Edited by DOMI
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

frate nu vreau sa pornesc aici un versus, vezi ca e un topic denumit "gpl pe bmw" si acolo poti sa iti depani complexele cat vrei tu, daca ai o idee cum sa ajuti omul, e bine, daca nu, mai bine te abtii.

 

Daca macar era legat chiar si tangential pornirea de faptul ca are gpl pe masina, mai intelegeam sfatul ala ironic gen "scoate gpl-ul de pe bmw " , dar pornirea se face intodeauna pe benzina.. chiar si la o masina cu instalatie gpl..

 

Are foarte mare legatura problema lui de pornire cu gpl-ul. Daca vaporizarea gazului nu se face cum trebuie inainte sa ajunga in cilindru, se produce efectul ala de explozie necontrolata care ciupeste efectiv si afecteaza supapele. Motorul nu mai face compresie cum trebuie, la cald, cand se dilata, nu ii mai porneste. In fine, voi puteti sa va consolati cat vreti, dar masinile pe gaz sunt tiganii. Daca nu iti permiti sa ai un bmw cu multi cai pe benzina care consuma mult, atunci cumpara un Logan 1.5 diesel. Da asa-i romanul, fudul ca are BMW. Si ne mai miram ca ii tara asta asa cum ii.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Are foarte mare legatura problema lui de pornire cu gpl-ul. Daca vaporizarea gazului nu se face cum trebuie inainte sa ajunga in cilindru, se produce efectul ala de explozie necontrolata care ciupeste efectiv si afecteaza supapele. Motorul nu mai face compresie cum trebuie, la cald, cand se dilata, nu ii mai porneste. In fine, voi puteti sa va consolati cat vreti, dar masinile pe gaz sunt tiganii. Daca nu iti permiti sa ai un bmw cu multi cai pe benzina care consuma mult, atunci cumpara un Logan 1.5 diesel. Da asa-i romanul, fudul ca are BMW. Si ne mai miram ca ii tara asta asa cum ii.

 

 

Inainte sa jignesti ar trebui sa reflectezi la anumite aspecte, daca tu esti potent financiar asta nu inseamna ca toti sunt , in fine, m-am plimbat ceva cu masina in strainatate si am observat ca sunt dotate anumite benzinarii si cu Gpl si cunosc neamt cu masina pe gpl, au evoluat mult instalatiile pe gaz , nu mai sunt asa periculoase-ba chiar sunt in regula,

Apropo , eu am masina pe motorina!!!

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa jignesti ar trebui sa reflectezi la anumite aspecte, daca tu esti potent financiar asta nu inseamna ca toti sunt , in fine, m-am plimbat ceva cu masina in strainatate si am observat ca sunt dotate anumite benzinarii si cu Gpl si cunosc neamt cu masina pe gpl, au evoluat mult instalatiile pe gaz , nu mai sunt asa periculoase-ba chiar sunt in regula,

Apropo , eu am masina pe motorina!!!

 

Nu am vrut sa jignesc pe nimeni. Nici nu am vrut sa spun ca eu sunt potent financiar. Dar nu pot sa tolerez romanul asta fudul. Stiu ca la romani imaginea conteaza, sigla, marca. Asta se vinde bine, chiar daca lumea nu isi permite. In fine, eu ma retrag ca sunt prea multi care se simt pe aici.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Are foarte mare legatura problema lui de pornire cu gpl-ul. Daca vaporizarea gazului nu se face cum trebuie inainte sa ajunga in cilindru, se produce efectul ala de explozie necontrolata care ciupeste efectiv si afecteaza supapele. Motorul nu mai face compresie cum trebuie, la cald, cand se dilata, nu ii mai porneste. In fine, voi puteti sa va consolati cat vreti, dar masinile pe gaz sunt tiganii. Daca nu iti permiti sa ai un bmw cu multi cai pe benzina care consuma mult, atunci cumpara un Logan 1.5 diesel. Da asa-i romanul, fudul ca are BMW. Si ne mai miram ca ii tara asta asa cum ii.

 

compresia e mult mia buna la cald, oricat de proaste ar fi supapele si camasile al cilindri, ori lui daca ii porneste la rece, cand compresia e mult mai mica, la cald ar trebui sa porneasca si mai usor.

Dar asta iar nu are nici o legatura oricum, la motoare Otto, fie ele pe gpl si benzina, aprinderea si la prima pornire, dar si in mers si apoi se face din scantaie. Tu confunzi cu dieselul, unde compresia e importanta la pornire si in timpul functionarii

un motor pe benzina porneste si cu compresie foarte mica, proasta, cu gauri in garnitura de chiulasa, tocmai ca aprinderea ii vine din bujii.

ca o sa consume mult, ca nu e eficient ca nu trage ca polueaza, dar porneste.

 

sunt multi oameni care pur si simplu nu vor sa schimbe o maisna sh cu alta de care nu stiu nimic si isi pun o instalatie de GPL .

 

Nu ai bani de V8, alternativa e simpla, diesel sau GPL.

Adica in Italia, Spania, Germania e plin de maisni pe GPL unde castiga de 8 ori cat in ormania, dar la noi e drama, domle..

 

Pana si bmw a vandult masini cu gpl cu instalatie de fabrica.

In germania poti lua aproape orice masina noua, cu o km cu instalatie oferita de dealer si fara pierderea garantiei, dar ai tu o probleme, ai impresia ca un bmw vechi de 10 ani e imaginea luxului si culmea potentei financiare, care proiecteaza in jurul lui un un parfum misterios de young executive , si cand stai cu el la pompa de gpl, se duce dracului tot si iti strica si tie imaginea, care stai la pompa de diesel la butonul ala de 20 de roni..

 

Probabil ca in capul tau aia de isi cumpara un seria 5 nou hybrid sunt culmea toparlaniei.. adica sa ai bani de un bmw nou si sa iei mizeria aia de hybrid cu care lasi mai putini bani la pompa..

Edited by X X L
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mda,unii au intrat sa jigneasca ,altii sa ajute.Multumesc oricum tuturor.Mojorisin m-a lamurit in privat si sunt aproape sigur ca rezolv si eu problema.Si asa ca idee pt baietasii cu diesel si apasa butonul de 20 de ron la pompa...masina mea a avut gaz din fabrica...este model din 2003...in 2014 mi s-a stricat si am inlocuito cu alta.Nu simt diferenta la cei 115 cai nici pe benzina nici pe gaz.In legatura cu compresia,am segmentare facuta de o luna jumate...deci compresie este.Si inca un lucru pentru baietasii cu diesel bogati bineinteles.Cat ulei consuma? cati L/100km atati si de ulei?
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mda,unii au intrat sa jigneasca ,altii sa ajute.Multumesc oricum tuturor.Mojorisin m-a lamurit in privat si sunt aproape sigur ca rezolv si eu problema.Si asa ca idee pt baietasii cu diesel si apasa butonul de 20 de ron la pompa...masina mea a avut gaz din fabrica...este model din 2003...in 2014 mi s-a stricat si am inlocuito cu alta.Nu simt diferenta la cei 115 cai nici pe benzina nici pe gaz.In legatura cu compresia,am segmentare facuta de o luna jumate...deci compresie este.Si inca un lucru pentru baietasii cu diesel bogati bineinteles.Cat ulei consuma? cati L/100km atati si de ulei?

 

Maxim un litru de ulei intre schimburi, adica 13.000 km. Asa ca poti sa-ti musti limba.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.