Jump to content

Sfaturi achizitie E90


b82bog

Recommended Posts

Marea majoritate a masinilor folosite in flota nu vin echipate cine stie ce.

..nu trebuie sa imi fac griji, noi romanii vrem toate acareturile posibile in masina :frantics: :punk:

 

Da, ai dreptate... Eu de exemplu, nu am trapa, navi dedicat, bi-xenoane, jante de 18, si full de full fara piele...

Ma bucur ca furia verde are scaun incalzit, si ce bine e dimineata pe racoare...

 

Poti sa ai n mii de dotarii, ori nu o sa le folosesti niciodata, ori nu o sa functioneze, gen navi-uri care au harta europei fara romania sau doar partial...

Dublu climatronic care doar cativa il folosesc, care stiu si cu ce se mananca...

 

Pana la urma... fiecare is ia ce vrea si ce isi permite.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu unu nu as da e90 M47 pe N47, al carui lant face de ras fabrica bavareza, rusine mare pentru o firma premium, in plus se aude si acel rontait, la N47, de parca ar fi rasnita de cafea. Ma gandesc ca sunt clienti care platesc intre 30000 si 50000 de mii de Euro pe un e90 nou cu motor N47 si sunt batjocoriti cu acel lant care face firma de ras. PACAT!!! Stau si ma intreb, chiar nu sunt in stare sa adapteze un lant de calitate, sau altele sunt scopurile inginerilor germani.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu unu nu as da e90 M47 pe N47, al carui lant face de ras fabrica bavareza, rusine mare pentru o firma premium, in plus se aude si acel rontait, la N47, de parca ar fi rasnita de cafea. Ma gandesc ca sunt clienti care platesc intre 30000 si 50000 de mii de Euro pe un e90 nou cu motor N47 si sunt batjocoriti cu acel lant care face firma de ras. PACAT!!! Stau si ma intreb, chiar nu sunt in stare sa adapteze un lant de calitate, sau altele sunt scopurile inginerilor germani.

 

Nu lantul in sine e problema. Intinzatorul are greseli de proiectare. In cazul asta problema a fost remediata, de catre aceiasi proiectanti, dar pana atunci foarte multe masini au iesit din fabrica cu piesa cu pricina.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

speriati de bombe. o distributie costa 3200ron. daca face zgomot, scadeti din pretul achizitiei( daca restul masinii merita )

am ajuns toti in halul in care nu mai cumaparam nimic pt ca din 100000 de modele vandute 100 au avut probleme!... verifici la inceput, si apoi nu ai dureri de cap !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

speriati de bombe. o distributie costa 3200ron. daca face zgomot, scadeti din pretul achizitiei( daca restul masinii merita )

am ajuns toti in halul in care nu mai cumaparam nimic pt ca din 100000 de modele vandute 100 au avut probleme!... verifici la inceput, si apoi nu ai dureri de cap !

 

NU se stie din ce punct de vedere vorbesti; probabil nu din punctul de vedere al patitului, sa ai un BMW care la o luna dupa ce l-ai luat (SH, evident..) incepe sa "rontaie" vorba lui relu neatu, si sa te apuci de "investit" MAJOR, pentru ca treaba cu lantul acela NU E nici macar pentru mecanicul inchipuit ( care s-a riscat sa schimbe kitul ambreiaj in fata garajului...) si crede-ma am incredere in mine.. AIA e treaba serioasa ca lantul e bagat intre cutie si motor de data asta.. si in afara de un zgomot pe care numai DACA IL BAGI DE SEAMA (cand apare..) mai repari acel motor, daca NU -ce faci?

 

Verifici singur la inceput..? Ma tem ca inceputul, in fapt, e atunci cand devii posesorul; de atunci ai parte de diverse "inceputuri"; mai scumpe sau mai ieftine.

 

Ai dreptate. Dar daca nu s-a intamplat asta, asta nu inseamna ca nu mai cumperi o masina cu motor n47. Ii poti schimba distributia si scapi de stress ce mare lucru? In afara de asta, motorul e foarte reusit.

.. stiai ca motoarelor pe lant nu trebuie sa li se schimbe in principiu distributia? (sa te intreb si de ce nu? :rolleyes: ) Ca sunt pe viata motorului..

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu e nimeni speriat de bombe, este vorba de cei care au fabricat masina , trebuiau sa recheme toate autovehiculele in service si sa remedieze aceasta problema, zic eu majora. Era vorba de RESPECT fata de clientii lor.

Eu iti dau dreptate. Pentru o marca care face numai masini premium problema asta este una foarte grava. Sunt multi oameni care nu se pricep la masini si nu sesizeaza ei zgomotul motorului si ajung sa schimbe motorul la un numar relativ mic de km... Pacat de marca aceasta.... Cred ca cele mai multe masini vandute de ei au motorul N47 totusi....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Asa cum ti-a spus si Andrei, depinde foarte mult de felul in care a fost exploatata si intretinuta masina

Daca iti place masina verifica cat mai amanuntit. Mergi la o reprezantanta sa o puna pe tester, fa o inspectie la motor si mecanica

Referitor la intrebarea ta, verifica distributia, kit-ul de accesorii, turbina, eventuale scurgeri de ulei la intercooler, cutie de viteze. La km aia dpf e pe duca (sau nu), verifica sa nu fie resoftata, dpf off.

Aceeasi motorizare o am si eu, dupa parerea mea motorul este excelent.

Cere-i vanzatorului seria vin si scoate istoricul masinii; colegii te vor ajuta sa intelegi ce arata acolo

Link to comment
Share on other sites

sau se mai poarta masina de peste 200.000 km se fie incadrata pana in 200.000 in anunt special pentru cei care cauta masina "tzipla".

romanul vrea ieftin si bun...eu pe a mea cand am vandut-o o aveam incadrata la 150-200.000 km si avea in bord 245.000km.

aveam poza cu km reali si asa am vandut-o.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.