Jump to content

Sfaturi achizitie E90


b82bog

Recommended Posts

Nu prea ma pricep cum le cumpara oamenii astia si as vrea sa va mai expun o problema:In luna 06 2016 masina are 170.000 si acum dupa 6,7 luni are tot 170.000 este posibil ca de atunci sa stea prin autohaus si sa fie adusa pe platforma in asa fel incat sa aiba acelasi nr de km?

...Eu nu m-as atinge/da banii de o masina care a stat intr-un loc mult timp nevanduta!

Asta inseamna ca fie nu merita banii, fie are un defect care doar isi cauta "reparatorul"..

Parerea mea.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
va salut. vin si eu cu cateva intrebari daca ma puteti ajuta . as dori sa achizitionez un bmw seria 3 320 benzina motorizare 2000 . imi puteti spune , probleme aparute la acest tip de motor , consum, la ce tb sa tin cont , mai exact la ce sa ma uit in prima faza pina ajung sa o fac o verificare de km la reprezentanta. Cat de fiabile sunt cele cu , cutie automata? masina as dori sa o iau de la un parc care comercializeaza numai bmw seria 3 dupa anul 2006. va multumesc frumos.
Link to comment
Share on other sites

Prima data trebuie sa verifici daca consuma ulei din cauza simeringurilor (motorul cald, il lasi la ralanti cateva minute, apoi il turezi, daca scoate fum albastru sunt uzate simeringurile de la supape), apoi pierderile de ulei pe la pompa vacuum, capac culbutori, dar si in alte locuri (motorul functioneaza la 105 grade si garniturile cedeaza...). Intinzatorul lantului de distributie s-ar putea sa fie model nou, daca zici ca masina este fabricata dupa 2006 (verifici oricum, e simplu: daca are capul hexagonal ingust e tip nou). Motorasele din broasca usilor cedeaza, este o problema comuna la e90. Sa fii atent la plecarea de pe loc, cu motorul turat moderat, daca vibreaza e cam dus volantul (arcurile din el), asta apare mai ales dupa ce circuli cu masina in trafic aglomerat, nu la drum lung (daca cumperi cu cutie automata ai scapat de problema aceasta).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut!

Ma numesc Stefan si detin si un e46 FL 1,8 auto, dar...

Ma bate gandul sa dau (in sensul ca sa o vand si sa mai pun diferenta) Skoda (12/2004 ALH-Elegance),este a doua masina si sa achizitionez un E90/E91 Diesel, 2006-2009max. Intrebarea mea este: cu ce tip de motor sa caut - din ce am cules de pe forum:

-motorul M47 e mai ok ca are distributia in fata (sper sa nu gresesc) dar din cauza turbinei "Mitsubiski" papa ulei,

-N47 mai sunt motoare care au probleme la distributia pe lant si e undeva la 3500 lei de remediat, adica se mai adaoga 1000 coco la pretul masinii.

 

Conform wiki astea sunt motorizarile diesel montate pe E90:

Model Years Engine Power Torque 0–100 km/h

316d 2009–2011 N47D20 85 kW (114 hp) 260 N·m (192 lb·ft) 10.9

318d 2005–2007 M47TU2D20 90 kW (121 hp) 280 N·m (207 lb·ft) 10.6

318d 2007–2011 N47D20 105 kW (141 hp) 320 N·m (236 lb·ft) 9.1

320d 2005–2009 M47TU2D20 120 kW (161 hp) 340 N·m (251 lb·ft) 8.3

320d 2009–2013 N47D20 130 kW (174 hp) 350 N·m (258 lb·ft) 7.9

320d 2010–2012 N47D20 135 kW (181 hp) 380 N·m (280 lb·ft) 7.6

320d ED 2010–2013 N47D20 120 kW (161 hp) 380 N·m (280 lb·ft) 8.0

 

Ma simt obligat sa bag un - "deci" care?

 

...sau sa stau in banca mea cu alh-u' ;singurul motiv pt care as da Skoda e ca m-am plictisit de ea pt ca o am din 2010.

 

Orice sfat, pont, este binevenit!

Multumesc.

Edited by Stefan TheDog
Link to comment
Share on other sites

In principiu sunt doar doua coduri de motor in lista ta. M47 si N47, cu diferite variante de putere. Singurul inconvenient la N47 este (posibil) distribuția, dar nu e un capĂŁt de tara. Daca ai probleme, o schimbi si gata. E motor de concepție mai noua, mai rafinat si chiar mai econom. Eu asta am ales cand am fost pus in situația de a-mi lua masina. Acum sunt la a treia masina cu N47 si nu am avut probleme de nici un fel. Reviziile obișnuite si nimic altceva
Link to comment
Share on other sites

Ms de rapuns. Totul depinde de ce pret iau pe Skoda. Nu as vrea sa completez peste 3500, desi ar fi buget si peste. Am un coleg are M47 resoftat si spune ca asta e motorul care trebuie sa-l caut. Preturile la ele au scazut, as cauta o masina inmatriculata pt a scapa de aglomeratia de la RAR. Mai vedem...
Link to comment
Share on other sites

Anunt de samsar, sigur e teapa. KM dati inapoi si elemente revopsite. Mizez pe capota si aripa dreapta fata. Sigur are ceva necurat. Inainte sa dai banii, verific-o amanuntit

 

Am inteles ,zici sa o evit, nu vreau sa bat drumul degeaba pana acolo , mi a zis ca doar bara de jos e putin exfoliata in rest nu ar avea porbleme

Link to comment
Share on other sites

Masina adusa din Germania , 10 ani vechime si doar 216K km nu pare ok. De ce? Neamtul isi cumpara diesel doar daca face minim 30K km pe an. Masina fiind din 2007, tind sa cred ca are 316K km in bord si nu 216k cum zice samsarul. Eu n-am incredere in samsari deloc. La o masina de 316k km sa te astepti sa-i inlocuiesti piese destule: turbina, DPF, distributie ( motorul M47 nu e cunoscut pt probleme cu distributia, dar cat sa si tina o distrbutie?). Tu decizi ce si cum, eu nu mi-as lua SH DECAT DIN GERMANIA! De ce? FOARTE RAR, un caz la 10 000 mi-a fost dat sa vad in RO un BMW SH cu ceva ani care era intretinut ca la carte cu tot ce trebuie.
Link to comment
Share on other sites

Masina adusa din Germania , 10 ani vechime si doar 216K km nu pare ok. De ce? Neamtul isi cumpara diesel doar daca face minim 30K km pe an. Masina fiind din 2007, tind sa cred ca are 316K km in bord si nu 216k cum zice samsarul. Eu n-am incredere in samsari deloc. La o masina de 316k km sa te astepti sa-i inlocuiesti piese destule: turbina, DPF, distributie ( motorul M47 nu e cunoscut pt probleme cu distributia, dar cat sa si tina o distrbutie?). Tu decizi ce si cum, eu nu mi-as lua SH DECAT DIN GERMANIA! De ce? FOARTE RAR, un caz la 10 000 mi-a fost dat sa vad in RO un BMW SH cu ceva ani care era intretinut ca la carte cu tot ce trebuie.

 

As avea niste cunostinte indepartate care mi ar putea aduce o masina, dar altfel e cand o vad eu... Multumesc de sfaturi

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GlaPX.html#

asta cum e?

Edited by Kinay
Link to comment
Share on other sites

Full fără trapa....

Scaune cu masaj la E90 ?!

Lumini în Clanțe?! :))

Trage singur concluzia

 

Pana acum eram pornit pe a4 b7 , m am documentat despre modelul asta dar m am reorientat spre seria 3, abia acum incep sa citesc pe forumuri ,sa le vad dotarile, de masaj in scaune nu stiu ce sa zic , lumini in clante o formulare nu tocmai potrivita :D

Edited by Kinay
Link to comment
Share on other sites

Ia-ți una decentĂŁ!

 

Nu te crampona de poveștile cu n47. SĂŁ schimbi o distribuție nu e un capĂŁt de lume.

La cele mai multe mĂŁrci auto, când achiziționezi o mașinĂŁ sh, printre primele lucruri pe care le faci este schimbarea distribuției.

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti, doresc sa cumpar un seria 3 din 2009/2010. As dori sa aflu cat mai multe despre acest model, sunt putin in ceata. Ce motor recomandati, benzina sau motorina, care sunt problemele des intalnite la acest model si cat de mari sunt costurile de intretinere. Vreau sa ma duc in Germania dupa ea, credeti ca voi gasi un exemplar bine intretinut si cu km reali relativ putini pentru suma de aprox 9k?

Am gasit una pe mobile.de la suma de 9k, motor benzina , si 140k km, voi ce credeti ?

 

http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-320i-Touring-XENON/vhc:car,ms1:3500_10_,frn:2009,prx:9000,mlx:150000,dmg:false/pg:vipcar/240311714.html

Edited by hhh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.