Jump to content

Alegere pneuri iarna Bridgestone vs Dunlop


Romaryo36

Recommended Posts

Ma gandesc ca intre atatea pneuri ce ies pe banda rulanta la fiecare producator mai sunt si cateva mai slab calitativ ...nu are cum sa fie totul perfect...ce ar mai fi?

Nu stiu ce sa zic,cu bridgestone turanza m-am cam ars....nu cred vreodata sa mai pun pe masina.....pana la urma la runflat ma gandeam la Pirelli sottozero II,dunlop 3d sau continental winter sport,dar mai astept.....ori gasesc kitul ala....si iau normale...

As lua michelin dar mi se par scumpe,parerea mea....

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma intrebam de ce nu te uiti si la Michelin ...

Da, asa este, sunt mai scumpe, dar parerea mea este ca merita banii, chiar daca se tocesc mai repede decat alte anvelope. Iar pe zapada, este cea mai mare placere o combinatie BMW+Michelin. Parerea mea ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chiar ma intrebam de ce nu te uiti si la Michelin ...

Da, asa este, sunt mai scumpe, dar parerea mea este ca merita banii, chiar daca se tocesc mai repede decat alte anvelope. Iar pe zapada, este cea mai mare placere o combinatie BMW+Michelin. Parerea mea ...

Sa stii ca iau in considerare foarte serios aceasta combinatie....dar ceea ce nu este lamurit inca pentru mine....ce diferenta este intre un runflat si un pneu normal...inafara de chestia ca te ajuta la o pana ceva....adica are calitati mai slabe sau mai bune?? asta nu am aflat inca...sau e acelasi lucru?

Link to comment
Share on other sites

rft-urile sunt in general mai dure si zgomotoase.. + chestia aia ca daca faci pana, nu stai cu kitul ala si cu compresorul, mergi pe roti pana la vulcanizare, viteza mia mica si distanta parca maxim 80 de km sau ceva de genul, daca nu ma insel.

 

 

in rest nu au nimic special.

 

sunt putine marci care vin cu rft standard, bmw e una din ele..

dar nu e musai sa pui rft.

 

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma intrebam de ce nu te uiti si la Michelin ...

Da, asa este, sunt mai scumpe, dar parerea mea este ca merita banii, chiar daca se tocesc mai repede decat alte anvelope.

 

Sunt mai scumpe, se tocesc mai repede si nu sunt mai bune decat alte marci premium, (Continental WinterSport TS850 de exemplu). In concluzie, de ce Michelin?

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut cand iti alegi un cauciuc de iarna parerea mea vrebue sa iti alegi intai forma , am stat multi ani in austria si am condus cu bmwul prin multi munti pe zapada ,acum cativa ani sau facut teste pe zapada cu diferite forme si sa ajuns de departe la concluzia ca cele in forma de v ma refer cand te uiti din spate se vad ve-uri dintro parte in alta a cauciucului ca sunt cele mai sigure si aderente. eu intai as alege forma aceasta si apoi marca preferata. si iti mai zic ceva ce shimba 100% stabilitatea masini pe zapada , exista doua recipiente la Bmw magazin speciale care le umpli cu nisip si iarna se potrivesc in porbagaj stanga dreapta, si urci ca vara.

 

si scuze faza cu run flatul parerea mea sunt o prostie, iti incetineste masina creste consumul si daca iti dau una in brate pici pe jos ,la drum lung cu cauciucuri bune nu prea cred ca ai sansa de pana ,de 15 ani nu am avut niciuna doar prin santiere am mai luat un cui dar abia a doua zi sa lasat ,deci sansele sunt ff mici

 

Chiar ma intrebam de ce nu te uiti si la Michelin ...

Da, asa este, sunt mai scumpe, dar parerea mea este ca merita banii, chiar daca se tocesc mai repede decat alte anvelope. Iar pe zapada, este cea mai mare placere o combinatie BMW+Michelin. Parerea mea ...

da ca sa rezolve problemele cu miliardele furate au bagato pe udr.... doua zile la racoare si au facuto imediat parlamentar= justitie = mai multe taxe mai multe legi si biruri si mai putina libertte

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut cand iti alegi un cauciuc de iarna parerea mea vrebue sa iti alegi intai forma , am stat multi ani in austria si am condus cu bmwul prin multi munti pe zapada ,acum cativa ani sau facut teste pe zapada cu diferite forme si sa ajuns de departe la concluzia ca cele in forma de v ma refer cand te uiti din spate se vad ve-uri dintro parte in alta a cauciucului ca sunt cele mai sigure si aderente. eu intai as alege forma aceasta si apoi marca preferata. si iti mai zic ceva ce shimba 100% stabilitatea masini pe zapada , exista doua recipiente la Bmw magazin speciale care le umpli cu nisip si iarna se potrivesc in porbagaj stanga dreapta, si urci ca vara.

 

si scuze faza cu run flatul parerea mea sunt o prostie, iti incetineste masina creste consumul si daca iti dau una in brate pici pe jos ,la drum lung cu cauciucuri bune nu prea cred ca ai sansa de pana ,de 15 ani nu am avut niciuna doar prin santiere am mai luat un cui dar abia a doua zi sa lasat ,deci sansele sunt ff mici

 

 

da ca sa rezolve problemele cu miliardele furate au bagato pe udr.... doua zile la racoare si au facuto imediat parlamentar= justitie = mai multe taxe mai multe legi si biruri si mai putina libertte

sa ĂŽnțeleg ce modelul respectiv este ok?

forma este ĂŽn V dupĂŁ cum ĂŽl vĂŁd eu :)

De ce prețul la anvelopele de vara este mai mare ca la cele de vara?

Link to comment
Share on other sites

Nokian WR D4, ultima fitza in domeniu de la inventatorii rotii de iarna :). Vara mai e cum mai e insa cand e vorba de anvelope de iarna Nokian nu au rival, indiferent ce-or zice testele. Oricum D4 e abia lansat asa ca n-a mers nimeni cu ele pana acum iarna. Garantez ca nu dai gres. Normale, nu runflat. Iti iei kit de pana. Mai ales in Elvetia ai sanse minime sa faci o pana.

post-7953-0-77621800-1441779060_thumb.jpg

Edited by 23LKY
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cand iti alegi un cauciuc de iarna parerea mea vrebue sa iti alegi intai forma [...]

acum cativa ani sau facut teste pe zapada cu diferite forme si sa ajuns de departe la concluzia ca cele in forma de v[...] sunt cele mai sigure si aderente.

exista doua recipiente la Bmw magazin speciale care le umpli cu nisip si iarna se potrivesc in porbagaj stanga dreapta, si urci ca vara.[...]

run flatul parerea mea sunt o prostie, iti incetineste masina creste consumul

nu stiu unde te-ai documentat, dar este clar ca ai cititi povestiri nemuritoare...

 

cum sa pui nisip in masina? cat crezi ca incape acolo ca sa iti asigure stabilitate si aderenta?? un pasager in masina e mai greu de cateva ori decat tot nisipul ala... aberant ! :nea:

 

daca nu as sti cati viseaza prostii de-astea, as zice ca esti clona si vrei flame :scratchchin:

Link to comment
Share on other sites

Nokian WR D4, ultima fitza in domeniu de la inventatorii rotii de iarna :). Vara mai e cum mai e insa cand e vorba de anvelope de iarna Nokian nu au rival, indiferent ce-or zice testele. Oricum D4 e abia lansat asa ca n-a mers nimeni cu ele pana acum iarna. Garantez ca nu dai gres. Normale, nu runflat. Iti iei kit de pana. Mai ales in Elvetia ai sanse minime sa faci o pana.

Adevarul este ca imi fac cu ochiul, chiar or fi bune?

 

Le-am gasit la 350 lei, adica 79 euro/buc.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Ce părere aveți de BP Goodrich g-force Winter?

http://www.cauciucur.../55/16/R-262002

ms.

De ce ai cumpara BP Goodrich, cand ai atatea variante la preturi mult mai mici:

 

Nokian WR D3

Nokian WR D4

Continental WinterContact TS 850

Goodyear UltraGrip 9

Dunlop SP Winter Sport 4D

Michelin Alpin 5

 

P.S. : Nokian WR D3/D4 gasesti si sub 350 / buc.

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

De ce ai cumpara BP Goodrich, cand ai atatea variante la preturi mult mai mici:

 

Nokian WR D3

Nokian WR D4

Continental WinterContact TS 850

Goodyear UltraGrip 9

Dunlop SP Winter Sport 4D

Michelin Alpin 5

 

P.S. : Nokian WR D3/D4 gasesti si sub 350 / buc.

 

BF Godrich am gasit la 309 lei

 

Nokian WRD4 la 340 lei,

 

Continental WinterContact TS 850 - 387 lei

 

Michelin Alpin 5 - 419 lei

 

Dunlop SP Winter Sport 4D - 374 lei

 

Goodyear UltraGrip 9 - 374 lei,

 

Nu caut eu unde trebuie?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Scuze, am luat ca referinta pretul din linkul postat de tine: 437 RON, iar toate sugestiile oferite de mine erau sub pretul asta.

Ia legatura cu cataxxl pentru o oferta si sunt sigur ca obtii un pret mai bun decat ce gasisei pana acum.

Nu am vazut teste despre Nokian WR D4, insa D3 erau recomandate in multe teste, in top 3. Iar raport calitate-pret cred ca sunt imbatabile.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ti as recomanda continental ts 850 (made in germany daca gasesti). am mers cu ele pe un 320d si se simte ca ar avea senile, sapa in zapada. ramai blocat doar in cazul in care blochezi puntea in zapada. iar ca stabilitate n am simtit ca e mazga pe jos. eu am ramas impresionat de ele...aceeasi senzatie am avut o si cu michelin alpin dar am condus pe tractiune fata. pirelli mi s-au parut mediocre ca aderenta si zgomot mare.

parerea mea e sa cumperi cauciuc normal, nu runflat si iti iei kit de reparatie.

eu cand mi am luat cauciucuri noi primii 2 ani eu nu am facut pana niciodata. ai sanse f mici sa faci pana. (asta daca nu iei groapa). iar kitul de reparatie il ai just in case.

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

Nokian WR D4, ultima fitza in domeniu de la inventatorii rotii de iarna :). Vara mai e cum mai e insa cand e vorba de anvelope de iarna Nokian nu au rival, indiferent ce-or zice testele. Oricum D4 e abia lansat asa ca n-a mers nimeni cu ele pana acum iarna. Garantez ca nu dai gres. Normale, nu runflat. Iti iei kit de pana. Mai ales in Elvetia ai sanse minime sa faci o pana.

 

Nokian WrG2 sunt praf, chiar si pe suv.

Link to comment
Share on other sites

salut , postez si eu aici sa numai deschid alt topic. Pe al meu bmw 318i fl , 2003, Am cauciucuri de iarna pe spate Hankook in stare buna dot 13 , iar pe fata Michelin dot 11.

 

Problema este ca o anvelopa dupa fata imi bate , cred ca un defect ceva , se aude ceva la fiecare rotatie a rotii, rotile sunt toate echilibrate si nu sunt strambe , iar la vulcanizare mi-a spus ca este tocit gresit.

 

Sa cumpar 2 cauciuri noi ? sau sa le iau pe toate 4 ?

 

La service aici in Germania cauciucurile de vara mi le-a schimbat intre ele , dupa fata stanga / spate dreapta si fata dreapta/ spate stanga, Pentru a avea o tocire uniforma.

 

Sau sa incerc sa pun cauciucurile mai bune , cele hankook , sa le pun pe fata? e posibil sa numai bata cauciucul acela daca il pun pe spate ? pentru ca numai este pe directie. Le-am pus pe cele mai bune pe spate pentru ca acolo este tractiunea , dar si fata este importanta pentru ca este directia. Habar nu am. astept si eu niste sfaturi. Multumesc:D

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

e posibil sa numai bata cauciucul acela daca il pun pe spate ? pentru ca numai este pe directie.

 

Cauciucul "bate" in continuare, chiar si pe puntea spate, doar ca nu o sa il mai simti tu la fel.

Daca cele 2 Hankook sunt bune, eu ti-as recomanda sa iei doar 2 cauciucuri noi.

Link to comment
Share on other sites

toate sunt bune diferentele sunt imperceptibile.

singurele proaste sunt bridgestone care la rft fac galme, am avut nenumarate.

raportat la pret un + pt nokian, restul din clasa superioara se comporta cam la fel.

atentie dunlop se duc cam repede.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cauciucul "bate" in continuare, chiar si pe puntea spate, doar ca nu o sa il mai simti tu la fel.

Daca cele 2 Hankook sunt bune, eu ti-as recomanda sa iei doar 2 cauciucuri noi.

 

cele 2 hankook sunt chiar foarte bune , cand le-am luat eram aproape noi , aveau 3000km rulati din spusele proprietarului.

Cele 2 care o sa le iau noi , sa le pun pe fata sau pe spate ? Schimba cineva anvelopele intre ele cum mi-a fost recomandat aici ? sau la cele de iarna nu se poate ? Daca schimbi fata stanga cu spate dreapta ,ar trebui sa nu se mai respecte sensul dupa anvelopa.

 

Cat despre firma hankook , nu stiu cat de bune sunt , ceea ce pot spune este ca se tocesc greu , nu sunt asa galacioase, Dar iarna trecuta, a nins de cateva ori unde sunt eu, cu zapada de 5cm si o foarte usoara panta , am intampinat mari dificultati la plecarea dupa loc , practic se dadea masina de cur intr-o parte imediat. Daca dadeam inapoi , si mergeam fara sa opresc era bine.

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.