Jump to content

Alegere pneuri iarna Bridgestone vs Dunlop


Romaryo36

Recommended Posts

Cele noi logic ar fi sa le pui pe ambele pe spate. Intotdeauna. Oricum la BMW se uzeaza uniform fata cu spatele. E normal in anumite conditii anvelopele chiar noi de iarna fiind sa aiba dificultati in a mentine aderenta pe gheata ori mazga ori in panta, vorbim de legile fizicii, minuni nu pot face.
Link to comment
Share on other sites

Cat despre firma hankook , nu stiu cat de bune sunt , ceea ce pot spune este ca se tocesc greu , nu sunt asa galacioase, Dar iarna trecuta, a nins de cateva ori unde sunt eu, cu zapada de 5cm si o foarte usoara panta , am intampinat mari dificultati la plecarea dupa loc , practic se dadea masina de cur intr-o parte imediat. Daca dadeam inapoi , si mergeam fara sa opresc era bine.

[...] si oricum cele hankook sunt foarte bune. Sa cumpar tot aceeasi firma hankook si aceeasi forma a cauciucului ?

 

Se cam bate cap in cap ce spui :)

Eu as recomanda Nokian WR D4, au de departe cel mai bun raport calitate-pret.

Link to comment
Share on other sites

Pentru iarna asta eu am comandat Michelin Alpin 5. Am ales premium deoarece nu o sa le schimb si la anul si nu costa 100 lei sa zici ca daca nu esti multumit le poti schimba oricand si gata. In caz ca nu voi fi multumit de Michelin ma indoiesc ca oi fi de Nokian sau alte marci. Pana la urma depinde mult si de stilul de mers iarna. Aici (la cauciucuri) e vorba de gustul fiecaruia si de suma de bani care se doreste sa fie alocata pentru o anvelopa. :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Nokian sunt cele mai bune pentru drumuri acoperite cu zapada.

Continental sunt cele mai bune "per total".

Si de ce ai impresia ca Michelin Alpin 5 sunt cele mai bune, cand in nici un test nu au excelat? Modelul anterior a fost mai reusit, cand a aparut erau in top ( Alpin A4 )

 

https://www.adac.de/...rcePageId=31821

https://www.adac.de/...rcePageId=31821

https://www.adac.de/...rcePageId=31821

https://www.adac.de/...rcePageId=31821

 

http://www.autoexpre...lts-by-category

 

 

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Desi anul trecut am incaltat masina cu Conti ts850 care s-au comportat excelent pe zapada afanata si pe drum inzapezit(le-am luat in urma rezultatelor ADAC si le recomand) as incerca cu foarte mare incredere nokian sau vredestein ca totusi sunt facute de nordici(raport pret/calitate f bun) si daca nici aia nu stiu cu ce se mananca zapada atunci ar trebui sa se lase pagubasi..
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

daca iti iei ptr iarna doar 2 noi, cel mai bine ar fi sa le pui pe spate sa ai aderenta. pe fata in zapada nu prea te ajuta daca derapeaza spatele.

ptr vara eu am pus ce i mai bun pe fata ptr directie si frana. pe spate oricum se tocesc mai repede. iar pe ploaie am observat ca tot fata e mai importanta (exceptie in curbe).

ideal e sa ai 4 anvelope bune, dar daca acum nu se poate eu asa am facut pana am reusit sa mi iau set nou complet.

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

Desi anul trecut am incaltat masina cu Conti ts850 care s-au comportat excelent pe zapada afanata si pe drum inzapezit(le-am luat in urma rezultatelor ADAC si le recomand) as incerca cu foarte mare incredere nokian sau vredestein ca totusi sunt facute de nordici(raport pret/calitate f bun) si daca nici aia nu stiu cu ce se mananca zapada atunci ar trebui sa se lase pagubasi..

Am avut Continental ts790 care au fost foarte bune, acum am Vredestein pe Polo care in urcare la Paltinis si Voineasa merge ca pe senile, iar la BMW am pus pe ceva mai low, Sava Eskimo HP, de care sunt foarte multumit. Oricum la BMW e destul de ciudat feelingul cand treci de la 18 de vara la 16 de iarna.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Am avut si Conti de care au fost foarte bune, acum am Vredestein pe Polo care in urcare la Paltinis si Voineasa zici ca ai senile, iar la BMW am mers pe ceva mai low Sava Eskimo HP de care sunt foarte multumit. Oricum la BMW e destul de ciudat feelingul cand treci de la 18 de vara la 16 de iarna.

Cand am luat cauciucurile anu trecut era balanta intre Conti si Vredestein, dar probabil ca, Conti cu ajutorul reclamelor pe care le face ,ceea ce Vredestein la noi nu am vazut sa apara prin reclame, m-a facut sa le cumpar.

Link to comment
Share on other sites

nu am cautat extraordinar de mult si nici nu am cerut prea multe pareri...pentru ca fiecare dintre noi are cate o marca favorita.

am trecut si eu de la R17 la R16 de iarna.Jante originale de tabla si am comandat Goodyear UltraGrip 9-411 lei/buc.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Ai avut cauciucurile de noi sau sh? si 17 nu prea e de iarna. pe 16 e mult mai ok. cu alpin A5 nu ai cum sa fii dezamagit. oricum cele mai bune de iarna sunt alpin si contiwintercontact. si am incercat multe marci. astea mi s au parut cele mai bune. daca cu A5 nu iesi din incurcatura atunci nu te scoate nici un alt cauciuc. incearca sa pui greutate in portbagaj (verificat). vreo 2 saci de nisip, unul in stanga, altul in dreapta, de aceeasi greutate. sau orice consideri. se incarca puntea spate si creste aderenta.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

Recomand si eu Nokian WR D3, le-am avut pe doua masini diferite pe jante de 16in cu tractiune si pe 17in cu propulsie si se comporta excelent. Zgomot foarte mic in comparatie cu altele la acelasi pret si franeaza excelent si pe asfalt umed cat si pe zapada. Finlandezii stiu ce fac ca ei le-au inventat.
Link to comment
Share on other sites

Și eu am luat tot noi, Alpin 5 225/55/16, iarna trecuta și pot sa spun ca sunt f bune atât pe zĂŁpadĂŁ cat și pe ud. Nu sunt nici zgomotoase pe uscat și paradoxal am consum cu ele ĂŽn București, iarna fiind, de 8,5 -9L/100km, fata de 245 fata/275 spate pe 19 de vara când am 10-10,5L/100km. Sunt mult mai bune decât Dunlop M3 ce am avut ĂŽnainte. Asa ce eu le recomand...
Link to comment
Share on other sites

Eu am 2 pirelli sotozero 2 si 2 dunlop winter3d parca. Anul asta mi-am comandat 2 Nokian WR D4. Am ales Nokian deoarece sunt singurele clasa de aderenta A si zgomot mic. Sper sa fie cel putin la nivel calitativ cat Continental TS850 - insa ramane de vazut, mi-e teama de comportamentul lor pe drum fara zapada si uzura ( probabil se vor uza repede).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.